Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Runojeni taustaa
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 9:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

poistettu teksti


Viimeinen muokkaaja, Tulisydän pvm 10.11.2007, 11:08, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Chainreaction
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 9:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 28 Hei 2006
Viestejä: 136
Paikkakunta: Etelä-Suomen lääni

Nymfottarelle :Halaa kaveria: TulinenRakkaus Kirjoituksistasi saa voimaa, tiesitkö sen.

_________________
Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 9:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kiitos, kiva tietää, että musta on apua, sillä autan toki mielelläni, niitä jotka ovat avun tarpeessa, miten ois, tykkäätkö että vaihtaisin nikikseni Hengetär? Se voisi kuvata mua paremmin, kun ukot, yleisesti luulee, että olen syöjätär, kun miellän Nymfon enemminkin Hengettäreksi.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 12:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Sulla on hyviä runoja, pidän itsekkin runoista vaikka esitän joskus jotain muuta. Koskettava tarina. Mulle on käynyt joskus samalla tavalla, eli olen tullut jätetyksi, suhde ei ollut pitkä mutta tapa jolla se katkes raastoi myös mun sydäntä. Selvisin siitä ehkä hieman miehisellä tavalla eli hyppäsin heti seuraavaan suhteeseen, oli pakko todistaa itselleni että kyllä täältäkin pesee.
Olen itsekkin jättänyt erään naisen joka tarrasi minuun kuin takiainen, oli palavasti rakastunut. Sekin oli sieluani raastava tapahtuma, enkä anna sen tapahtua enää koskaan itselleni, ei saa sitoutua liiaksi ellei sitten ole tosissaan. En ole vielä koskaan tosissaan rakastunut. Olen sitä usein miettinyt että miksi näin. Ehkä se on jokin suojautumiskeino jotain lopullista vastaan, en tiedä. Ehkä jättäminen ja jätetyksi tuleminen on jotain karmallista. Uskon jälleensyntymiseen ja saan varmasti kärsiä näistä seuraavassa elämässä. Sen takia kannattaisi olla ja tehdä mahdollisimman hyvin tässä elämässä, ettei syntyisi pahaa karmaa tulevaisuuteen Rolling Eyes

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 13:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Lainaus:
Sulla on hyviä runoja

Kiitän

Lainaus:
Mulle on käynyt joskus samalla tavalla, eli olen tullut jätetyksi,

Kylmästi sanoen itsestäni; miehet ovat käyttäneet mua omiin itsekkäisiin tarpeisiin ja that s it.
Sitten taas ne, jotka olisivat kiinnostuneita minusta, mulla ei pelaa minkäänlainen kemia, että tässä sitä ollaan Confused


Lainaus:
Olen itsekkin jättänyt erään naisen joka tarrasi minuun kuin takiainen, oli palavasti rakastunut.

Nää on usein vaikeita juttuja. Rakkaus, mitä mä sen käsitän vanhaan tapaan, joka on tietenkin jäänyt, on sitä että eletään toisen tarpeille, toisen kautta ja kuten toinen tahtoo. Ihminen ei voi tuntea itseään miksikään, ellei tuo toinen rakasta. Ihminen on mitättömyys toisin sanoen. Kun hän saa arvon vasta toisen rakkauden kautta .
Sitten on paljon näitä läheisriippuvaisia ihmisiä, mutta se on oma lukunsa.

Lainaus:
enkä anna sen tapahtua enää koskaan itselleni,

Tiedätkö mikä mun tulee tuosta mieleen? Sinä haluat kontrolloida itseäsi. Mutta, jos kiellät itseltäsi rakkauden, sanon sulle, että sinä et elä, olet tyhjä kuori. Laitan yhden sepustuksen tänne vielä rakkaudesta.

Lainaus:
Olen sitä usein miettinyt että miksi näin. Ehkä se on jokin suojautumiskeino jotain lopullista vastaan

Tarkoitatko, että rakkaus on lopullista? Tai että siihen liittyy liikaa ehdollisuutta?
Annan vastineen vasta, kun tiedän mitä tarkoitat lopullisuudella.

Lainaus:
Ehkä jättäminen ja jätetyksi tuleminen on jotain karmallista. Uskon jälleensyntymiseen

Kuten myös, mutta karmakäsitteen heitän romukoppaan. Ajattele, sinulla on vapaa tahto tehdä, mitä haluat ja myös itse vastaat siitä. Niin jos ihmisellä on vapaa tahto, miksi hänellä on karmaa, jotain velkaa jollekin?
Karmahan on velka. Mutta sinä et olet kenellekään koskaan velallinen, usko tai et, mun näkemys on tämä, sillä ELÄMÄ ON IKUISTA ja VALINTA SINUN, MITÄ TAHDOT JA MITÄ ET.

Lainaus:
ja saan varmasti kärsiä näistä seuraavassa elämässä.

Ihminen itse tuottaa itselleen kärsimystä, mutta ei karmallisesti.

Kiitos Sinulle ajatustenvaihdosta. Toivottavasti muutkin tulisivat mukaan.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 20:42  Vastaa lainaamalla viestiä






Kiitos Nymfottarelle kauniista runoista ja hienoista sanoista... olet todella käsittänyt, mitä rakkaus on ja olet joutunut käymään kovan koulun sen takia... itse en ole joutunut kokemaan jätetyksi tulemista, mutta olen kyllä rakastunut joskus saamatta vastarakkautta ja sekin sattuu Sad Silti ihminen ilman rakkautta on kyllä jonkinlainen tyhjä kuori, kyllä se rakkaus ihmisestä tekee ihmisen... eikä sen tarvitse olla "romanttista" rakkautta, se voi olla kaverien välistä, tai vanhemman ja lapsen välistä tai muuta. Mutta tällä hetkellä kun elelen sinkkuna on kyllä jotenkin tyhjä olo, kun ei ole sitä ihmistä jota voisi rakastaa, ainoastaan jotakin yhden illan suhteita Confused Jotenkin vaan pelkään heittäytyä siihen tunteeseen "täysillä" mukaan, siinä tulee niin helposti haavoitetuksi.
Ja samankaltaisia kokemuksia mulla on siinä mielessä, että usein kiinnostun ihmisistä jotka taas eivät kiinnostu musta, ja toisinpäin... ja sitten kun itse on tosissaan, niin saa huomata, että toinen ei olekaan vakavissaan... Neutral
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 8:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Anonymous kirjoitti:
olet todella käsittänyt, mitä rakkaus on ja olet joutunut käymään kovan koulun sen takia...

Kiva saada mielipiteitä.

Lainaus:
Mutta tällä hetkellä kun elelen sinkkuna on kyllä jotenkin tyhjä olo, kun ei ole sitä ihmistä jota voisi rakastaa, ainoastaan jotakin yhden illan suhteita Confused

Rakkauteen heittäytyminen pelottaa, koska siinä ei ole sitä kontrollia, jota tahtoo ylläpitää.
Mutta tämä kaikki on kuitenkin elämää, täytyy voida kokea asioita syvältä, vaikka ne olisivat kuinka satuttavia. Ne kasvattavat. Mutta ei kannata katkeroitua, pitää huomata mikä oli tämänkin opetus.
Itse en ole kyllä tämän viimeisimmän kaverin myötä oppinut mikä oli opetus. Tai no, juu, se, että en usko makeiluun ja valheellisiin sanoihin. Kun ei ne sanat, vaan teot.
Teot puhuvat puolestaan
Tässä on juuri monen parissuhteen kompastuskivi, kun hurmio on ohi. Laitetaan kantapäät vastakkain ja haetaan uutta hurmiota toisesta kumppanista ja suhteet kaatuvat sitten siihen, surullista.
Monella ihmisellä on tämä hurman hakiminen elämän pääasia.

Lainaus:
Jotenkin vaan pelkään heittäytyä siihen tunteeseen "täysillä" mukaan, siinä tulee niin helposti haavoitetuksi.

Lohdutukseksi voin vain sanoa, että uusia tulee varmasti. Älä pelkää haavoittumista, vaan elä täysillä.
Jokainen episodi antaa sinulle jotain. Sen kyllä tajuaa vasta myöhemmin.
Ota vahvuutesi mukaan, mutta älä ole ylimielinen.

Lainaus:
ja sitten kun itse on tosissaan, niin saa huomata, että toinen ei olekaan vakavissaan... Neutral


Tiedätkö minä otan jokaisen kohtaamani henkilön vakavasti, vaikken haekaan parisuhdetta. Katson ihmisen sisintä, se merkitsee, ei se mitä esittää.
Otan kaikki tasavertaisina, en osaa lyödä leimaa otsaan, sillä olen käsittänyt ehkä jotakin, mitä rakkaus todella on

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 9:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Vielä rakkaudesta muutama rivi. Rakkautta on varmaan monenlaista, minä oon mieltänyt tosi rakkauden niin että siinä sitoudutaan toiseen siten että se ei ehkä minulle sopisi. Vaikee selittää kun en ole sitä tosi rakkautta vielä kokenut. Seurustelenhan minä nytkin mielestäni aika vakavasti, eikä ole aikomus pettää kaveria, onhan sekin jonkin asteista rakkautta. Toisaalta katselen ja joskus fantasioin mielessäni jonkun uhkean naisen kanssa, eihän tosi rakastunut teen näin? Mutta omalla tavallani rakastan nykyistä kaveriani. On tää vaikeeta, taidan tarvita kohta ammatti apua !? Embarassed

Sit vielä siitä karmasta, kyllä karma on jonkinlaista velkaa. Sehän on syyn ja seurauksen eli jokinmoisen tasapainon laki. Ihmisellä on tosiaan vapaa tahto tehdä mitä vaan, mutta jos ihminen häiritsee toisen ihmisen vapaata tahtoa niin edellä mainitulle ihmiselle syntyy sillon karmaa. Eli jos hylkään naisen joka ei sitä tahdo syntyy mulle karmaa, joka on maksettava, jolloin syntyy tasapainotila. Valinta tosiaan on minun, mutta toista huomioon ottamattomilla valinnoilla sitä karmaa syntyy. Voiks tätäkään enää vaikeemmin selittää. Crying or Very sad

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 9:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Boston kirjoitti:
Vielä rakkaudesta muutama rivi. Rakkautta on varmaan monenlaista, minä oon mieltänyt tosi rakkauden niin että siinä sitoudutaan toiseen siten että se ei ehkä minulle sopisi.

Tämä on sinun tapasi nähdä rakkaus - hyvä

Lainaus:
Toisaalta katselen ja joskus fantasioin mielessäni jonkun uhkean naisen kanssa, eihän tosi rakastunut teen näin?

Normaalia käytöstä keltä tahansa. Tosi rakastunut, ei kait niin tee, kun mulla ei ole kuin yksi tosi-kokemus-rakkaudesta . Määritelköön joku muu


Lainaus:
Sit vielä siitä karmasta, kyllä karma on jonkinlaista velkaa. Sehän on syyn ja seurauksen eli jokinmoisen tasapainon laki.

Tiedän tuon Syyn- ja seurauksen. Mutta mä olen hurahtanut jotenkin sinne välimaastoon Rolling Eyes

Lainaus:
Ihmisellä on tosiaan vapaa tahto tehdä mitä vaan, mutta jos ihminen häiritsee toisen ihmisen vapaata tahtoa

Tästä voitais keskustella ihan privaatisti. En viitsi täällä ruotimaan näin syvällisiä juttuja. Koska mielestäni nämä jutut eivät kuulu tänne, joten ota yhteyttä privalla, saat mailini, jos sua kiinnostaa keskustella tästä.

Lainaus:
Voiks tätäkään enää vaikeemmin selittää. Crying or Very sad

Ei tässä mitään vaikeaa ole - mulle

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 10:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Boston kirjoitti:
Toisaalta katselen ja joskus fantasioin mielessäni jonkun uhkean naisen kanssa, eihän tosi rakastunut teen näin?


Fantasiat ovat jokaisen henkilökohtainen alue, eikä niitä voi kieltää, poistaa tai tukahduttaa vaikka olisi kuinka rakastunut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 10:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kaikkein härskeimpiä fantasioita en tuo koskaan julki, eli sinäsä ne ovat yksityisyyttä mullakin.
Sillä totuus on, että ihmisten moraali ei kestäisi sitä, koska kaikki arvoidaan siltä pohjalta, mitä itse ollaan

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 11:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nymfotar kirjoitti:
Kaikkein härskeimpiä fantasioita

ok, olen kuulolla Shocked

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 12:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^ juu, ole vaan Laughing , sulle voisin kertoa, voisi karata sulta bemari käsistä, että katsotaan nyt... Repeää Repeää

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker