Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Huh, mikä tapaus
Hatman
LähetäLähetetty: 26.9.2006, 12:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 26 Syy 2006
Viestejä: 4

Hauska juttu sattui aikoinaan mulle ------ssä. Muistelen sitä aika usein, mutta en ole sitä koskaan kenellekkään kertonut. Ei sitä kyllä oikein voikaan, koska useimmat eivät sitä hyväksy.
Olin silloin 19 ja armeijassa ---------ssa. Viikonloppuvapaita viettelin ja sattu sitten jotenkin sellainen ilta että olin ihan kotona vain. Aikaisin nukkumaan ja huomenna takaisin. Heräsin yöllä kolinaan, kun siskoni tuli yöllä kotiin. Bilettämästä, kuten tavallisesti. Eipä aikaakaan kun oveni aukesi ja Kati tuli mun huoneeseen. Siinä ei ollu mitään epätavallista. Meillä oli paljon yhteisiä kavereita ja usein jutskattiin vielä yöllä jommankumman huoneessa. Iloisessa hiprakassa tuntui sisko olevan. "mitä maanpuolustaja, mitä sä täällä makaat" sanoi istuttuaan sängynreunalle. En viitsiny selitellä, miksi olin jääny himaan vaan kyselin missä oli ollut ja mitä oli muille kuulunut. Kati kertoi illan kulusta ja kiusasi kun ei ollut tullut mukaan, oli kuulemma yksi Johanna johon olin vähän kuumana, kysellyt mua. Kertoessaan Kati rupesi tökkimään mua kylkiin ja kutitteleen. Ja minähän kutian helposti, niin siinä kiemurtelin ja yritin tyrkkiä Katia poispäin. Kutitteluun tuli lisää kierroksia ja, huh, jäykkäkouristus iski. Voi helvetti, tätä se kasarmilla olo teettää; kalu pystyssä kun joku vaan koskee. Nolo tilanne, olin nimittäin alasti peiton alla ja Kati vaan jatkoi kutittelua - ei ollut vielä huomaannu.
Niinhän siinä kävi että peitto putosi ja minä kimurtelen siinä alasti heppi pystyssä ja Kati jatkaa kutittelua. Nolosta tuli yhtäkkiä tosi noloa...
Kati nauraa kikatti ja osotteli pikkuveljensä pikkuveljeä. Ja sormella kylkeeni tökkien piti huolen, etten pystynyt peittoa takaisin vetämään. "pervo, pervo" se lallatteli ja jatkoi kikatellen. Suutuin ja sain vihdoin Katin tönäistyä kimpustani lattialle."Älä nyt suutu, sattuuhan tuota". Kiskaisin peittoa takaisin päälleni, kun Kati tarrasi siihen ja esti aikeeni. "äläs hätäile, en minäkään joka päivä tuollaista näe. Anna mä katson". Tosi outo fiilis oli. Ja jäykkä. Nolosta oli yhtäkkiä tulossa jotenkin kiihottavaa, vaikka hävetti kyllä jotenki tosi paljon maata siinä siskon edessä alastomana ja kalu kovana. Tosi kovana.
"aika kiva, hyvän näkönen sulla" Kati kikatteli. "Mutta hei, eihän tää ole reilua, mulla on vielä rotsikin päällä.Oota" Kati heitti rotsin pois ja kiemurteli ulos farkuistaan. Sitten oli puseron vuoro. Rintsikoissa ja stringeissään Kati sitten kävi napsauttamassa oven lukkoon. Seurasi tuo ihana hetki kun nainen riisuu rintaliivinsä. Sen näkemisestä en ole vieläkään saanut kyllikseni. Enkä kyllä isosiskoani koskaan edes kuvitellut tuohon tilanteeseen. Siinä se kuitenkin tapahtui ja huomasi että Katin kohdalla hetki oli vähintään yhtä viehkeä kuin muillakin. Katin rinnat olivat ihanat, kiinteät, pystyt, ei järin suuret, mutta - kauniit. "Sullekin vähän jotain" Kati sanoi ja istui takaisin sängylle. Nyt oli jo kiihotus poistanut häpeän tunteen ja tunsin sydämeni lyönnit rinnassani ja - peniksen päässä. Uskomaton tunne; mutteri sykki ja sykki ja vaikka huoneessa oli hiljaista, pelkäsin sykkeen kuuluvan ympäri asuntoa. Katilla oli vähän ujo tai kysyvä ilme kun hän kurotti - a laittoi sormen penikselleni. Aivan mielettömän ihanasti. Todella. Penikseni oli niin kova ja se sykki ja sen päällä oli sormi. Ihan kevyesti. Ja sitten se sormi ALKOI LIIKKUA SIINÄ PÄÄLLÄ. Meinäsin laute heti. Kati siveli sormella hitaasti ylhäältä alas ja alhaalta ylös. äreitä kuli pitkin selkääni ja penis sytki sormen alla. IHANAAA, miehet ei usein käytä tuota sanaa, mutta sit se oli. Ihanaa. Pelkäsin, että se loppuisi ja pelkäsin että se jatkuisi. Helvetti. Kati, isosisko. Ja sormi siveli. "Tuntuuko kivalta" Kati kysyi, tai lähinnä totesi ja kikatti. Hitto, minä rakastin tuota kikatusta, kun se kuului siihen sormeen joka liikkui. Miten joku voi LIIKKUA SIELLÄ NOIN? Se oli pehmeä ja minä olin kova ja se kutitti ja penis sykki ja siihen sattui ja se tuntui niin hyvältä ja minä pelkäsin ja minä himosin. Nostin lanteeni varmaan ilmaan, kun pelkäsin sen sormen lähteän siitä pois. Huokasin jo ääneen. Peniksen pää kostu ihan liukkaaksi "voi v****" sanoin jotenkin älyttämästi."Ihanaa, v****", "jatka jatka jatka". Ja yhtäkkiä se ei ollutkaan enää sormi, vaan se oli käsi joka puristi. Ja sekin liikkui. Puristi ja liikkui ja se tuntui hyvältä. Huohotin varmaan aika kiivaasti, kun en saanut sanaa suustani. Katin käsi puristi ja liikkui niin ihanasti. Ja juuri kun luulin ettei näin hyvältä voi edes tuntua niin yhtäkkiä se tuntui vieläkin paremmalta. "IHANAIHANAIHANATOSIHYVÄÄIHANAKATIKATIVITTUIHANA" palasivat puhelahjat "AH AH AH HHHHMMMMM" Ja sitten laukesin. Ja koskaan sitä ennen tai sen jälkeen en ole niin lauennut. Näin tähtiä, enkeleitä, mutta en piitannut näköaististani, kun tuntoaistini käytti selkärankaani moottoritienä ja lähetti aivoihin niin hienoja tuntemuksia, etteivät ne mahtuneet päähäni vaan menivät taas penikseeni joka sykki vieläkin ja laukesin koko ajan ja joku kikatti, joku joka puristi minua.
Lopulta orgasmi liukui hiljaa pois minusta ja saatoin vähitellen hengittää...

"hyvää yötä, Hattumaakari" ja ovi meni kiinni. Typerä lemppari.

Ehkä joskus uskallan kertoa mitä myöhemmin, kertaalleen, tapahtui.
-Hatman-

Hatman ottaa myös naisilta postia vastaan...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker