Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Nettiromanssit ja sokkotreffit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Nettiromanssit ja sokkotreffit  ~  todellinen nettikaunotar
bondage1975
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 1:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





bongasin tollasen kertomuksen nettitreffien todellisuudesta
http://www.suomideittaa.com/phpBB-2.0.22/phpBB2/viewtopic.php?t=21
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 17:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kävin lukemassa tuon^

Minä olen aina rehellinen toiselle osapuolelle ja niin ollaan myös oltu mulle. Ei mulla varsinaista romanssia ole ollut, vaan tapaamisia.

Mä en huijaa ketään, joka tahtoo tavata.

Jotenkin tuo vain ei käy mun kaaliin, että joku voi tuollaista tehdä. Mikä on motivaatio tuollaisessa?
Jos mä painaisin paljon tai jotain muuta oleellista, mitä tuon toisen on hyvä tietää, myös kertoisin siitä.
Mutta paikalta pakeneminen ei ole kovin kivaa, ihmiset on hyvä kohdata vaikka vain kerran ja tehdä asiat selviksi - hienotunteisesti
Älä ota tätä niin, että minä tuomitsen sinun tapasi tehdä asioita. Pois se minusta. Minä en tuomitse ketään, annan vain omannäkemyksen asiasta.
Hymyjä Sulle Very Happy Very Happy Very Happy !

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 17:27  Vastaa lainaamalla viestiä






Tuon takia kannattaa vaatia deitattavasta kuva päivän lehden kanssa. Tai ainakin iPodin. Jos kuvassa näkyy leipäkone tai Benetton-paita, kannattaa juosta ja lujaa.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 18:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

En minäkään mikään laiha ole, mutta silti urheilullinen ja tasokas. Kyllä se vain niin taitaa mennä, että kilonsa voi kantaa myös tyylillä ja itsetunnolla. Jopa silloin, kun Nihilisti miehet juoksevat karkuun! Kurjalta tuntuu tälläinen ihmisten luokittelu lihaviin ja laihoihin, kaikkihan me vain ihmisiä olemme omine pienine vikoinemme. Ja tämä ei sitten ole lihavan ihmisen katkeran suloinen valitusvirsi, vaan pinnallisten ihmisten tylyyteen kyllästyneen normaalipainoisen akanretaleen puolustuspuhe.

Ehkä kyseisen kertomuksen daami omasi huonon itsetunnon ja halusi vähätellä siksi painoaan; hänkin siis tiesi miehen mahdollisesta pikkumaisuudesta! Crying or Very sad Tai kuka tietää, vaikka tämä obeesi ihminen olisi tullut kysymään esimerkiksi kelloa ja oikea seuralainen olisi odottanut paikalla romanssiaan turhaan? Hra Nöpönenä ei vain voinut yksinkertaisesti puhua lihavan ihmisen kanssa; ehkä kilot tarttuisivat? Shocked Kuka sitä tässä kohtaa tunsikaan itsensä liian tasokkaaksi?

No mutta siis, toki kunnioitan rehellisyyttä ja avointa kanssakäymistä, mutta rajansa kaikella. Jos kyseinen mies todella oli itselleen seuraa hakemassa ja piti tytöstä todella keskustelujen yms. välityksellä, niin miksi helkatissa piti karkuun juosta? Rolling Eyes Pintaliitoa, sanon ma.

Minä en ainakaan paljoa painostani keskustele miesten kanssa, tosin ei siihen ole tarvetta ollutkaan. Ja jos tarvetta tulee, mielestäni olankohautus siinä kohtaa olisi paikallaan. Ylipaino ei aina tarkoita ihmisen laiskuutta tai välinpitämättömyyttä itsestään kohtaan, toisinaan kyse voi olla myös sairaudesta. Tai ehkä sittenkin yksinäisyydestä, jota ei ainakaan helpota lihavia karttelevat miehenretkut, jotka kuvittelevat itsestään liikoja.

Ja btw, lihavien sanotaan olevan hyviä rakastajia. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
bondage 1975
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 2:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





siis tarkoitukseni ei ollut ottaa asiaa esille kenenkään lihavuuden takia, vaan tuon että miten paljon voi nettiystävä erota siitä antamastaan kuvauksesta.kaikki ihmisethän ovat sellaisia kuin ovat vikoineen ja hyvine puolineen.
Takaisin alkuun
petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 3:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

No tuo oli kyllä totta mut ihan joka päiväistä täällä netissä maailma muokkaa ihmisistä sen mitä he ovat ihmiset haluu olla haluttavii ja monesti siinä käy niin et pitää korostaa tai muuten näyttää netissä paremmalta ku on et saa toisen kiinnostumaan ees hitusen siellä kuoren alla voi olla ihan mitä vaan tosi ihana ja suloinen ihminen mutta jos kuori ei oo kovinkaan silmiä hivelevä eikä huokuttava kuka sit ees tutustuu siihen mitä sen kuoren alla piilee eli asioita kaunistellaan niinku itseekin siks ku ympäristön paineet on niin kovat esim. mie oon tavannu netin kautta vain yli satakiloisia naisia ja parikymppisen joka oli oikeesti 48v maailma katsoo sun pintaa koska sisus ei näy päälle päin ei kukaan itestään huonointa kuvaa deittiin laita ja kaikki huijaa joiden on pakko yrittää kaikin keinoin tulla valituksi ees joskus

siinä karu totuus miks noin on
eli joka väittää et ulkonäkö ei oo se tärkein juttu ku katsoo mahdollista kumppaniaan VALEHTELEE!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 15:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Tuosta vain putkahti mieleen, että eikö se kumminkin ratkaise, se keskustelutaito, yhteiset kiinnostukset ja jne. Eikö kuitenkin ole tärkeintä se, miten sulla synkkaa tuon toisen kanssa näin ruudun takaa. Aloittaa pienin askelin? Jos on siis esim. etsimässä parisuhdetta.

Nämä kiimaiset äkkinäiset panosessiot on tietysti asia erikseen, enkä jotenkin voi näitä kahta yhdistää, parisuhdetta hakevaa ja kertapanoa.

Miksi sitä ihminen siellä ruudun toisessa päässä ei voi lyödä avoimesti kortteja pöytään? Ota tai jätä. Itsetunnostako on kaikki sittenkin kiinni?

Mä puhun vain omasta puolestani. Mulle on erittäin tärkeää ilmaisukyky ja synkkaus näin virtuaalisestikin.

Onhan mullakin ylipainoa, mutta minä olen ylpeä jotenkin siitä mitä olen ja toisaalta en, mikä ristiriita!

Ja totta, lihavat on parempia rakastajia näin myös näkisin asian.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 16:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

no totuuden nimissä on myönnettävä et en ole vielä tavannut ihmistä joka ryhtyisi seurustelemaan tosissaan ja vilpittömästi tai edes menisi sillä tarkoituksella tekemään tuttavuutta sellaisen ihmisen kanssa jonka ulkomuodosta ei pidä eli kyllä se on yks tärkeimmistä perusteista valintaa tehdessä et miltä ihminen näyttää siitä on turha edes väitellä ihmiset ovat niin pinnallisia ihan jokainen sitä en usko kenenkään kiistävän ulkonäkö asiathan ovat maku asioita mut jos ei toisen ulkomuoto täytä tiettyjä vaatimuksia niin kyllä jää tuttavuus kaveri asteelle vaik ihminen muuten ois millainen hyvänsä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 18:22  Vastaa lainaamalla viestiä






Veikkaisin, että kyseinen mies on itse tullut jätetyksi ja siksi katkerana postaa tollaista epätoivoista sontaa keskustelupalstoille. Kyllä omien kokemusten mukaan naiset ovat huomattavasti rehellisempiä kuin miehet, koska nettideittailussa miehet ovat niin suurena enemmistönä, ettei naisten tarvitse yrittää olla mitään muuta kuin ovat ja silti heille löytyy kysyntää.
Takaisin alkuun
petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 18:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

no vieraalle tiedoksi et puhun nyt ihan eri asioista näköjään kuin itse puhut sinäkö väität et ulkonäkö ei sulle merkitse mitään? ja jos et ole yhtään selvillä mistä täällä keskustellaan niin vinkiksi vastaisen varalle et lue juttu alusta asti niin tiedät mistä juttu tulee ja tottakai olen saanu rukkaset monet kerrat ja tiiän mistä puhun ku mua yrittää aina yli 90 kiloiset naiset ja valittavat ku kukaan ei huoli ku ei ikinä saa ketään ja ihan avoimesti myönnän et mulle merkitsee ulkomuoto tosi paljon vaik luonne ois mitä niin kyllä mie vaadin naiselta sen et haluisin sitä ja pitäisin sitä hyvän näköisenä vaikka se kaikkien muiden mielestä ois hirvee kotka tai kauhee norsu tai molempia yhtä aikaa mut sulle varmaan kelpaa ihan mikä vaan tai sit elät haavemaassa etkä uskalla myöntää ees itelle totuutta siitä miten asia on
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 19:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tämä ulkonäkökeskustelu alkaa kallistumaan mielenkiintoiseen suuntaan... Voisi esimerkiksi laajentaa näkökantaa - minkä verran kenelläkin on rahkeita vaatia upeaa ulkonäköä kohteiltaan?

Kuten sanottu, en minä väitä etteikö ulkonäöllä ole merkitystä. Nättejä tyttöjähän sitä tuolla kulkiessaan tulee bongailtua. Ikävän usein vain juuri niillä näteimmillä on myös nokkavin ja vittumaisin asenne, vaikka en minäkään tosiaan sieltä huonoimmasta päästä ulkoiselta olemukseltani ole.

Monella "tavis" tytöllä on itsetietoisuus ja elämänarvot huomattavasti paremmin kohdallaan, kuin teiniprinsessoilla. Eikä se kaunis ulkonäkö pitkässä juoksussa jaksa millään korvata blondin luonnetta. Kokemusta on.

Toki jos kyse on vain fire-and-forget hoidosta, sama kai se mitä korvien välissä liikkuu, jos liikkuu.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 19:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Eikä se kaunis ulkonäkö pitkässä juoksussa jaksa millään korvata blondin luonnetta. Kokemusta on.

Jumankauta äijä, sä sanot mua aina blondiks! Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 19:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Jumankauta äijä, sä sanot mua aina blondiks! Evil or Very Mad


Ei kun se edellinen... Laughing

Mutta joo, toisinaan kyllä sinunkin letkautuksistasi tulee mieleen että mikähän virhe tapahtui genetiikassa hiusten värin osalta Twisted Evil

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 19:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^naula + kanta = osuma Wink ..omiin kokemuksiin perustuen voin sanoa samaa ..mä inhoan kun" elähtäneet siiderilypsykarjan edustajat" yrittävät tulla lähentelemään ja lääppimään..enkä pidä itseäni mitenkään ****... Jäkättää

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 19:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

no juu monesti on kyllä niin et oli rahkeita tai ei niin silti toisen ulkoisen olemuksen täytyy miellyttää ainaki minua en mie kyllä ala sellasen kans ihan varmaan seurusteleen jonka ulkomuoto ei saa mua haluamaan sitä toista kyllä siinä asiassa se vaan on niin et se ei toimi jos ei näytä hyvältä silmää oli niitä rahkeita tai ei kyllä mieluummin pysyy sinkkuna ku ottaa sellasen eukon joka ei näytä hyvältä omaan silmään
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Nettiromanssit ja sokkotreffit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker