Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Nettiromanssit ja sokkotreffit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Nettiromanssit ja sokkotreffit  ~  Ulkonäkö ja sen todellinen merkitys?

mikä on ulkonäön merkitys kumppania valitessa? vain rehelliset vastaukset
tärkeintä
11%
 11%  [ 6 ]
vaikuttaa valintaan
84%
 84%  [ 45 ]
ei vaikuta ollenkaan
3%
 3%  [ 2 ]
Ääniä yhteensä : 53

petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 26.2.2007, 3:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

kyllähän tuo vaikuttaa..
aina sanotaan että sisäinen "kauneus" on tärkeintä.
mutta kyllä sitä lähes tulkoon jokainen menee sen luo joka omasta mielestä hyvältä näyttää.

asia on sitten eri, mikä on kenenkin silmissä hyvännäköinen.
Lainaus:


Oon kyllä täysin samaa mieltä kanssas Nooraus. Mitenkä sitä sellasta ihmistä jaksais vuodesta toiseen kattoo. Jonka ulkonäkö ei yhtään miellytä, tai kyllähän sit, jos muuten tulee vahvoja tunteita, niin kuka tahansa voi näyttää omissa silmissä hyvältä. Oli se minkänäköinen tahansa:D
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 26.2.2007, 10:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Aika paljon tämä asia riippuu siitä mitä ollaan hakemassa ja millä mielellä liikenteessä.

Jos lähden iskemään miehiä omaan hauskanpitooni, etsin käsiini ne kaikista komeimmat konkarit. Mikä olisikaan sen kivempaa, kuin ilo silmälle koko illan/ petipuuha ajan; enhän ollut pidempiaikaista seuraa etsinytkään.

Jos olen puolestani ihan vain iltaa istumassa ilman sen kummempaa tarkoitusperää suuntaan taikka toiseen, seurustelen mieluusti ihan kaiken kokoisten, näköisten ja oloisten kanssa. Ja nämä ovat juuri niitä hetkiä, jolloin ainakin minä luon erilaisia suhteita mielenkiintoisten ihmisten kanssa.

Toki ulkonäkö on asia johon kiinnitetään huomiota, mutta olen huomannut varsin ison asian: **** ihminen alkaa näyttää kauniilta/ komealta, kun hänet laskee lähelleen. Ihmisessä voi olla seikka, joka ärsyttää aluksi ihan hirvesäti, mutta kohta ei asiaa enää edes huomaan. Ja jos joskus yrität sitä piirrettä etsiä, et sitä enää edes löydä ja pidät itseäsi ihan pimeenä. I know. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 26.2.2007, 12:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

freesex kirjoitti:


Minä en henkilökohtaisesti myöskään noiden läväreiden perään ole, mut eikö korvikset ole näiden esiaste Confused siinähän lävistetään kehon osa Cool

Voi Tulisydän eikö noita venytys hommia ole jo täälläkin harastettu, kun vain noita muita tobikkeja lukee... ainakin miehet Ovela Repeää Cool
Mulla oli reiät korvissa, kun olin 15. Sisko teki vissiinkin tunnin toista puolta parsinneulalla, äiti vaan tökkäs ja se oli siinä.

Mutta ne tulehtuivat niin pahasti, etten jaksanut niitä puhdistaa jatkuvalla syötöllä, näin annoin sitten mennä umpeen. Mä en osaa olla koruihminen.
Vain johonkin juhlatilaisuuteen laitan korun. Pelkistetty nainen, voisi sanoa, kun taas siskoni on kuin joulukuusi, niin erilaisia me ollaan. Mä en koreile koruilla, enkä myöskään vaatteilla. Mä en osaa.

En minä tiedä mitä nuo miehet venyttävät Rolling Eyes munaansa kai?
Jokainen elää tyylillään. Suvaitaan erilaisuus, oli se sitten millaista tahansa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 26.2.2007, 12:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

tutkimusten mukaan pitkät ja komeat miehet pärjää paremmin ..johtuuko se että heillä/meillä Rolling Eyes on oikeasti "sitä jotakin" eli koulutusta,taitoa,älyä...mutta jos nainen pärjää ,niin mitkä ovat syyt...lyhythame(ko),avoin pusero(ko)...ja kyllä toisten hyvännäköisyyttä käyttää moni hyväkseen ..esim yöelämässä "ei hyvän näköiset" miehet menevät hyvän näköisten lähettyville ,että naiset huomaisivat myös heidät ..

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
pelimies_hki
LähetäLähetetty: 7.4.2007, 12:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 07 Huh 2007
Viestejä: 3
Paikkakunta: Helsinki

Minulle ulkonäkö ei ele se ollennaisin asia, vaan kokonaisuus. toki se ulko näönkin raja tulee vastaan, mutta eihän se kauneus ja järjkikään ole samassa kehossa viihtyn. olen itse sen kongreettisesti kokenut.
mielummis tavis ulkonäkö ja järjellä loput niin se on siinä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 7.4.2007, 16:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

cowboi45 kirjoitti:
..mutta jos nainen pärjää ,niin mitkä ovat syyt...lyhythame(ko),avoin pusero(ko)...


Nuo nimenomaan Exclamation Älykkyys on vain haitta naisella, miehiä voi alkaa pelottaa Laughing

Kunnon bimboilu kunniaan Cool

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
youngcouple4u
LähetäLähetetty: 25.5.2007, 22:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 25 Tou 2007
Viestejä: 28

En usko että kukaan voi rehellisesti väittää ettei ulkonäkö merkitse mitään. Vaikka se mitä korvien välissä liikkuu, on tärkeintä, ulkonäkö on se mikä ensin huomataan.. Sellaista joka on "vähemmän" viehättävä, lähestytään harvemmin vaikka olisi kuinka fiksu ja ihana ihminen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Haarniska74
LähetäLähetetty: 7.6.2007, 8:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

youngcouple4u kirjoitti:
En usko että kukaan voi rehellisesti väittää ettei ulkonäkö merkitse mitään. Vaikka se mitä korvien välissä liikkuu, on tärkeintä, ulkonäkö on se mikä ensin huomataan.. Sellaista joka on "vähemmän" viehättävä, lähestytään harvemmin vaikka olisi kuinka fiksu ja ihana ihminen.


Kyllä ulkonäkö on tärkeää, kun tapaa henkilön tai henkilöt ensimmäisen kerran. Ehdottomasti siiti ja hyvännäköisyys on plussaa.
Taisaalta, kun tapaa saman ihmisen monia kertoja niin mielestäni ulkonäköjutut hieman menettää arvostusta, kun tutustuu toiseen paremmin.

Ja niin, kuin asia on............ kauneus on katsojan silmässä.

Toinen pitää tyttärestä, toinen äidistä.

Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
?
LähetäLähetetty: 7.6.2007, 11:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





.. Rolling Eyes ja joskus on niin että ulkonäkö miellyttää mut kun oppii pikkaisen ihmistä tuntemaan....sit korvien-välissä ei ole ei mitä.... Embarassed
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 7.6.2007, 15:06  Vastaa lainaamalla viestiä






Mul käy yleensä aina sillai että kaverit vie aina mun mahdollisuudet baarissa mut ku he ovat olleet n.1kk-3kk yhdessä nii alkaa yleensä minulle tippua viestejä niiltä naisilta Sad
Kaverin luottamusta en koskaan petä! Eli en ole koskaan tehnyt kavereiden exien kanssa mitään.
Mä en vaan saa ketään Sad
Ja omasta mielestäni ole mikään erikoinen enkä kauhean ****,mut toiset saa ja toiset eivät.. Surprised
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 7.6.2007, 16:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

? kirjoitti:
.. Rolling Eyes ja joskus on niin että ulkonäkö miellyttää mut kun oppii pikkaisen ihmistä tuntemaan....sit korvien-välissä ei ole ei mitä.... Embarassed


Kuulostaa aika tutulle...

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 7.6.2007, 16:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Anonymous kirjoitti:
Mul käy yleensä aina sillai että kaverit vie aina mun mahdollisuudet baarissa mut ku he ovat olleet n.1kk-3kk yhdessä nii alkaa yleensä minulle tippua viestejä niiltä naisilta Sad


Tosi ärsyttävää, mut onneksi omalle ulkonäölle voi tehdä melkoisen kohennuksen hyvällä parturilla, kivoilla vaatteilla ja muuten freesillä olemuksella. Mulle esim. päivettynyt raikas olemus, puhtaat valkoiset hampaat, hyvin istuvat farkut, tyylikkäät kengät on pikku heikkous ( ne on aika helppo saada mielestäni)

Älä vaan sorru niihin ihmisiin, joille "kelpaisit" sen jälkeen ku kaverin kaa ilmenee ryppyjä rakkaudes. Ota asia selkäsuorana vastaan ja haasteena!

Ajattele - kaikilla ei ole yhtä helppoa - jos luonne mättää ni sitä on huomattavasti vaikeempi muokata kuin omaa stailiaan...

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 8.6.2007, 8:49  Vastaa lainaamalla viestiä






Vaikuttaa valintaan.
Takaisin alkuun
firefighteri
LähetäLähetetty: 5.7.2007, 0:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä se ulkonäkö,sekä ihmisen yleinen olemus vaikutta tosi paljon.
Tuskin itse haluaisin kielisuudelmaa ihmisen kanssa,joka ei edes tiedä miltä hammasharja näyttää,voit vaan kuvitella,kos ko.tyyppi on vaihtanut kalsarinsa voomeksi.
On aiva turha väittää,että vaikka tietynlaisilla nettitreffiseksi-sivuilla ihmiset parhaita puoliaan esittelisi,niin se takaisi,että tavatessaan,unohtuisi kaikki muu,kuin se mielikuva minkä olet saanut.
Itse ainakin on pokkaa kauniisti poistua paikalta,jos joskus sokkotreffeille joutuisin,ja tapaisin ihmisen,joka ei tiedä hygienianasta mitään,ja muutenkin on kuin petolinun perse,hui **** sanottu,mutta täysin totta.
Ei muuta kuin ihanaa ja leppoisaa kesää,elämä on just niin ihanaa,kun sen osa elää,eikösSmile
Takaisin alkuun
SiniEnkeli
LähetäLähetetty: 16.7.2007, 20:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 16 Hei 2007
Viestejä: 5

Vaikuttaa valintaan, makunsa kullakin. Mä en tahdo miestä, joka on mun mittanen edes sillon, kun on kunnon korkkarit jalassa. Tulee inhottavan iso olo, joten tärkein ulkonäkökriteeri on pituus.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Nettiromanssit ja sokkotreffit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker