Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Nettiromanssit ja sokkotreffit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Nettiromanssit ja sokkotreffit  ~  Välimatka
Zone
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 3:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

Pistinpä seuranhakuilmoituksen eräälle palstalle(en tämän saitin) ja sain jopa muutaman vastauksenkin naisilta. Sivuhuomautuksena on pakko sanoa, että minua ihmetyttää naiset, jotka vastaavat miesten ilmoituksiin kun oman ilmoituksen laittamalla saavat 200 vastausta ja voivat valita mieleisensä kuin marketin hyllyltä.

Mutta asiaan. Eräs nainen on varsin mielenkiintoinen mutta vaikka ilmoituksessani sanoinkin että etsin seuraa pk-seudulta niin tämä nainen on Turusta. No, eihän se yhteydenpitoa nykyaikana estä mutta hieman mietityttää että pitäisikö saman tien viheltää peli poikki. Minä joka tapauksessa aion asua koko ikäni täällä pk-seudulla.

Kyseinen nainen myös on myös avautunut että hänen exänsä on kohdellut häntä hieman huonosti. Hieman menee yli minun kapasiteettini. Hän tarvitsee itselleen miehen ja minä tunnen olevani pikkupoika vaikka ikää on jo yli 30v. Siis, hän tarvitsee sellaisen joka kykenee palauttamaan hänen uskonsa siihen, että ei kaikki miespuoliset ole kusipäitä.

Mutta mitäs hittoa, ei pitäisi laittaa ilmoituksia seuranhakupalstoille jos ei kestä sitä että ihan oikea ihminen saattaa vastatakin. Kyllähän se hieman itsetuntoa hivelee että joku jopa vastaa minun surkeaan viritelmään. Itse asiassa kolmekin mutta ne kaksi muuta ovat ehdoton ei-tapauksia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 10:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Hoplop,

Paikkakunta-asista voi kirjoittamalla kysyä toisen tulevaisuuden suunnitelmia ja mietteitä; entä sitten jos tästä tuleekin jotain, olisiko hän valmis muuttamaan? Ja monesti todellinen rakkaus muuttaa ihmisen ajatusmaailmaa kummasti ja sitä olisi valmis muuttamaan toisen vuoksi vaikka PimeänPöheikköön.

Myöskin tuosta The Man -keskustelusta voi jutella; mitä nainen sinusta haluaa, onko hän etsimässä isää lapsilleen vai oman egonsa pönkittäjää. Monesti nainen ei kaipaa huonojen kokemusten jälkeen muuta kuin kauniita sanoja, hellyyttä ja luottamusta; näitä kolme asiaa jos et pysty täyttämään, sinun tulisi mainita hakemuksessasi VAPAASTA suhteesta. Älä edes haikaile naisten perään, jos luottamuksen täyttäminen on vaikeaa. Ei kaltoin kohdellut naiset kaipaa mitään ritaria rinnalleen, vaan aidosti rakastavan ja välittävän ihmisen. Ihan tavallisen, toimivat parisuhteen.

Mieti itsekin mitä haluat ja puhua asiasta. Jos olet hakemassa parisuhdetta, niin tuolloin kannattaa varautua jonkinlaisen itsenäisyyden menetykseen. Ikuinen pikkupoika saa olla, kunhan osaa miehiset pelisäännöt! Oma mieheni on juuri tälläinen keskenkasvuinen huimapää, mutta silti osaa kantaa vastuunsa perheestään ja parisuhteestaan. Jos aikoo kovin kauan leikkiä teini-ikäistä Bemarin (sori Härski) tuunaajaa, niin pian sitä huomaakin jääneensä yksin.

Myös meidän alkutaipaleemme alkoi siten, että mies asui Helsingissä, itse Jyväskylässä. Nykyään asumme pääkaupunkiseudulla ja muutaman vuoden päästä muutamme ISÄNNÄN halusta maalle "suurperheen" tekoon. Asenteet muuttuvat vuosien ja rakkauden myötä, koskaan ei tiedä mitä huominen tullessaan tuo!

Onnea matkaan, anna palaa! Jos ei uskalla edes yrittää, ei varmasti löydä sitä omaansakaan. Ja hei, Turussahan on tunnetusti Suomen kauneimmat naiset.... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 17:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

Zone kirjoitti:
...minua ihmetyttää naiset, jotka vastaavat miesten ilmoituksiin kun oman ilmoituksen laittamalla saavat 200 vastausta ja voivat valita mieleisensä kuin marketin hyllyltä.

Totta toinen puoli, vastauksia voi tulla parissa päivässä 200, mutta ainakin omalla kohdallani kävi niin, että yksikään jolle puh.nroni annoin, ei ole soittanut... Evil or Very Mad


Zone kirjoitti:
...vaikka ilmoituksessani sanoinkin että etsin seuraa pk-seudulta niin tämä nainen on Turusta.

Minulle ainakin tulee tunne, jos toinen on monen sadan kilometrin päästä, että ei välttämättä halutakaan tavata kasvotusten, vaan yhteydenpitoa sähköpostin, puhelimen tms välityksellä. Toisaalta, jos on vakavissaan liikenteessä, muuttaminen vuoden parin sisällä lähemmäksi ei tuota monellekaan ongelmia. Saattaa jopa parantaa omaa elämää paikkakunnan vaihtaminen (ei yleistys, vaan oma kokemus).


Zone kirjoitti:
Mutta mitäs hittoa, ei pitäisi laittaa ilmoituksia seuranhakupalstoille jos ei kestä sitä että ihan oikea ihminen saattaa vastatakin.

Eikö ole hyvä, että sentäs joku vastasi? Luulen että monelle ei tule yhtään vastausta. Kuten Eliksiirikin jo sanoi, asioista pitää puhua, niin ne selviää. Jess! Very Happy

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zone
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 19:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

Hitaasti kirjoitti:
[

Totta toinen puoli, vastauksia voi tulla parissa päivässä 200, mutta ainakin omalla kohdallani kävi niin, että yksikään jolle puh.nroni annoin, ei ole soittanut... Evil or Very Mad [[/quote]

Älä hyvä ihminen puhelinnumeroasi ihan puolitutuille ala jakamaan! Ensin viestitellään jonkin aikaa ja jos kaveri vaikuttaa ihan täysjärkiseltä niin sitten voi antaa puhelinnumeronsa mutta ei ennemmin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zone
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 19:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

Oho, meni tuon äskeisen viestin lainaukset jostain syystä poskelleen. No, viesti tuli varmasti perille.

Ja Eliksiirille kiitoksia. Sinä se osaat potkia persuksille ihmisiä jotka moisen tarpeessa ovat.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 21:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ollos hyvä vain, ilo on minun puolellani. Minä olen aina valmis kamppailemaan rakkauden tähden! Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 21.7.2007, 6:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

Zone kirjoitti:
Ensin viestitellään jonkin aikaa ja jos kaveri vaikuttaa ihan täysjärkiseltä niin sitten voi antaa puhelinnumeronsa mutta ei ennemmin.

Näinhän minä teinkin... Kuitenkin kun hakusessa oli / on liveseura, niin en aio kuukausia kirjoitella, vaan kuitenkin suht nopeasti haluaisin nähdä livessä, sillä sitten vasta näkee "koko totuuden" ihmisestä. Kirjoittamalla voi tuntua vaikka kuinka kivalta tyypiltä, mutta esim ominaishaju voi olla todella vastenmielinen eikä tyyppi kiinnosta sen jälkeen enää tippaakaan.
Wink

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.8.2007, 19:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Hitaasti kirjoitti:

Näinhän minä teinkin... Kuitenkin kun hakusessa oli / on liveseura, niin en aio kuukausia kirjoitella, vaan kuitenkin suht nopeasti haluaisin nähdä livessä, sillä sitten vasta näkee "koko totuuden" ihmisestä. Kirjoittamalla voi tuntua vaikka kuinka kivalta tyypiltä, mutta esim ominaishaju voi olla todella vastenmielinen eikä tyyppi kiinnosta sen jälkeen enää tippaakaan.
Wink
Tuota, tuota, olen tuossa alleviivaamassani kanssasi eri mieltä.

Sillä minä näen jo ihan kirjoitustavasta/tyylistä yms. onko ihminen tervejärkinen, vai tyhjääkö tuo käy.
Ja sitten se on yksi pointti, jos ei osaa muuta kuin omaa libidoaan/haluaan tuoda esiin. On kykenemätön kirjoittamaan muusta, kertoo vallan sellaisesta, jonka kanssa tuskin juttu pitkälle kantaa??
Ja myös se, että minä en ole helpotusreikä yhdellekään naisen puuttessa olevalle miehelle, se on saletti.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 11.8.2007, 20:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

^ Nyt ei ollutkaan kyse siitä, kuinka mies (tai nainen) tuo itseään julki kirjoittamalla, vaan siitä kuinka kirjoittamisen (tai puhelimessa puhumisen) perusteella saatu mielikuva toisesta voi muuttua, kun vihdoin ja viimein näkee kasvotusten.

Jokin pieni pinttynyt tapa, esim. leuan rapsutus puhuessa, tahi vaikka kimittävä ääni alkaakin ärsyttämään niin paljon että mielenkiinto hiipuu.

Minun lienee paras hieman harjoitella tätä kirjallista ulosantiani, että ei ymmärrettäisi väärin... Rolling Eyes Wink

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.8.2007, 20:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Hitaasti kirjoitti:
puhelimessa puhumisen perusteella saatu mielikuva toisesta voi muuttua, kun vihdoin ja viimein näkee kasvotusten.
Jokin pieni pinttynyt tapa, esim. leuan rapsutus puhuessa, tahi vaikka kimittävä ääni alkaakin ärsyttämään niin paljon että mielenkiinto hiipuu.
Joo, olen huomannut saman seikan monesti.
On ihan kivannäköisiä tyyppejä. Sitten puhuessa ääni muuttuu aivan toiselaiseksi, kuin mitä mielikuva tuosta tyypistä saattaa olla.
Korkealla nuotilla puhuvat miehet eivät minua sytytä lainkaan Rolling Eyes päinvastoin, mieleeni tulee lähinnä nainen.
Tietysti myös se, miten puhuu, kuten mulla on tapana puhua erittäin reippaan iloisesti ja naureskella Laughing Puhetta tulee tasaseen tahtiin.
Mikäli puhekumppani mutisee epäselvästi, en viitsi toista kertaa vaivautua

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 18.8.2007, 19:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

Tulisydän kirjoitti:
Mikäli puhekumppani mutisee epäselvästi, en viitsi toista kertaa vaivautua

Varsinkin jos puhuu puhelimessa!! Evil or Very Mad

Kerran juttelin erään miehen kanssa tunnin verran puhelimessa ja puolet ajasta meni siihen, että yritin saada selvää hänen puheesta. Usean kerran kun on itse kysynyt "mitä sanoit?!?" toisen vastatessa lähes joka kerta "en mitään...hehehe...", alkaa tuntemaan itsensä jo tyhmäksi. Että onko omissa korvissa jotain vikaa vai missä mennään...

Eipä tullut sitten vastattua, kun kyseinen herra soitti seuraavan kerran? Shocked
Onneksi tekstiviestit on olemassa!

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 18.8.2007, 21:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Tapailin kerran turkulaista miestä, jonka puheesta en saanut koskaan puhelimessa mitään selvää. Se murre kuulosti puhelimessa niin skitsolle ja epäselvälle, että alkoi omakin olo tuntumaan jo ihan idiootilta. Livenä ei ymmärryksen kanssa ollut ongelmaa (kiitos kehonkielen Wink), mutta koko suhde kaatui hyvin pian puhelimessa saatuun epämiellyttävään tuntemukseen.

Oppikaamme siis tästäkin jotakin: Älä koskaan sekaannu turkulaiseen. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.8.2007, 21:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri kirjoitti:

Oppikaamme siis tästäkin jotakin: Älä koskaan sekaannu turkulaiseen. Laughing
Niinpä niin Elämän Eliksiiri Laughing
Meitin ja turkkulaiste murre eroo hyvi vähä. Ja vois olla niin, että jossää kuulisit kuinka mää väännän Manselaiste murretta, sulla vois olla iha samalaine olo. Sanostas näin, et turkkulaiset pudottas noit lopputavuja sanoist pois. Mutta me manselaiset ollaan kyä ihan Nääsvillestä, nääs Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.9.2007, 12:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

No joo, kävipäs tässä mulla ihmemäihä Shocked
Deittailin kivannäkösen kundin kanssa ja olin myyty ihanasta hymystä. Juttu päättyi yhtä nopesti kun alkoi. Hän sanoi sellaisia epäkohteliaisuuksia, että.... Ja soitto vielä päälle päätteeksi sinetöi asian.
Kuulin matalan miehen äänen, hyvä, mutta sanat olivat totaalisen tylyjä Shocked
Ja hän vielä tahtoi rakastajakseni kaiken epäkohteliaisuuden jälkeen. On omituista porukkaa deiteillä. Sitä en voi kertoa mitä hän minusta kylmästi tuumaili, sillä se menee jo liikaa yksityisyyteen....
Tällä tavoin toimiessaan tuo mies ei saa ketään naista lämpiämään itselleen, siitä olen varma.

Mitä opin? Hymyileviin kasvoihin, ei kannata uskoa!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ilpote
LähetäLähetetty: 5.11.2007, 19:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 25 Lok 2007
Viestejä: 43
Paikkakunta: Thaimaa

Zone kirjoitti:
Pistinpä seuranhakuilmoituksen eräälle palstalle(en tämän saitin) ja sain jopa muutaman vastauksenkin naisilta. Sivuhuomautuksena on pakko sanoa, että minua ihmetyttää naiset, jotka vastaavat miesten ilmoituksiin kun oman ilmoituksen laittamalla saavat 200 vastausta ja voivat valita mieleisensä kuin marketin hyllyltä.

Mutta asiaan. Eräs nainen on varsin mielenkiintoinen .


Mäkin olen tosiaan lukenut, siellä lukee niillä infoissa, että vastauksia tulee niin paljon, että vaikeuksia lukea, vaikka ei ykskään ollut välttämättä kovin häävin näköinen nainen..?

Tuo etäisyys on huono asia. Mulle ainoat vastaukset tulleet hyvin kaukaisilta naisilta.
Tuo yks kyllä ollut sikäli hyvä tuttu, että se harrastaa jopa maailmantasolla ilmeisesti kuntoiluaan.. vähän lyhyt nainen, 37, hehe.. enpä sano lisää..

Jää siis vähän keskusteluksi vain, mutta onhan sekin paljon.

Tuossa munkin lähellä näyttäs asuvan yks nainen, joka tervehti kesällä matalalla äänellä, tein siitä omat päätelmäni.
Öö.. eli siis lähempänä taitas olla vastaus.

Tai tiedä häntä.. Smile

Jos ei ihan Ainiaan tarvis ilmoitella, jossain vaiheessa riittävästi tulis tuota kontaktia

_________________
- - -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Nettiromanssit ja sokkotreffit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker