Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Olen tässä mietiskellyt hulluuttani..
Kiathal
LähetäLähetetty: 29.12.2006, 15:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Olen miettinyt siis sitä, että olenko tulossa hullummaksi.

Näen kummallisia unia. Ne on melkeen kaikki painajaisia tai sitten aivan ihmeellisiä juttuja.

Kolme unista on jäänyt parhaiten mieleen. Kirjoitin ne oikein ylös, kun aamulla vielä satuin muistamaan.. Very Happy

Ensimmäinen oli sellainen, missä asuin jossain asuntolantapaisessa ja tulin myöhään yöllä humalassa kotiin. Rämähdin suoraan sängylleni ja olin niin kännissä, että tuntui, etten pysty liikkumaan.
Sitten yhtäkkiä aloin pyörimään. Aluksi luulin, että vain päässäni pyöri, mutta ei, joku voima pyöritti mua siinä pitkin sänkyä.
Sain kiinni jostakin ja puraisin siitä (en tiedä miksi). Se oli jonkun jalka. Heräsin unestani melkein sillä sekunnilla, mutta vieläkin maistui veri suussa ja tuntui aivan siltä niinkuin olisin puraissut oikeasti jotain.. Very Happy

Toinen oli joku rikosjuttu. En muista oliko se täydellinen murha vai ryöstö, mutta siinä minä olin joku taidokas rikollinen ja olin menossa kaikenlaisten ongelmaraitkaisutehtävien läpi tekemään jotain vaarallista ja kammottavaa rikosta, mitä kukaan muu ei koskaan ollut pystynyt tekemään. Paikka oli täynnä vartijoita ja piti hiiviskkellä ja kolkata ihmisiä, että sai niiden vaatteet päälle, että pysty soluttautumaan.
Tiedossa oli koko ajan, että kuskini odottaa alueen ulkopuolella valmiina viemään minut pois, kun tehtävä oli suoritettu. Suoritin tehtävän ja lähdin poistumaan alueelta. Pääsin helposti ensimmäisen kriittisen vaiheen ohi ja toisenkin, mutta toisen ja viimeisen vaiheen jälkeen minut pyydettiin takaisin. Ehdin sanomaan puhelimeen, että kiinni jäätiin ja heräsin siihen, kun valitsin paikkakuntaa, jolle halusin vankilaan (kilttejä poliiseja) Smile

Kolmas oli sitten kaikista kamalinta katsottavaa, vaikka se sinänsä ei pelottava ollutkaan, mutta älyttömän raaka.. Very Happy Olin muka raskaana ja kokeilin jonkun tutun kanssa, kun vauva potki sisälläni. Yhtäkkiä potkiminen alkoi tuntua isolta kädeltä ja minusta irtosi toinen ihminen, samakokoinen kuin minä olin. Se mistä ihminen irtosi läsähti maahan kuolleena ja yhtäkkiä minä olin se ihminen, joka oli irronnut (sekavaa) Smile
Jotain siinä tapahtui, mitä en muista ja yhtäkkiä olin mielisairaalassa ja kärsin jakautuneesta persoonasta. Karkasin sairaalasta ja pitkän aikaa piileskelin siellä sun täällä. Sitten lähdin isoilla, pitkillä loikilla liikkumaan ja varastin mukaani vauvan, jota äiti työnteli kärryissään. Se olisi ollut vastaus, että olisin saanut sen toisen henkilön eloon Very Happy
Heräsin, enkä tiedä miten uni päättyy.. Ja kyllä harmitti..

Että semmosta tällä kertaa.. Very Happy

_________________
On olemassa kaksi tapaa tehdä asioita:
Väärin ja minun tavallani! Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 29.12.2006, 18:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Unet ovat alitajunnan peili - mitä hullumpia, sen paremmin alitajunta päästelee lepotilassa ja varmasti olet entistä järkevämpi hereillä Laughing

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
freesex
LähetäLähetetty: 29.12.2006, 18:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Voi hyvät hyssykät, minäkin näen paljon unia, mutta...onkohan sulla lääkitys kohdallaan Repeää

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 29.12.2006, 22:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Kyllä vain, olet kahjo kuin käkikello. Tervetuloa joukkoon.

"Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys"
-Tuntematon-


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 30.12.2006, 13:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Mä näin taas viime yönä jonkun ihan ufon unen, mutta en muista mitään, ku on niin kova kankkunen.

Toi Snadistisadisti on aika pelottava Smile Siitäkin varmaan unia joskus Smile

_________________
On olemassa kaksi tapaa tehdä asioita:
Väärin ja minun tavallani! Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 30.12.2006, 14:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Juu, Kiathal
Kamalia unia sitä osaa sitten nähdä. Alitajunnan työtä unessa. Mä nään aika paljon seksiunia. Sitten harmittaa, kun niistä herää, kun niitä jatkais vaikka kuinka.
Mulla tuo unien kirjonkarmeus on kauhistuttava.

Näin kerran unen, jossa kävelin alasti synkässä metsässä. Kipusin kalliolle ja murskasin pääni tuuskannuuskaksi, ettei kukaan tunnista mua vaikka alastomuuteni näkeekin. Ajattelin, että pitäköön hyvänään, jotka mua tahtovat kahlita, mä olen vapaa. Sinne jätin ruumiini makaamaan. Synkkää juttua oli....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 30.12.2006, 16:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Kiathal kirjoitti:
Mä näin taas viime yönä jonkun ihan ufon unen, mutta en muista mitään, ku on niin kova kankkunen.

Toi Snadistisadisti on aika pelottava Smile Siitäkin varmaan unia joskus Smile

Tämä onkin jotakin ihan uutta, näin tällä foorumilla. Luulin jo, etten minä sovi oikein uniin. Paitsi ehkä painajaisiin. Tosin et tullut maininneeksi millaisista unista olisi kyse... Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 30.12.2006, 17:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

No, mä en pelkää Sadistista Miestä
kuin ein bissen, mutta kuten sanoin karmivanihana avatar Shocked

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
SusiWolf
LähetäLähetetty: 4.1.2007, 18:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 28 Maa 2006
Viestejä: 213
Paikkakunta: Helsinki

Mä siis alkanut kanssa pelätä että mulla ns. isoratas lyö tyhjää kun unet jo niin outoja, ettei tiedä uskaltaisko edes nukkua....

Uni 1.
Oltiin Mantorpissa kiihdytyskisoissa, kun meidän bussissa näin seuraavaa:Olin Pilkanmaalla vanhempieni asunnossa ja menossa kellariin.... Maapallo suistui radaltaan ja alkoi pyöriä kauheilla G voimilla paiskoen niin autot kuin talotkin ympäri maita ja mannuja....Juuri ennen tajuttomuutta tajusin että nyt kuollaan kaikki.... (mut herätettiin pyörimästä pitkin autokuljetusbussin lattiaa....)

Uni 2.
Olin jälleen Pilkanmaalla asunnonvälitystoimistossa (?) kun tuli maanjäristys.....Joku huusi että "miljoonien talot sortuvat ympäri maailmaa" Kun katsoin raunioiden seasta ympärilleni, niin näin kuinka talot tosiaankin nousivat perustuksineen maan pinnalle, kääntyivät 180 astetta ja rysähtivät sitten alas!

Uni 3.
Olin leikannut oman pääni irti linkkuveitsellä tai vastaavalla jyrsimellä! Muuten olin ihan ok, mutta mulla oli oma pääni repussani, jota esittelin kavereilleni(nostelin sitä ylpeänä hiuksista repusta!!!!!!). Minulle oli muka kasvanut uusi pää tilalle (ikävä kyllä saman-näköinen kuin aikaisemminki)!
Pelkäsin että minua syytetään murhasta jos poliisit löytävät pääni. Ensin meinasin paiskata sen sellaiseen rakennusfirman jätelavaan, mutta lopulta tuumin, että tulevalla Ruotsinristeilyllä se olisi järkevämpää heittää mereen????

Uni 4.
Nukuin sohvalla ja niskani puutuivat. Nousin istumaan, mutta niskani olivat niin puutuneet ettei pää pysynyt ns.vaaterissa, joten en pystynyt katsomaan telkkua. Tartuin päähäni kaksinkäsin oikaistakseni sen. Tällöin koko selkäranka irtosi alhaalta asti ja minulle iski pakokauhu, koska ainoa mikä piti päätäni paikoillaan oli kaulannahka.... Tunsin kuinka päätä heilutellessani selkäranka kutitteli sisäpuolella vatsaani kouristellen kuin käärme....

En tiedä onko kyseessä liikaa viinaa, vai liian vähän.....Toisaalta voi olla että nämä kertovat jostakin vakavammastakin!!!!!! Shocked

_________________
"Ulvova Susi ei sammaloidu..."
Jorma 2008: Paras näyttelijä
www.susiwolf.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Boston
LähetäLähetetty: 4.1.2007, 22:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Kiathal kirjoitti:
Olen miettinyt siis sitä, että olenko tulossa hullummaksi.

Very Happy

Jos on sun unet hulluja niin on munkin. Näin viime yönä sellasta että menin johonkin isoon saliin missä oli paljon ihmisiä. Yhtäkkiä yllätti hirvee kusihätä, no siellä oli sellanen kolmion muotoinen huone minkä seinät oli lasia, huoneessa oli iso peltiämpäri ja siihen piti ruveta pissiin. Huoneen ovi piti lukita pitkällä ketjulla mikä oli kuitenkin niin löysä ettei siitä ollut mitää hyötyä. Menin sitten ämpärin viereen kuselle ja rupesin toimittamaan asiaa ja kustahan tuli aina vaan kovemmalla paineella, lopulta oli kuin olis tullu paloletkusta. Vähän hävetti kun seinät oli lasia ja koitin kusta vähän niinkun salaa. Huoneesta hävis yhtäkkiä seinät ja ihmiset käveli edestakasin mun ympärillä ja tuntu että ne ei edes huomaa mua ja kusta tuli vaan eikä loppua näkyny. Lopulta mä lähdin lentoon kalu kädessä, lensin johonkin ihme häkkyrään ja sotkeuduin siihen ja rimpuilin siinä aikani ja lopulta heräsin uneen. Kai se oli joku painajainen Crying or Very sad

Yleensä ei uniaan muista mutta tän muistan vieläkin kun oon sitä koko päivän naureskellu. Yleensäkkin mun unet on täysin sekoboltseja, ei mitään järjen hiventä. Taitaa olla hiipivää hulluutta meikäläisellä Question

Täytys tehdä toi unisieppari, sehän on sellanen punottu rengas. Intiaanit tekee itellensä sellasen, se karkottaa ainakin painajaiset. Pitäskö kokeilla?

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 19.8.2007, 19:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

Ihan pakko tähän kommentoida, vaikka vanha ketju onkin. Smile

Mä olen huomannut itselläni unien olevan aihepiiriltään samanlaisia muutaman kuukauden jaksoissa. Alitajunta tekee omaa työtään ja yrittää vimmatusti saada jotain aikaiseksi.

Nuorempana lensin lähes jatkuvasti, siis unissa, kunnes aloin törmäilemään puhelin- ja sähkölinjoihin. Lentounia olisi ihana nähdä vieläkin. Muita aiheita lapsena oli putoaminen tyhjyyteen (heräsin aina siihen, kun otti mahanpohjasta) ja pakoonjuokseminen niin etten päässyt eteenpäin, vaan juoksin paikallani.

Yhteen aikaan harrastin seksiä aina veljeni kanssa kuitenkin niin, että minä muutuin veljekseni ennen siemensyöksyä. Mitä lie seksuaalinen identiteettini silloin hakenut. Rolling Eyes

Vuosi sitten seikkailtiin niin pirusti ja joka yö tehtäväni oli pelastaa maailma joltakin pahalta, oli terroristeja, vampyyreja, hirmumyrskyjä ym ym. Aamulla ihan harmitti nousta ylös, kun unet olivat niin jännittäviä ja mukaansa tempaavia.

Sen jälkeen ei olekaan ollut mitään yhtenäistä aihepiiriä. Yksi hauska uni jäänyt kyllä mieleen. Olen intohimoinen finnien, mustapäiden ym näppyjen puristelija ja hävettää välillä, kun ei malta pitää sormiaan irti naamastaan hyvin valaistun peilin edessä. Unessa poskessani oli armottoman iso mustapää, jota aloin puristamaan. Se oli lähes 1 cm paksu ja se vain jatkui ja jatkui... Kunnes tajusin puristavani itseltäni aivoja pihalle! Enkä pystynyt lopettamaan, tajusin vain kuinka järki väheni päästäni koko ajan. Ehkä se olikin enneuni, muisti ei toimi enää samalla tavalla kuin aikaisemmin... Laughing Laughing

Nauttikaa unistanne, niin minä ainakin teen!

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker