Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Tosikertomus - Ensimmäinen kerta Shemalen kanssa
Shemale rakastaja
LähetäLähetetty: 5.9.2007, 23:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tahdon jakaa tämän jutun jonkun kanssa ja tämä vaikuttaa siihen sopivalta foorumilta!

Olin pari vuotta sitten lomalla Lontoossa ja löysin paikallisen nettisivuston kautta seksipalveluja tarjoavia transeksuaaleja. Saitilta löytyi kuvaukset "tytöistä" valokuvineen ja ihastuin etenkin yhteen blondiin joka mainosti olevansa ns. pre-op transeksuaali jolla on 8 tuumainen yllätys pikkareissaan. Kyseinen tapaus oli kuvissa todella seksikkään naisen näköinen täyteläisine rintoineen. Sain todella kovan erektion jo kuvia katsellessani ja päätin että tuota leidiä on pakko päästä painamaan!

Otin tyttöön yhteyttä sähköpostitse ja sovimme tapaamisen hänen luonaan Lontoon keskustassa. Hinta olisi 100 puntaa täydestä seksistä, molemmin puolin jos niin haluaisin. Tarkkaa osoitetta en saanut mutta hän antaisi sen sitten kun soitan hänelle kunhan pääsen alueelle jossa hän asuu

Kun koputin oveen tyttö (Helen) jonka olin nähnyt www sivuilla avasi oven. Hän oli juuri yhtä hyvän näköinen kuin näkemissäni kuvissa ja kullini hypähti heti pystyyn housuissani.

Hän kutsui minut sisään ja ohjasi makuhuoneeseen jossa meitä odotti iso parisänky. Ensin hoidettiin raha-asiat ja hän poistui huoneesta. Riisuuduin ja jäin odottelemaan hänen saapumistaan. Hän saapui ja riisuutui ilkosilleen edessäni. Ihanan kaunis "nainen", silikonirinnat ja jalkojen välissä puolikova kulli. Istuin sängylle ja hän istu viereeni ja aloimme suutelemaan.

Hetken kuluttua hän työnsi minut selälleni sängylle ja kävi kyljelleen viereeni 69 asentoon ja alkoi runkaamaan ja nuolemaan kaluani joka oli nyt täydessä erektiossa. Hän ohjasi samalla oman 8 tuumaisen kyrpänsä suuhuni jota aloin imemään. En ollut ennen imenyt kyrpää mutta se kiihotti minua valtavasti. Jonkunajan kuluttua Helen kysyi tahtoisinko nussia häntä. Minun ei tarvinnut miettiä kauaa vastausta kun jo olin valmis työntymään hänen anukseensa. Sitä ennen Helen kuitenkin laittoi kumin kyrpääni. Hän kääntyi selälleen ja nosti jalkansa koukkuun ja voiteli perseensä kulliani varten. Asetuin hänen päälleen kulli pystyssä sykkien ja hän ohjasi kyrpäni peppureijälleen ja työnnyin vähitellen sisään hänen reikäänsä samalla kun hän päästi pitkän voihkaisun. Alon nussimaan häntä syvin työnnöin. Helen komensi minua "Fuck me harder!" ja minähän nussin kovempaa samalla kun Helen hoki "I am yur bitch now!" joka sai minut naimaan yhä nopeammin ja kovemmin kunnes en enää voinut pidättää spermaani ja laukesin.

Makoilimme hetken sängyllä ja juteltiin niitä ja näitä. Helen kehui takapuoltani ja kysyi milloin hän voisi panna minua. Vastasin että ehkä ensi kerralla. Seuraavaa kertaa ei ole toistaiseksi tullut, mutta ehkä seuraavalla Lontoon matkalla käyn tapaamassa tätä ihanaa shemalea uudestaan. Mutta enpä taida hänen antaa perseneitsyyttäni viedä!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.9.2007, 15:42  Vastaa lainaamalla viestiä






Mä oon miettinyt juuri sellaista asiaa että jos saisimme tyttöystäväni kanssa tuollaisen shemalen kolmanneksi pyöräksi täällä suomessa. Niitä vaan tuntuu olevan kovin vähän. Mutta kokemus voisi olla aika hieno ja kaikista olisi iloa toisilleen... Onkohan kellään tälläistä kokemusta?
Takaisin alkuun
JasminJani
LähetäLähetetty: 21.9.2007, 13:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 31 Hei 2007
Viestejä: 7

Wow, alkoi heti seistä, voi kun pääsis ittekin!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker