Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Forumilaiset
assa
LähetäLähetetty: 12.11.2007, 12:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

No voi hyvän tähden. Mennäänpä nyt vähän itseen.

Ei voi olettaa että on mahdollisuus tiukkasanaisesti ja kärkevästi arvostella toisia, mutta vetää itse herneet nenään heti jos saa palautetta.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 12.11.2007, 22:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tulisydän kirjoitti:
Nyt saa kaikki, jotka kokevat minut vastenmieliseksi, puhua suunsa puhtaaksi, kaikessa rauhassa

En ole varma tarkoitatko minuakin tuolla, mutta luotan sanaasi ja laitan viestin tulemaan virtuaalimaailmaan Embarassed
Olenkin antanut sinulle jo palautetta ja sen seurauksena aloit HUUTAMAAN ja solvailemaan minua - pyysit mm. minua jakamaan persettäni tms. Toivottavasti lopetat moisen käytöksen (huutamisen ja solvaamisen).
Tulisydän kirjoitti:
En tiedä, miten osaisin toisin kirjoittaa, että kirjoittamani ei aiheuttaisi niin kovaa suuttumusta??

Minua suututtaa joskus syyttelevä, vihjaileva, suvaitsematon, ilkeä ja moralistinen asenteesi ajoittain muita kohtaan Crying or Very sad Olet halutessasi varsin empaattinenkin, mutta silloin tällöin toiset naiset näyttävät aktivoivan sinussa pahansuopuuden esille Sad
Minusta on hyvä et olet pysähtynyt hiukan miettimään käytöstäsi, mutta se ei vaikuta hyvältä jatkon kannalta että toisaalta puolustelet käytöstäsi sillä et "olen tämän luonteinen" tai jopa olet todennut et porukan pitäis tottua sun huonoon käytökseen Rolling Eyes
Tulisydän kirjoitti:

Sanon vain joskus asiat todella **** ja siihen olisi vain syytä tottua.

Eli ainakin minulle on opetettu silleen et jos pyytää käytöstään anteeksi muilta ni sillon pitäis myös aidosti katua käytöstään. Tämän tarkoitus olis se, ettei toimi enää samalla tavalla eli pyrkii muuttumaan/kasvamaan ihmisenä. Jos pyytää anteeksi käytöstä ja lähes samaan hengen vetoon toteaa käytöksen kuuluvan omaan luoteeseen, niin silloin yrittää "puhdistaa" ikään kuin vain omat kasvonsa, muttei oikeasti/aidosti pyydä anteeksi (ole pahoilaan) omaa käytöstään, joka on ehkä loukannut toista ihmistä.
Tulisydän kirjoitti:
en todellakaan voi sensitiviselle luonteelleni mitään.

Niinkuin aiemmin totesin niin halutessasi olet ystävällinen ja valikoiduille jäsenille. Ajoittain ystävällisyytesi tuntuu hiukan epäaidolta, teennäiseltä ja tarkoitushakuiselta esim. silloin kun suht lipevästi imartelet modeja Shocked
Tulisydän kirjoitti:
Ilmeisesti olen ymmärtänyt tämän forumin sisällön väärin, koska olen tuonut tänne mietteitä, ystävällisyyttä ja välittämistä

Minusta ei kuitenkaan ole syytä heittäytyä ns. uhrin tilaan tai martyyriksi, koska kyse ei ole siitä että olisit tyyppinä kokonaan "paha" tai epäonnistunut - enemmänkin kyse on ollut niistä muutamasta ilkeämielisestä/johdattelevasta kysymyksestä mitkä ovat kertoneet enemmänkin sinun omasta asenteestasi naiseutta, äitiyttä ja naisen seksuaalisuutta kohtaan tai vaikeuksiin niissä... Confused

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 11:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

BigBigGirl kirjoitti:
Ajoittain ystävällisyytesi tuntuu hiukan epäaidolta, teennäiseltä ja tarkoitushakuiselta esim. silloin kun suht lipevästi imartelet modeja Shocked

No okei okei, me maksetaan sille siitä. Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 11:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Eliksiiri kirjoitti:

No okei okei, me maksetaan sille siitä. Twisted Evil


Hööö...enks mä ookkaan ainoa salainen agentti teillä Wink ja mä höpsö hommaan vie ilmaseksi Laughing jos vaan saan assasta eroottisia kuvia vastineeksi Embarassed

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 12:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Assasta vaan? Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 12:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

^ no en kehdannut vaan sanoa muutaku assasta etten leimaannu pervoksi Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 13:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

BigBigGirl kirjoitti:
: jos vaan saan assasta eroottisia kuvia vastineeksi Embarassed


Etsivä löytää... Cool

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 14:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Lainaus:
Niinkuin aiemmin totesin niin halutessasi olet ystävällinen ja valikoiduille jäsenille. Ajoittain ystävällisyytesi tuntuu hiukan epäaidolta, teennäiseltä ja tarkoitushakuiselta esim. silloin kun suht lipevästi imartelet modeja

Niin olenkin ystävällinen, totta. Mutta tuota epäaitoutta en allekirjoita, koska se ei pidä paikkansa.


Ja enivei assa ja Elämän Eliksiiri maksaa mulle siitä, että imartelen heitä. Euron kuvat vilisee silmissäni vaan Laughing

Voisimmeko lopettaa tämän asian jauhamisen. Tiedoksi vielä olen pyytänyt bi-vaimolta anteeksi.

Härskin suorista sanoista olin kiitollinen, niin sitä pitää sanoa, jos itse ei näe metsää puilta.Jess! Kiitos vielä Härski.
Ja mitä assan tokasuun tulee: "vetää-herneet-nenään" <- tuo ei pidä paikkansa lainkaan. Kyllä mua saa kritisoida mielinmäärin, ei se haittaa.

Huomasin tässä, että pitää kirjoittaa niin yksinkertaisesti kuin osaan, lyhyesti ja ytimekkäästi, että asiani tulee oikein ymmärretyksi.
Koetan olla väittelemättä ja provoisoitumatta, siis huomatkaa: yritän parhaani.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 15:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Aiheen aloittajan pyynnöstä lopetetaan jauhaminen, eli nixnax lukkoon Twisted Evil

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker