Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Tässä pari nopeasti tehtyä juttua
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.12.2007, 21:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Olen sylissäsi kuumana. En saa silmiäni irti sinusta. Suutelen sinua ahnaasti – ahnaasti. Haluan sinut nyt…Kätesi polttavat minua. Ne vaeltavat puseroni sisään. Sähkö kipunoi välillämme. Vaihdan asentoa istumalla syliisi kahareisin. Häpyni vaikertaa kosketusta, hyväilyä, suuta ja miestä.
Painaudun sinuun tiiviimmin ja tunnen miehisyytesi nousun.
Otat kasvoni käsiesi väliin ja katsot minua. ”Nainen, oot jumalaisen kaunis, kauniimpi kuin kuvistasi voisi päätellä. Sulosuu, mantelisimmu, sä oot mun”, sanot matalalla äänellä. Hymyilen sinulle, vaikka oloni onkin hämmentynyt hieman.

Hyväilet rintojani, jotka paisuvat halusta. Aukaiset liivit ja riisut ne hitaasti, viipyen pois. Väreilen.

Hivelen miehisyyttäsi, joka tahtoen ulos tempoo kädelläni. Luoja tuon haluan käsittelyyni, ajattelen.
”Oi, joi, mikäs se täällä nousee” kujerran. Otan elimesi käteeni ja tunnustelen varovasti sen päätä. Se kasvaa.
Laskeudun haarojesi väliin ja kiskon housujasi pois. Siinä tuo mua katselee haluten himoni.
Suukottelen sitä, nuolen pitkin vedoin sitä, se kovenee ja imaisen sen suuhuni, niin paljon kun vain saan mahtumaan.
Lantiosi keinuu.. silität päätäni hyvin hellästi. Valun mahlaa enemmän ja enemmän, vaikket ole vielä koskettanutkaan minua.

Imen, imen ja pyöritän kieltäni peniksesi ympärillä. Pussit pakkautuu peniksen juureen kovina.
Tahdon imutella ja suukotella niitäkin. Et anna.
Lasket mut lattialle ja riisut himosta märät housuni pois. Painat suusi hävylleni. Kielesi vaeltaa
vulvassani. Levität huuleni auki ja imaiset klitan suusi ja minä laukean huutaen muutaman imun jälkeen. Reiteni painuvat kasvoillesi ja nytkähtelen kuin horkassa. Imet vielä intensiivisemmin
ja taas laukean ejakuloiden suullesi. Juot sitä ahnaasti, kun se roiskuu ulos. Tärisen loputtomasti, hiki valuu pitkin vartaloani. Katsot minuun onnellisesti, syvä rakkaus paistaa ruskeista silmistäsi – hymyilet suu täynnä mahlaa. Haluat minun maistavan sinun suustasi oman makuni.
Kevyesti silitellen hiuksiani sulamme taas ahneeseen suudelmaan. ”Maistut hyvältä, nainen”.
Miehisyytesi on kovana vastaani vasten. Tartun siihen uudestaan, vaihdan asentoa. Istun selkäpäin kasvojasi. Hyväilen penistäsi taas, suutelen sitä. Masturboin sitä. Kurkustasi kuuluu alkukantainen murina. pusertelet pakaroitani, kun nojaan imemään penistäsi. Värähtelet, lantiosi supistelee, kiimantuoksu täyttää tilan, jossa olemme. Laskeudun alemmas niin, että saan peniksesi onkalooni. Vaikerran hulluudesta. Syvälle, syvälle se työntyy ja kasvaa täyttäen pienen onkaloni täysin. Keinumme rytmissä. Pidät vyötäröstäni kiinni ja tunnen kuinka alat tulemaan. Pysähdyt. irrottaudumme toisistamme. Laskeudut polvi-istuntaan ja haluat että jatkan suullani ja käsilläni kaiken loppuun. Peniksesi on jo niin iso ja kova, suonikas ja täynnä alkuvoimaa, että mun on vaikea enää ottaa sitä syvälle suuhuni. Nytkähtelet, tiedän että tulet ja jatkan käsilläni tiiviisti ja nopeasti.

Nesteesi syöksyy kasvoilleni, suuhuni ja rinnoilleni. Samanaikaisesti otat rajusti minusta kiinni ja huutosi kiirii huoneessa.
Hieron spermasi rinnoilleni ja vatsalleni. ”Tää tekee gutaa mun tisuille, jos vaikka toi masukin tykkäisi tästä, vai mitä?” kysyn. ”Ootsä nainen, huh! Sutkun sais, beibi”, huokaat.
”Mistä sen tietää”, vastaan arvoitukellisesti.


Sheivausta
Makaan pesuhuoneen lattialla jalat harallaan. Olet pessyt herkkuni puhtaaksi ja odotan, että levität vaahtoa hävylleni. ”O sit varovainen”, pyydän. ”Totta kai, en satuta sua”
Levität sheivausvaahdon hitaasti, kiihottamalla sanalla häpyäni. Työskentelet keskittyneesti ja tunnen kuinka häpyni puhdistuu rumentavista karvoista. Kiusaat välillä klittaa. ”Oi, ihanaa, uuuuuuuh…” Työnnät sormesi pehmeään, joustavaan onkalooni, samalla kuitenkin jatkaen sheivaamista. Käännyn kyljelleni ja levitän pakarani, että saa takaakin kaiken pois. Kosketuksessasi on magiaa ja haluaisin heti miehisyytesi onkalooni. Minua pyörryttää tämä himo ja jokaikinen solu minussa huutaa vapautusta – orgasmeja….
Suihkutat loput vaahdot pois lämpimällä vedellä ja kiusaat minua nautinnosta. ”Tuleeko?”, kysyt. ”Ei vielä”. ”Jaahas, tämän nainen tarvitsee kunnon käsittelyä”, tuumat ilkikurisesti. Nostat minut syliisi ja kannat sohvalle.
Haet narua, jolla sidot jalkani erilleen. ”Laitetaanko kädetkin kiinni?”, kysyt. ”Jos ei nyt kuitenkaan…” ”Ja nyt olet hiljaa paikallasi”, sanot.

Olen sokeana himosta, en kunnolla kuule, sillä sormesi etsivät herkemmät paikat minusta. Ja minä tunnen vain himonaaltoja – hurmiota. ”Nai mua, naiiiiiii…”, vaikerran, ”anna mulle, anna orkut ja penis…”.
Suukottelet häpyäni ja yritän kiemurtaa nautinnosta, jalkani on sidottu tukevasti erilleen, joten liikkuminen on vähän vaikeaa. Kielesi vaeltaa hävyssäni. Melkein itken onnesta, niin hyvältä se tuntuu. ”Kaunis ruusuni oot, fantastinen”, sanot. ”Jatka kulta, jatka, mä pyörryn kohta” huohotan kuin heikkopäinen ”mä oon aina sun”.

Dildo kädessäsi leikittelet hävylläni. Pusken dildoa vastaan ja tunnen lämpimän aallon nousevan esiin, sydän hakkaa vimmatusti ja minä ääntelen kuin mielipuoli ja äkkiä ejakulaatio tulee ja sitä tulee ja tulee. Sohva on kastunut allani. ”Kulta, seis, lopeta”, yritän sanoa, anna mun hengittää välillä.

Suljen silmäni hetkeksi. Irrotat jalkani. Nouset kevyesti kuin kissa kasvojeni eteen. Peniksesi katsoo minua taas. Rakastan sitä – todella. Masturboin sitä. ”Suuhun kulta, suuhun”, sanot. Imaisen kalusi suuhuni ja annan sen sykkiä välillä suussani, kirpeä neste maistuu suussani. Liikuttelet hitaasti itseäsi. Penis kasvaa ja paisuu isommaksi ja isommaksi. ”Anna pilluun, se huutaa tätä”. Käännyn konttausasentoon ja sinä työnnyt litimärkään vaginaani tuumatuumalta. Urahdan ja henkäisen syvään. ”Ja nyt kyytiä”. Liikut nopeasti ja hitaasti ja taas nopeasti, sinulla kestää tulo ja emättimeni supistaa voimakkaasti ja retkahdan hetkeksi aivan veltoksi. ”Nainen, sä olet mahtava! Mä otan sut nyt!”
Lirinä ja litinä säestää työntöjä ja sinun kiivas karjahtelu…”Hei taas tulee..” huudan, ”pidä kiinni”
Ja taas vagina kouristaa. Ja sinä lisäät vauhtia, sohva rytisee alla ja minä mouruan kuin elukka. Tunnen kuinka kuuma lastisi lentää syvälle sisuksiini ja kuinka tarraat niskahiuksistani kiinni. ”aiiiiiiiih…..ihanaaaaaaaaaa…kultaaaaaaaaaaaaaaaa ooooooooooooot” Sykit sisälläni vielä.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker