Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Kuinka saa halut pois
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 21:25  Vastaa lainaamalla viestiä






Kenties noin mutta ette ollenkaan kommentoineet minun analyysiani prostituutiosta. Siis, eikös prostituutio ole olemassa sen takia ja vielä maailman vanhin ammatti että monet ihmiset eivät muuten saa? Muutenhan te kirjoitatte maailmanhistoriaa uusiksi.

Prostituutio on olemassa just minunlaisiani tyyppejä varten. Sitä paitsi, minähän sanoinkin, että elämäni on parantunut sen jälkeen kun aloin käymään huorissa.

No, kenties minun kantsii unohtaa koko asia ja jatkaa nykyisellään eli silloin tällöin soitella tytöille.

Sen verran vielä, että jos ihan totaalisesti kuka hyvänsä, kuka tahansa, kelpaisi niin kyllä nuo deittichatit ovat täynnä 100kg 35-vuotiaita yh-äitejä mutta jotain rajaa minunkin epätoivolla.
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 21:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

jos haluaa "voi voi kyllä sulla on elämä kovaa" -tyyppistä palautetta ,niin oman kaupungin sosiaalivirasto varmaan auttaa .Tässä maailmassa on ihmisillä pahempiakin ongelmia kuin Reppanan "en ikänä saa naista kun en vaan saa ,niin en vaan saa" probleemat .Reppana huutelee suonsilmästä korviaan myöten uponneena ja koska siitä ei saa enään otetta ..parempi painaa suopikkaalla syvemmälle Smile ....Reppana ;" herra alikersantti pelottaa ,ei saa naista " Alikersantti ;" Saatanan tonttu mää sotken sut suahon ....toisaalta tais Riitaojassakin olla jotain hyvää Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 21:38  Vastaa lainaamalla viestiä






Sen verran vielä, että onko jotain muita lääkkeitä kuin lääkäreiden määräämiä joilla saa vietin laskettua?

Jos nyt joku vielä viitsii vastata jos asiasta jotain tietää niin olisi ihan ok. "Leikkaa kalusi poikki", "hyppää junan alle" on jo ehdotettu joten ihan asiallisia vastauksia.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 21:41  Vastaa lainaamalla viestiä






Enkä mä mitään "voi kun sulla on vaikeata"-palautetta etsinytkään vaan ihan konkreettisia vietin laskemisvinkkejä. Sen takia tämä ketju meni tällaiseksi plörinäksi kun ihmiset vastasivat jotain ihan muuta mitä minä kysyin.
Takaisin alkuun
Jortsu
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 21:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

Anonymous kirjoitti:
Sen verran vielä, että onko jotain muita lääkkeitä kuin lääkäreiden määräämiä joilla saa vietin laskettua?



*** Kyllä kai tää on ihan yhtä asiallinen vastaus kuin on kysymyskin ; Rotanmyrkky. Siitä reippaat aamupuurot,niin eiköhän veri sen verta ohene,ettei heti heppiä pakota.

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 21:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Tämä ei ole lääkäripalsta ,jossa Tohtori Tolvana määrää sinulle lääkkeitä ...mutta lienet kuullut sanan salpietari ,sitä ainakin aikoinaan käytettiin WW2 aikoina ...kipin kapin vaarin kirstulle vintille katsomaan ,jos kirstusta löytyy VPT:n valmistamia 7.65 mm kuparipinnoitettuja "pillereitä" ja niihin sopiva Luger-lääkeruisku ,niin käytä sitä Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 22:03  Vastaa lainaamalla viestiä






Kenties minä olenkin masokisti sillä jotenkin kummasti tuo vittuilu suorastaan rentoutti. Nyt on jo paljon parempi olo. Kiitti vaan.
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 22:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Stähän sä Repsu täältä taidat hakea Laughing kiva että voitiin kuitenkin oloa avuksi ..mutta nyt sun täytyy mennä ..ehdit viimeiseen junaan Laughing tuut taas uudestaan kun siltä tuntuu ...tai sit älä tuu ,kun et ole tullut vuosiin Rolling Eyes

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mulli
LähetäLähetetty: 4.1.2008, 1:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

Anonymous kirjoitti:
Sen verran vielä, että jos ihan totaalisesti kuka hyvänsä, kuka tahansa, kelpaisi niin kyllä nuo deittichatit ovat täynnä 100kg 35-vuotiaita yh-äitejä mutta jotain rajaa minunkin epätoivolla.


Tässä se nyt tuli. Mahdatkos itse olla jumalan lahja miesmallimaailmalle? Niin se vain on, että pitää tyytyä tasoiseensa seuraan. Ja vain pääkopan sisältö auttaa kohoamaan oman kastinsa yläpuolelle. Tosin tässä tapauksessa ei liene toivoa sellaisesta...

Paitövei. Ne mielialalääkkeet, joiden nimiä kyselet, vaikuttavat etupäässä tuohon mekaaniseen puoleen sukupuolivietissä. Ts, vaikka henki olisi altis, ruumis olisi heikko.

Mutta... Mene oikeasti kallonkutistukseen. Kirjoituksesta näkee, että jonkinlaista sivistystä on saatu, eikä alkeellinen älykkyyskään ole poissuljettu vaihtoehto. Sen sijaan vinttikamarissasi on nyt kyllä pahasti valot sammuksissa. Maailma ei ole oikeasti tuollainen paikka.

Mitä tulee prostituutioon, sen olemassaolo ei suinkaan perustu miesten yksinäisyyteen. Alkujaan se oli mm
- nuorten naisten tapa kerätä myötäjäisrahoja (muin. egypti + itä)
- herrasmiesten kerhojen viihdettä (englannin "sivistyksestä" kärsineet valtakunnat)
- uskonnollinen riitti (itseasiassa eräänlainen kolehtihan se lopulta, nuoret naiset keräsivät temppeleilleen rahaa esim rooma ja taas se muinainen egypti maisemanaan)
- keino elää aviottomassa suhteessa (wanha ranska, jossa rakastajattaret keräsivät mainetta ja mammonaa)

jne jne jne.

Tämänhetkinen prostituutio noudattelee useassa kohdassa samaa kaavaa. Se on kohtalainen tulonlähde ja asiakaskuntaa piisaa. Tosin väitän, että peräkammarilaisia on vähänpuoleisesti asiakaskunnassa. Nuoret miehet harrastavat uteliaisuuttaan ja vanhat taas haluavat nuorta lihaa oman eukon rupsahdettua harpuksi. Prostituutiossa on jotakin, joka kiinnostaa. Kuunnellessani "käyttäjien" juttuja, on jopa kiihottavaa maksaa (miksi helvetissä?) prostituutille ja kun tuo kallis 20-minuuttinen on ohi, sitä pidetään mullistavana kokemuksena.

*jupinaa* ...millä helvetillä sitä ehtii edes lämmetä sellaisessa ajassa, jos tahtoo vehdata tunnin -kaksi *end of jupina*

Ja sitten...

Se ei ole naisten vika, etteivät he piittaa sinusta arvoisa anonyymi. Vika on sinussa. Suotta uhoat murhia ja raiskauksia. Ja jos sinun pitää tehdä selvää jälkeä tyypistä, joka vaivan aiheutti, peilistähän tuon juipin näet.

Mutta älä aja rekan alle. Huolimatta yleisestä uskomuksesta, kuskeilla on muutakin tekemistä, kuin kaapia kusipäitä irti työmaansa raameista. Tavan hippiäisten pitäisi tajuta, että menevät nitistämään itsensä jonnekin syrjemmälle, missä raato ei ole haitaksi. paikalliselta metsästysseuralta voi esimerkiksi tiedustella, mihin kettuhaaskaa tarvittaisiin.

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mulli
LähetäLähetetty: 4.1.2008, 1:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

cowboi45 kirjoitti:
jos kirstusta löytyy VPT:n valmistamia 7.65 mm kuparipinnoitettuja "pillereitä" ja niihin sopiva Luger-lääkeruisku ,niin käytä sitä Cool


Eikös Luger mahda kuitenkin olla kaliiberiltaan 9mm. Sopivia 7.65 kapineita löytyy toki esim Berettan ja vaikkapa Browningin katalookeista.

Täytyy muuten muistaa noiden pienikaliiberisten kanssa, että pitää tähdätä luodille ns leikkaava reitti. Kova vaippaluoti saattaa hujahtaa ohi pikkuruisen aivon, jos on huolimaton.

Vaan ei se haulikollakaan aina onnistu. Näin lasaretissa (kaveri oli kolaroinut) tyypin, joka oli poksauttanut yksipiippuisella haulikolla puoli naamaansa taivahalle. Poski oli oikeastaan raaka lihaklöntti (perseestä muuten siirtelivät plastiikkakirurgille työstettävää) ja silmäkuoppaa myöten oli toinen puoli turvasta poissa.

...niin että jos hepulla oli olevinaan kurjaa ennen itsensä ampumista, niin eiköpähän tuokin temppu lähinnä lisännyt sitä. Aina ei mene nallekarkit tasan...

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 4.1.2008, 3:23  Vastaa lainaamalla viestiä






Joo, rauharauha minunkin puolestani. Eiköhän tämä keskustelu ala olla tässä. Sen verran sanoisin, että vaikka näin netissä kirjoitusteni perusteella saatan ymmärrettävästi vaikuttaa todella rasittavalta ruikuttajalta niin ainoastaan käytän hyväkseni tätä anonymiteettiä, kukaanhan ei tiedä kuka minä olen ja mistä kirjoitan. Todellisessa elämässä en koko asiasta puhu enkä pukahda joten mielessä tapahtuva aaltoilu purkautuu sitten tällaisille palstoille, jossa ei omalla naamallansa tarvitse esiintyä.

Aikaisempi kirjoittaja oli varsin oikeassa siinä, että ei tämä minun pikku ongelmani mikään maailman suurin epäkohta ole joten eiköhän tästä jotenkuten eteenpäin luovita kuten tähänkin asti on tehty. Tosiaankin, on sitä pahempiakin epäkohtia tässä maailmassa kuin että ei saa pillua ilmaiseksi. Jos ei saa ilmaiseksi niin sitten on joko ilman tai maksaa. Ei siinä sen kummempaa.

Ihme juttu tosiaankin, että tämä on aivan viime aikoina näin pulpahtanut pintaan ajatusmaailmassa. Jonkinlainen lähestyvän keski-iän kriisi kenties. Tuntuu että elämä menee ohi. Muistan 2-3v sitten kun minulla oli kamala kriisi siitä, että olen aivan tavattoman tylsässä duunissa jossa ei ole mitään tulevaisuudennäkymiä. Minä olen edelleen samassa duunissa eikä se suinkaan ole enää mielestäni tylsä ja olen ihan muutenkin tyytyväinen elämääni siltä osin.

Pointti on siis se että noita pääkoppaa kivistäviä kriisejä tulee ja menee vaikka itse tilanne ei muuttuisikaan.

Niin, ja kuten aiempi kirjoittaja sanoi, minun kohdallani kallonkutistajalle meno olisi silkkaa ajan ja rahan tuhlausta. Paradoksaalista kyllä, minulla ei ole ongelmallista antaa rahaa tytölle siitä että hän antaa minulle pillua mutta minua riepoo ajatus antaa rahaa siitä että joku kuuntelee minun vuodatuksiani. Sitä paitsi, kerran yritin moista mutta siitä ei kertakaikkiaan tullut mitään. Minä en kasvokkain samanlaiseen oman tilanteeni tilitykseen pysty kuten näin anonyymisti netin kautta.

Kuitenkin, eiköhän teidänkin kiintiö ala olla täynnä minun vuodatuksiani joten annetaan olla näin.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 4.1.2008, 11:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
eikös prostituutio ole olemassa sen takia ja vielä maailman vanhin ammatti että monet ihmiset eivät muuten saa?


Prostituutio on olemassa koska seksi myy. Kysynnän ja tarjonnan laki.

Lainaus:
Sen verran vielä, että jos ihan totaalisesti kuka hyvänsä, kuka tahansa, kelpaisi niin kyllä nuo deittichatit ovat täynnä 100kg 35-vuotiaita yh-äitejä mutta jotain rajaa minunkin epätoivolla.


Niin, kuten sanottu - asenneongelma. Rimaa laskemalla ja keskittymällä muihinkin ominaisuuksiin kuin ikään, painoon tai sosiaaliseen statukseen, löytäisit sinäkin takuulla naisseuraa.

Mutta turha on noilla asenteilla ja rahkeilla kuvitella että parikymppinen povipommi purjehtii hyppimään mulkkusi päällä onnellisena.

Lainaus:
Sen verran vielä, että onko jotain muita lääkkeitä kuin lääkäreiden määräämiä joilla saa vietin laskettua?


Ei ainakaan minun tietääkseni. Lääketieteellisesti on olemassa kemiallisia salpaajia jotka hyvin tehokkaasti vähentävät / vievät haluja, mutta kovin heppoisesti noita ei saa.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.1.2008, 16:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

vieras kirjoitti:
Sen verran vielä, että jos ihan totaalisesti kuka hyvänsä, kuka tahansa, kelpaisi niin kyllä nuo deittichatit ovat täynnä 100kg 35-vuotiaita yh-äitejä mutta jotain rajaa minunkin epätoivolla.

assa kirjoitti:

Niin, kuten sanottu - asenneongelma. Rimaa laskemalla ja keskittymällä muihinkin ominaisuuksiin kuin ikään, painoon tai sosiaaliseen statukseen, löytäisit sinäkin takuulla naisseuraa.

Mutta turha on noilla asenteilla ja rahkeilla kuvitella että parikymppinen povipommi purjehtii hyppimään mulkkusi päällä onnellisena.

Asser, onko tuollaisia uhkeita parikymppisiä povipommeja? Että mua huvittaa suuresti mun mielikuva. Repeää
Mies makaa ketarat ojollaan tekemättä mitään ja povipommi hyppii kalun päällä, tissit lätkyen vasten palleaa, ajattelen: "hemmetin ukko, laukee jo, tää käy ihan työstä jo Rolling Eyes ".

vieras kirjoitti:
Sen verran vielä, että onko jotain muita lääkkeitä kuin lääkäreiden määräämiä joilla saa vietin laskettua?

assa kirjoitti:

Ei ainakaan minun tietääkseni. Lääketieteellisesti on olemassa kemiallisia salpaajia jotka hyvin tehokkaasti vähentävät / vievät haluja, mutta kovin heppoisesti noita ei saa.

Tähän minä aiemmin viittasin, mitä asser ^tuossa sanoo. Mikäli luit sen, mitä kirjoitin.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 4.1.2008, 22:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Anonymous kirjoitti:

Sen verran vielä, että jos ihan totaalisesti kuka hyvänsä, kuka tahansa, kelpaisi niin kyllä nuo deittichatit ovat täynnä 100kg 35-vuotiaita yh-äitejä mutta jotain rajaa minunkin epätoivolla.


Mitäh...ihan ku puhuisit minusta paitsi, etten käy deittichatissa Embarassed Cool Laughing

Mut tuosta prostituutio asiasta olen kanssasi vähän erimieltä - kyse ei ole siitä etteikö mies saisi...Se on vaan asiallisempaa omien seksuaalisten tarpeiden hoitamista et kääntyy prosun puoleen etenkin normaalin perhe-elämän kannalta.

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker