Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Ei koskaan orgasmia?
Vieras
LähetäLähetetty: 21.2.2008, 15:27  Vastaa lainaamalla viestiä






Olen 21-vuotias nainen enkä ole koskaan saanut orgasmia. Mieheni kokee tämän tietenkin ongelmaksi. En ole saanut omin käsin, dildolla tai muullakaan tavalla. Mieheni on innokas nuolemaan, mutta sekin tuottaa vain vähän mielihyvää johon kyllästyn kuitenkin hyvin nopeasti. Seksielämämme on muutenkin tylsää. Olen koittanut saada orgasmia myös toisen miehen kanssa jolla oli hyvin suuri ja jonka kanssa synkkasi henkisellä tasolla erittäin hyvin, ei tulosta tässäkään tilanteessa. Lähellä olen yleensä siinä vaiheessa kun mies laukeaa ja homma on ns. ohi.

Onko jollain vinkkejä, onko mitään "takuuvarmaa"dildoa jonka kanssa olisi melko helppo saada? Muita konsteja?
Takaisin alkuun
Jortsu
LähetäLähetetty: 21.2.2008, 17:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

*** Hommaat paikalle puolenkymmentä kokenutta panomiestä. Aina uusi kankimies hommiin,kun edellinen on lauennut. Kyllä varmasti ei jää orkku huulille ja hilkulle. Kannattaa kokeilla.

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 21.2.2008, 17:34  Vastaa lainaamalla viestiä






Eikös se kaikki tunnepuoli lähde korvien välistä?

En halua ongelmaasi mitenkään vähätellä, mutta jos sinulla on kaikki fyysisesti ok, niin sitten kehottaisin etsimään mielikuvitusestasi asioita, jota ovat äärimäisen kiihottavia - ovatpa sitten kuinka "tuhmia" tahansa - parempi vaan mitä tuhmempia.

Täytyy sanoa näin miehenä, että en minäkään saa orgasmia naisen kun naisen kanssa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä olennaisempaa on että "synkkaa" ..!

Vaikka nainen olis kuinka hyvän näköinen ja pylly pystyssä, valmis pantavaksi, niin jos ei ole "kemiaa" niin ei tule orkkua - vaikka sitten seisoisikin. Ja sitten, jos synkaa niin silloin köy melkein mikä tahansa aktiviteetti.

Kemia on kumma juttu...
Takaisin alkuun
jaakkojorma
LähetäLähetetty: 23.2.2008, 15:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 23 Hel 2008
Viestejä: 4

Joidenkin naisten orgasmivaikeudet miehen kanssa,..viittaa enemmän henkiselle puolelle,...varsinkin jos he saavat taivaallisia "orkkuja" itsetyydytyksellä ja(tai)naisen kanssa Confused Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 23.2.2008, 19:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Nuo kaksi edellistä vastausta ovat aika hyviä. Tuo synkkaaminen on ratkaisevinta, iso kalu voi sitten olla bonusta jos muuten sujuu hyvin.

Tylsä seksi nopeasti laukeavan miehen kanssa... ei ehkä kaikkein kiihottavin fantasia. Onko suhde muuten kunnossa? Voisiko jostain rooleista ja leikeistä saada apua, tai käsirautoja ja muuta pikkuisen villimpää?

Ehkä kaikkein tärkeintä olisi, että opettelisit ensin itseksesi löytämään ne keinot ja paikat, joilla laukeat. Sen parhaan dildon löytäminenkin on aika yksilöllistä. Minun parhaat dildoni eivät välttämättä ole olleet jonkun ystävättäreni lemppareita ja päin vastoin. Suihku on monelle ollut aika hyvä, itsekin laukean tosi äkkiä, kun suihkuttaa oikeaan paikkaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.2.2008, 21:01  Vastaa lainaamalla viestiä






itse sain ekani vasta 27-vuotiaana sellaisella hartiahieromalaitteella.Se oli paristokäyttöinen,mutta myös verkkovirralla toimivaa olen käyttänyt. Minun pitää olla aina konttausasennossa runkatessani..kokeileppa sitä..suihkusta kun ottaa sen pään pois ja paineella suihkuttaa klitorikseen kontallaan ollessa..ja ajattelee tietysti tuhmia..niin luulis että kovempikin pala pehmiää..toki eräs ystäväni on minua vuoden vanhempi eikä ole saanut näillä minun konsteillakaan..=/ Yhdynnässä saaminen ehkä kannattaa unohtaa tuossa vaiheessa koska se on tilastollisestikin harvinaisempaa kuin itsekseen asiaan perehtyminen tai yleensäkin klitorikseen keskittyminen.Tsemppiä!
Takaisin alkuun
uros80
LähetäLähetetty: 30.12.2020, 18:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi

Tässä apua naisille jotka eivät ole saaneet orgasmia.
MINÄ

En saa itse orgasmia koskaan naisen kanssa. Vain omin käsin, joten voisin antaa ns maratonseksiä jolloin naisen pääsee itsekin huipulle.
Olen nautinnon antaja.

tepa_kla@hotmail.com
kaikki naiset jotka kaipaa orgasmia
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker