Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Kesäillan huumaa
sd
LähetäLähetetty: 7.3.2008, 4:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Maa 2008
Viestejä: 1

Olimme viime kesänä Jennin mökillä viettämässä tyttöjeniltaa, tai siis viikonloppua. Jennin veli oli tosin tulossa seuraavana päivänä myös, joten päätimme että hän saa täyttää juomavarastomme tullessaan. Muutaman juoman jälkeen puhe kääntyi miehiin ja siihen miten heihin ei voi yhtään luottaa. Yllättäen Jenni muuttaa puheen siihen miltäköhän tuntuu olla lesbo, kun ei tarvitse miettiä mitä miehet ajattelevat. Päädyimme kuitenkin siihen ettei meistä kumpikaan voisi olla kovin kauaa ilman munaa, vaikka sille hyviäkin korvikkeita löytyy. Puhe siirtyi muihin aiheisiin mutta asia jäi varmasti molempien mieleen.

Yön kääntyessä jo aamuun huomasimme ettemme olleet tehneet mitään nukkumapaikkamme eteen vaan täytyi vielä kaivaa lakanoita, peittoja ja tyynyliinoja jostain kaappien kätköistä. Parinkymmenen minuutin etsinnän jälkeen löysimme yhden lakanan, tyynyliinoja ja peittoja. Jenni sanoi ettei millään viitsisi etsiä enää toista lakanaa kun emme sellaista olleet vielä löytäneet, eikä toista näyttänyt ainakaan missään lähellä olevan. Hän ehdotti että kai me tytöt voimme yhden yön nukkua samassakin sängyssä. Mietin asiaa hetken ja päädyin siihen tulokseen etten minäkään sitä lakanaa viitsi etsiä. Sitä paitsi olimmehan ennenkin nukkuneet samassa sängyssä, tosin olimme silloin pieniä. Otimme yli määräiset vaatteet pois ja hyppäsimme sänkyyn. Myöhään valvottu ilta ja juomat vaikuttivat meihin selvästi ja nukahdimme pian, tai no tietysti voin puhua vain omasta puolestani.

Seuraavana päivänä nukuimme reilusti yli puolen päivän. Herättyäni edessä näkyi tutut kasvot, Jenni näytti tavallista kauniimmalta nukkuessa. En voinut vastustaa kiusausta, silittää hänen kasvojaan. Jenni heräsi melko nopeasti "kutitukseen" ja jäimme siihen hymyilemään toisillemme. Melko pian päätimme nousta keittämään aamukahvit tai siis minä päätin. Olin nukkunut seinänpuolella ja Jenni oli nyt tielläni, nousin hänen päälleen päästäkseni yli, kun Jenni yhtäkkiä esti minua pääsemästä ylitseen. Olimme hetken paikallamme, Jenni sanoi "Haluan kokeilla milt se tuntuu", "Mikä?" vastasin, "No olla lesbo" Jenni jatkoi.

Hiljaisuus täytti huoneen, hetken odotettuaan Jenni jatkoi "No, mitä sanot", "en mä tiä" vastasin, "Mut oot kuitenkin vielä siinä päälläni" Jenni kikatti. Punastuin ja sanoi että "niin no en täysin sitä vastaankaan ole". Se riitti Jennille, aloimme suudella ja Jennin kädet siirtyivät pakaroilleni. Suutelussa oli jotain aivan erilaista kuin miesten kanssa. Hetkenpäästä aloin suudella Jenni kaulaa ja nostin hänen t-paitaansa ylös paljastaen hänen rintansa, joiden tiesin olevan ihanat. Jennin rinnat olivat kiinteät ja isot, puristelin hänen rintojaan samalla kun suuni siirtyi hiljalleen kohti hänen nännejään. Samaan aikaan Jennin riisui rintaliivini ja alkoi hieroa rintojani. Omat rintani eivät ole niin kiinteät kuin Jennin mutta suurin piirtein samankokoiset. Tällä välin olin alkanut nuolla hänen nännejään, kiusoittelin niitä hampaillani ja nuolin taukoamatta. En olisi uskonut kuinka paljon se kiihotti myös minua, kun tiesin miltä se tuntui. Olin valmis siirtymään alemmas, mutta ensin lähes revin Jennin t-paidan pois hänen päältään ja suutelimme kiihkeästi.

Riisuimme yhdessä alushousumme ja jatkoimme suuteluamme, mutta juuri kun olin alkamassa siirtyä uudelleen alemmas Jenni käänsi minut alleen ja sanoi "minun vuoroni olla päällä" Jenni suuteli kaulaani ja siirtyi koko ajan alemmas samalla hieroen rintojani käsillään. Jenni leikki nännieni kanssa kielellään ja hampaillaan, samalla siirtäen toista kättään vatsaani pitkin alemmas. Pian hänen sormensa pääsivät pillulleni saakka ja hän alkoi hieroa sitä hellästi. Jenni nousi suutelemaan suutani samalla kun jatkoi pilluni hieromista. Sitten hän työnsi sormensa sisään ja pyöritteli niitä sisälläni, se tuntui todella hyvältä ja haluni vain kasvoi. Jenni siirsi päätään alemmas suudellen kaulaani, rintojani sekä vatsaani matkallaan vitulleni. Jenni sormet tekivät edestakaista liikettä vitussani joka tuntui ihanalta jo yksistäänkin, tunnetta ei voi sanoin kuvailla kun Jenni alkoi nuolla samaan aikaan pilluani. Hän todella tiesi mitä etsi. Jennin nuollessa minua, hyväilin rintojani. Ei kestänyt kauaakaan kunnes tulin, yksikään mies ei ollut saanut minua tulemaan niin kuin Jenni.

Orgasmistani toivuttuani, vedin Jennin ylemmäs, suudellessamme rintamme painuivat yhteen, se oli yllättävän kiihottavaa. Siirsin toisen käteni Jennin pakaroilta, hänen vittuunsa, joka oli selvästi odottanut sormiani. Käskin Jennin ryömiä ylemmäs jotta voisin nuolla hänen sitä, Jenniä ei tarvinnut kahdesti käskeä. Jennin ryömiessä ylemmäs puristelin hänen rintojaan ja nuolin niitä. Jennin edetessä hieroin rintojani hänen vittuunsa. Ja vihdoin pääsin maistamaan Jennin pillua, se oli jotain aivan ainutlaatuista. Nuolin sitä ahnaasti, käsieni puristellessa hänen pakaroitaan. Hetken nuoltuani aloin hyväillä Jennin vittua sormillanikin. Jenni vikisi sormieni painuessa syvemmälle hänen vittuunsa. Jenni kääntyi selälleen makaamaan sängylle ja minä jatkoin hänen pillunsa käsittelyä, "työnnä useampi sormi sisääni" Jenni pyysi. Tein työtä käskettyä ja työnsin neljä sormea sisään. Käteni työntyessä hitaasti sisään, Jenni vikisi "just noin". Työnsin käteni niin syvään että peukaloni esti sitä menemästä enää pidemmälle. Aloin tekemään lyhyttä edestakaista liikettä, pidentäen liikettä kokoajan. Jenni voihki hurmiossaan ja minä nopeutin käteni liikettä. Jenni huusi tulevansa ja alkoi pian täristä orgasminsa vallassa. Vaihdon kahteen sormeen ja nuolin Jennin pillua kunnes hän pyysi minua lopettamaan. Nousi ylemmäs suudellen hänen vatsaansa ja jäin nuolemaan hänen rintojaan. Jenni nosti minut ylemmäksi ja suutelimme. Emme vieläkään viitsineet nousta vaan käperryimme toisiimme sitoutuneina peiton alle.

Jenni nukahti uudelleen muutaman minuutin päästä. Itseänikin väsytti hieman ja siinä Jenni vieressä oli mukavan tuntuista joten päätin itsekin nukkua vielä hetken. Heräsin siihen kun Matti (Jennin veli) oli ovella ja kyseli että mitäs täällä oli tehty. Ei sillä että asiassa olisi ollut mitään epäselvää sillä lattialla olleet alusvaatteemme ja yhteinen sänky varmasti kertoivat tapahtumat, juuri niin kuin ne olivat.



--------------------------
Tämä on ensimmäinen tarina jonka olen julkaissut, joten palaute on todella tervetullutta. Tapahtumat on täysin keksittyjä, nimiä myöden.

_________________
Tarinalaatikko - Tarinoita aikuiseen makuun
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker