Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  seksiä vanhemman kanssa.
Ilkikurinen
LähetäLähetetty: 15.8.2007, 8:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 30

Oma kokemus oli 24v. vanhemmasta naisesta kun itse olin 19. Ja täytyy myöntää, että "normaalin" seksin puitteissa tämä on yhä ollut se kaikkein tyydyttävin suhde. Sen hetkinen viriliteetti taitaa osua nelikymppisillä (+) naisilla ja parikymppisillä pojilla aika hyvin yhteen. Vaikka eipä, alle 25ssä mennään vieläkin, eikä ole fantasia kuihtunut yhtään, eli... hmm... Smile

_________________
Ghostly fire...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 30.9.2007, 14:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

Minut mielletään ulkonäön ja käytöksen takia usein nuoremmaksi, mitä olen. Ehkä sen myötä hieman nuoremmat miehetkin kiinnostaa, nuorin ollut 12 vuotta nuorempi. Mutta ei se ikä ole ratkaisevin tekijä, ihania vanhempiakin miehiä löytyy. Kun kolahtaa kemioiden kanssa, niin ei siinä ikää jäädä kyselemään ja miettimään... Wink Razz

Paitsi että kesällä piti hieman toppuutella itseään, kummipojan rippijuhlilla näin pitkästä aikaa yhden pojan. Olipa kehittynyt miehen kokoiseksi ja näköiseksi, niin herkku kuin olla ja voi..!! Silmät meinasi pudota päästä! Pari vuotta kun malttaa odottaa, niin ei tee mitään rikosta... Rolling Eyes Wink

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 30.9.2007, 16:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Hitaasti kirjoitti:

Paitsi että kesällä piti hieman toppuutella itseään, kummipojan rippijuhlilla näin pitkästä aikaa yhden pojan. Olipa kehittynyt miehen kokoiseksi ja näköiseksi, niin herkku kuin olla ja voi..!! Silmät meinasi pudota päästä! Pari vuotta kun malttaa odottaa, niin ei tee mitään rikosta... Rolling Eyes Wink
Ou jees Cool
Johan sulla kävi melkoinen flirtti, wow. Mä taas tykkään katsella PT:n, vaihtunut, toiseen, nyt mies, poikaa. Ei hemmetti, kyllä silmä siis kirjaimellisesti lepää hänessä. Heitin huulta ja sanoin, että josko tuo poika tulis mun kanssa treenin ohjaukseen Laughing Wink
Kyllä treenit jäis vähemmälle tässä tapauksessa, mä vaan pitäisin peliäni tuon komean nuoren miehen kanssa Cool !
Tosin, sopisin pojan äidiksi Sad mutta eihän se haittaa, kun saa katsella treenattua kroppaa. Ja kun tuo poika vaikuttaa vielä hieman ujolta Embarassed
Pointsit on pojalla kotona Cool

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ready-always
LähetäLähetetty: 11.10.2007, 16:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 11 Lok 2007
Viestejä: 9
Paikkakunta: Lahden lähistö

Itse olen 43 ja olen tapaillut 24v. kundia ja mahtava oli, tosin keskustelupuoli oli hiema sieltä ja täältä..eri näkökannat, mutta seksi oli hauskaa.. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
SKOM
LähetäLähetetty: 2.1.2008, 2:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 05 Lok 2006
Viestejä: 18

Itsekkin kun on tullut koettua niin nuorempaa kuin vanhempaakin,
niin on pakko sanoa että kyllä se vaaka sinne vanhempaan kääntyy kun puhutaan nautinnollisesta seksistä.
Ehkäpä se on se että rehellisesti ja kainostelematta pitävät siitä mistä pitävät, eivätkä enää anna muiden mielipiteiden kertoa mistä saa pitää Smile

Tosin kyllä niitä onneksi nuoremmistakin löytyy Cool

Joten eikun ikä nurkkaan ja nussimaan, saahan sitä 20 ja 60 vuotiaat nussia jos siitä pitävät Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
la_puta
LähetäLähetetty: 16.3.2008, 1:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 16 Maa 2008
Viestejä: 8
Paikkakunta: Kotka

Vanhin, jota olen pannut oli reilu kolmekymppinen. Olihan se pakko, kun kuulin, että mies on töissä armeijassa luutnanttina Wink
Suihin olen ottanut about viisi-kuusikymppiseltä, mutta siitä minulle maksettiin.

Molempien tapahtuessa olin 17v.

_________________
átame
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker