Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Kaverin äiti fantasia?
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 16.7.2007, 10:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Toi Krisu on vaan kova tarinasetä. Joskus ihmisillä vähän häljyy faktan ja fiktion raja, mutta fantasioida aina saa... Olemmehan me kuitenkin sille suunnatulla alueella! Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 27.3.2008, 17:10  Vastaa lainaamalla viestiä






olin jo jonikin aikaa katsellut kaverini äitiä ja hänen seksikästä vartaloaan vaikka olinkin pieni ja ymmärtämätön (12v) no sitten yhtenä iltana kun olin kyseisen kaverin luona yötä en saanut unta ja päätin mennä juomaan lasin vettä... keittiöön mennessäni huomasin että jumalattareni huoneen ovi oli auki ja ajattelin kurkistaa sisään ja sielä hän nukkui yö asussaan (stringeissä) yläruumis täysin paljaana, no siinähän tietenkin alkoi seistä jumalattomasti ja päätin että eihän kukaan saa koskaan tietää jos siinä ohimennen vedän käteen häntä katsellen ja aloitinkin saman tien... olin kerennyt runkata arviolta 5minuuttia kun hän heräsi ja kysyi hämmästellen mitä teen ja tietenkin nolostuin siinä ja olin laittamassa kulliani takaisin housuihin kun hän ottikin sen käteensä ja sanoi että pitäähän työt tehdä loppuun ja alkoi ensin hieroa ja hetkenpäästä imeä kivikovaa kulliani.... laukesin hetkenpäästä hänen kasvoilleen ja hän hymyili pyyhkiessään mällejäni sormellaan ja lopulta hän nieli kaiken minkä olin päästänyt hänen kauniille kasvoilleen.... pari vuotta myöhemmin olin sopinut vanhempieni kanssa että menen tälle samalle kaverille viikoksi asumaan heidän ollessaan lomalla... no tietenkin kaverini oli unohtanut tämän ja lähtenyt isälleen viikoksi ja siinä sitten mietin mitä teen kun kaverini äiti(jaana) oli kertonut tämän, tietenkään jaana ei jättänyt minua pulaan vaan sanoi että voin tulla silti heille ja voimme myös nukkua samassa sängyssä... se oli unohtumaton viikko ja siinä meni neitsyys kerran jos toisenkin...
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 29.3.2008, 17:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Fantasiaa...?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 29.3.2008, 18:31  Vastaa lainaamalla viestiä






ei ollu mutta ei kyllä enää toistunutkaan valitettavasti
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker