Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Virtuaalikateudesta
Tulisydän
LähetäLähetetty: 28.3.2008, 23:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Minä olen ällistynyt ja äimänä tästä.
Ihan oikeasti.
Miten jotkut henkilöt osaavat minun kasvokuvilleni siis kuville olla kateellisia Shocked Shocked Shocked Shocked ???
Mulla on yhdellä saitilla oikein kokoelma kasvoistani, koska rakastan kameraa.
Ja mulla on melkoinen miesjoukko ystävinä . Vain aniharva kuitenkaan muutakuin seuraa sivusta.

Mutta nämä minusta nuoremmat ja ikäiseni tytöt ovat kateita, aurinkoisuudelleni, hymylleni, ystävällisyydelleni, tasapuolisuudelleni.

En voi kertoa asiaa kovin tarkkaan, sattuneista syitä, mutta Härski ainakin tietää, miltä minä näytän.

Eihän siinä sitten muu auta kuin bannata ko.henkilöt. Mutta pahotan mieleni, koska olen niin sensitiivinen ja koska kenellekään en ole tehnyt mitään sellaista, josta pitäisi jonkun vielä kadehtia.

Ja vielä lopuksi: jos ihmiset tietäisivät minun todellisuuden, he olisivat luultavammin vaiti.

koska mun todellisuuden ja saittien välinen kommunikaatio ei kuulu saiteille millään tavoin siitä ei tämän enempää.

Kyllä virtuaalisestikin osataan tuo suomalainen peruskateus....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peräkammarista
LähetäLähetetty: 28.3.2008, 23:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 30 Jou 2007
Viestejä: 33

Lohduttaudu sillä että kateus pitää tienata mutta säälin saa ilmatteeks Confused

Ei vaan suomessa osataan kyllä olla kateellisia ihan ihme asioista jopa siitä että toinen on iloinen ja pirteä. Siksipä en ole näyttänyt muita tunteitani kuin vihaa julkisesti, tässä maassa kun tuntuu olevan ok olla äkäinen ja mörrillään
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 29.3.2008, 12:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Peräkammarista kirjoitti:
Lohduttaudu sillä että kateus pitää tienata mutta säälin saa ilmatteeks Confused

Ei vaan suomessa osataan kyllä olla kateellisia ihan ihme asioista jopa siitä että toinen on iloinen ja pirteä. Siksipä en ole näyttänyt muita tunteitani kuin vihaa julkisesti, tässä maassa kun tuntuu olevan ok olla äkäinen ja mörrillään

No, sanotaan näin, sääli on sairautta. Se, joka säälii toista, on itse säälittävä.

Juu, ja sitä en ymmärrä, miksi tykätään olla äkäisiä ja sen näköisiä, kuin ei olisi ikinä saatu.

Sillä ystävällisyys ja toisten ihmisten kunnoittaminen, kuuluu olennaisena osana minuun.

Ja tästä kateudesta vielä: on merkillinen ilmiö tämä, kun minä sanon, mitä mieltä olen jostakin, niin jopa tästä kirjallisesta ulosannista ollaan kateellisia. Moni kokee, että ajattelen vain itseäni. Kun aina otan jokaisen yksilön huomioon tasapuolisesti.


Tämä on synnyinlahjani, ja tätä käytän hyödyksi, ilmaisemalla itseäni.
Monelle on tullut hyvä mieli ihan siitä, kun olen ilmaissut asioita kauniisti.
Ja jos minun iloni, hymyni tarttuu ja tekee toiset tyytväiseksi, niin sitä parempi heille.

Maailma on muutenkin niin kylmä ja julma paikka. Siis olkaamme toisiamme kohtaan ystävällisiä, mutta ei mitenkään ylimakeita.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.4.2008, 11:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Jouduin tekemään ihka uuden profiilin tuonne - pelkän kateuden vuoksi. Pahansuopuuden vuoksi. Nyt kasvottomana.

Enhän minä sille mitään voi, että olen niin aito, niin luonnollinen, niin suorapuheinen.

Kun minä en feikkaa, kun minä olen sitä, mitä olen.
Eräs ystävistäni toppuutteli minua, etten satuta vain itseäni, että olisin maltillisempi.
Mutta minua ei suojella siten, että talutetaan, ei sillä, että sanotaan, mitä minun pitäisi sanoa.

Minun on vain itse opittava kaikki kaatuillen, kompastellen, satuttaen.
Ja nyt tosi ystävät ovat erottuneet - kiitos tuestanne.

Tehän vanhat tutut tiedätte millainen olen, siitä ei sen enenpää.
Tuolle ihmiselle sanoin, että jos otan tulisuuteni, suorasukaisuuteni pois, minä en ole minä.
No, hän aikansa minun kanssaan tuumittuaan totesi: "harvinainen piirre naisessa, sanoo suoraan, eikä kiemurtele. Ole sellainen kuin olet".

Näin sitä pitää luovia ihmissuhdeviidakossa. Kyllä sitä oppii, kun aikana porhaltaa

Tähän päättyi tällä erää tilannetiedoitus. Stop. Laughing Repeää

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peräkammarista
LähetäLähetetty: 2.4.2008, 22:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 30 Jou 2007
Viestejä: 33

Oikeast suorasukainen ja reilusti oma itsensä oleva nainen on todellinen harvinaisuus. Moni nainen joka pitää itseään suorasukaisena ja rempseänä on vaan rääväsuinen ilki riekko.

Pidä Tulisydän tyylisi Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.4.2008, 11:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Peräkammarista kirjoitti:
Oikeast suorasukainen ja reilusti oma itsensä oleva nainen on todellinen harvinaisuus. Moni nainen joka pitää itseään suorasukaisena ja rempseänä on vaan rääväsuinen ilki riekko.
Pidä Tulisydän tyylisi Exclamation

Aivan varmasti pidän.
Minä sanon asiat vain, kuten ne näen ja se ei miellytä kaikkea. Ja tätä asiaa saat kyllä myös kysyä siipalta, hän tietää, mikä olen.

Räävästelyt ja lälläti-lää -jutut ovat jo kaukana hamassa menneisyydessä.

Asser, taas tää rönsyilee, mutta kurki sormies läpi.

Aikuisena naisena mun ei tarvitse räävästellä, ilkkua, olla jotain muuta kuin olen.
Toiset pitävät suorasta tyylistäni, toiset eivät.
Ja nyt minun osaltani piste tämän saman asian toistoon tai tulee nonstop, nonstop....

Keksiikö Arvoisa Kaupoi tästä väännettävää??

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 4.4.2008, 22:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Kun on nähnyt lehmän lentävän ,ei mikään äimistytä Smile Vääntämisestä....Nuorta vitsa väännettävä ,autossa pitää olla vääntöä (ravistellee ja kääntää sanaisen arkun ympäri) ...tyhjää ... Sad



Myydään: Sanainen arkku (tyhjä ilman sisältöä) ,nahkainen pinta ,ruostuneet saranat (narisevat) ,avain hukkunut ...Tästä hyvä arkku vaikkapa anopin saattamiseen viimeiselle matkalle Wink ..tai makuuhuoneessa oleville leluille kätevä rasia Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 5.4.2008, 10:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Arvoisa Kaupoi Very Happy
Minä en tee mitään tyhjällä sanaisella arkulla, paitsi jos, luvallasi, saan täyttää sen tyhmyydellä ja jaella sitä sitten ympäri saitteja Laughing
Kiitos, aika hyvä veto Peukku

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker