Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Looserit ja katkerat syyttelee aikuisviihdemalleja jatkuvast
Isto sika
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 1:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 10 Mar 2008
Viestejä: 13

[/quote]
Miks et sanonnut että tunnet Desmond Tutun ...tiedätko muita tunnettuja ihmisiä ..tiedätkö kuka on isäsi ?[/quote]

Kyllä te ootte kovia miehiä.....
Ihan vaan oman turvallisuuteni takia kysyin desmontilta onko syytä ryhtyä millaisiin varotoimiin kun "härski" aisankannattajineen kirjoittelee jopa että kuula kalloon....... enhän voi tietää koska tämä ainakin kirjoituksissaan agressiivinen ryhmä seisoo oveni takana pahat mielessä...

Muistaakseni muijasi sanoi viimeksi tavatessamme että kyllä mä olen isäni poika, lienee käynyt samalla pesällä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 1:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Joo, no nyt ihan vakavasti mun on todettava että mää olen rauhan miehiä, ja suutakin soitan vain silloin jos katson että toinen osapuoli sitä erikseen pyytää ja anelee.

Nyt ei pidä ymmärtää että joululaulu olisi vihjaus mistään muusta kuin pilkanteosta.

Minä olin yleisön pyynnöstä 1,5 vuotta vähän hiljempaa etten sotkeutuisi foorumilla kirjoittavien asioihin enkä paljoa täällä ottanut kantaa.

Nyt on 1,5 vuotta kulunut enkä näe että täällä olisi ihmiset sen onnellisempia, joten ajattelin että jos joku asiallisesti jotain kysyy niin vastaan parhaani mukaan ja jos joku epäasiallisesti jotain kysyy niin tölväisen jotain epäasiallista takaisin.

Tämä nyt vain tiedoksi niille jotka hämmästelevät miksi olen aktivoitunut...

Sinänsä toi epäaktiivinen vaihe oli ihan kiva, kun jäi paljon aikaa duunille, mutta nyt otan sitten myös ilon irti jokaisesta trollista kunnes sillä on ääni ihan mollissa Very Happy

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Isto sika
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 12:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 10 Mar 2008
Viestejä: 13

Härski kirjoitti:
Joo, no nyt ihan vakavasti mun on todettava että mää olen rauhan miehiä, ja suutakin soitan vain silloin jos katson että toinen osapuoli sitä erikseen pyytää ja anelee.

Nyt ei pidä ymmärtää että joululaulu olisi vihjaus mistään muusta kuin pilkanteosta.


Toivotaan näin, mutta käsittääkseni kynnys joutua vaikeuksiin uhkaamalla netissä ampua joku ei ole tällä hetkellä kovin korkea.
Selitys kuuluu tietenkin että se oli vain leikkiä,samaa selitystä ovat kaiketi käyttäneet kaikki syytteessä olevat, jotenkin sen ymmärtää kun kysymys on murrosikäisistä mutta tämä lehmipoika on omien sanojensa mukaan"aikuinen mies".
Sika nimen pilkkaaminen on tietysti varsin yleistä, mutta Suomessa asuu useampi sata Sikanen sukunimistä henkilöä, Eniron haulla Helsingistä löytyy 17 kpl.
Tämä kyseinen artisti Leskinen on kyllä nimenä tuttu lähes jokaiselle suomalaiselle mutta ei suinkaan hänen musiikkinsa, vielä vähemmän biisien nimet.
Eli mietippä juttua näin, lehmipoika kirjoittaa foorumilla Isto Sikanen nimiselle 70-luvun lopulla syntyneelle ei-suomalaisen musiiikin ystävälle "leikkisästi" ..sika..se kuulan kalloon saa.............
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 15:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Isto sika kirjoitti:
Toivotaan näin, mutta käsittääkseni kynnys joutua vaikeuksiin uhkaamalla netissä ampua joku ei ole tällä hetkellä kovin korkea.


Hurjat on luulot Laughing

Voin vakuuttaa että anonyymeinä keskustelupalstalla heitettyjen juttujen perusteella ei paljon syytteitä nouse.

Voit toki kokeilla, jos siltä tuntuu.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 16:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

hemmetti, tämä on seksifoorumi jotensiirrä sika toi keskustelu nyt seksiin liittyvään sikailuun Very Happy

Joulun alla ei sian ampumisesta pahastu muut kuin kasvissyöjät. Sika on suomen kansallisjouluruoka. Kinkku tosin ei sovi mulle vaan minä popsin kalkkunaa Arrow

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Isto sika
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 17:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 10 Mar 2008
Viestejä: 13

assa kirjoitti:


Hurjat on luulot Laughing

Voin vakuuttaa että anonyymeinä keskustelupalstalla heitettyjen juttujen perusteella ei paljon syytteitä nouse.

Voit toki kokeilla, jos siltä tuntuu.


Oikein foorumin luutnantti Lammio antaa luvan......

Jos itsekeskeisyydeltä ja omassa erinomaisuudessa paistattelulta ehdit, ota huomioon että sanktioita voidaan jakaa myös ilman syytteitä.
Ja ne asiat eivät ole sinun päätettävissä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 17:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Nyt kyllä lipsun aiheesta, mutta Istolle täytyy kertoa, että kyllä tuo Juicen joululaulu Sika on tosi tunnettu ja suosittu kuten monet muutkin hänen laulunsa. Eihän kaikkien tarvitse seurata samanlaista musiikkia, mutta tässä kuitenkin yksi lista soitetuimmista joululauluista Suomessa:

http://www.ksml.fi/viihde/viihdeuutiset/lennonin-laulu-joulun-soitetuin(38624).ece

Anteeksi että keskeytin riitelynne... Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 21:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Onko se nikkisi isto sika vai Isto Sikanen Question Tämä "laiton uhkaukseni" Laughing on tarkoitettu pelkurille ,joka käyttää nikkiä isto sika Cool Käsittääkseni Kurosesta puhuttiin omalla nimellä "alatyylisesti" ..hieman samaan tyyliin kuin olet kuullut/tulet kuulemaan äidistäsi .Alatko muuten nyt uhriksi ? Ensin tulet tänne vittuilemaan ja aukomaan turpaasi ..ja yhtäkkiä oletkin säälittävä uhri Laughing .Ehkä tarkoituksesi onkin saada oikeusjuttu jossa voit saada muutaman satasen "kaljakassaaan" .Ehkäpä minä haastan SINUT kunnianloukkauksesta "lampaan nussija " lehmiinsekaantuja" ( Cowboyt ei muuten paimenna lampaita) Lisäksi sanoit muijani sekaantuneen "isääsi" (oksentaa)
Ps.mä en esitä laittomia uhkauksia ..mä sanon laittomia lupauksia Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Isto sika
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 22:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 10 Mar 2008
Viestejä: 13

cowboi45 kirjoitti:
Onko se nikkisi isto sika vai Isto Sikanen Question Tämä "laiton uhkaukseni" Laughing on tarkoitettu pelkurille ,joka käyttää nikkiä isto sika Cool Käsittääkseni Kurosesta puhuttiin omalla nimellä "alatyylisesti" ..hieman samaan tyyliin kuin olet kuullut/tulet kuulemaan äidistäsi .Alatko muuten nyt uhriksi ? Ensin tulet tänne vittuilemaan ja aukomaan turpaasi ..ja yhtäkkiä oletkin säälittävä uhri Laughing .Ehkä tarkoituksesi onkin saada oikeusjuttu jossa voit saada muutaman satasen "kaljakassaaan" .Ehkäpä minä haastan SINUT kunnianloukkauksesta "lampaan nussija " lehmiinsekaantuja" ( Cowboyt ei muuten paimenna lampaita) Lisäksi sanoit muijani sekaantuneen "isääsi" (oksentaa)
Ps.mä en esitä laittomia uhkauksia ..mä sanon laittomia lupauksia Cool


"Mies" joka ei housuja tarvitse nimittelee pelkuriksi, ensin uhoaa kuulasta kalloon, nyt on haastamassa oikeuteen. Voitko ystävällisesti päättää mitä haluat?? Eikös "mies" joka alkaa neidiksi ole hamekangasta vailla, housusi voit lahjoittaa vaikka pelastusarmeijalle.
Jos lukee tätä viestiketjua taaksepäin jokainen lukutaitoinen voi todeta että vittuilun ja turvan aukomisen aloitti "härski" ja jota sitten ruskeakieliset lammasrakastaja ja foorumin vänrikki nappula alkoivat säestää.
Alkaako panokset loppua kun kun sorrut aukomaan päätäsi kaljakassasta miehelle joka ei käytä alkoholia???
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 23:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Isto sika kirjoitti:

Jos itsekeskeisyydeltä ja omassa erinomaisuudessa paistattelulta ehdit, ota huomioon että sanktioita voidaan jakaa myös ilman syytteitä.
Ja ne asiat eivät ole sinun pätettävissä.


Hui, nyt alkoi jo ihan pelottaa.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 23:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Isto sika kirjoitti:



Alkaako panokset loppua kun kun sorrut aukomaan päätäsi kaljakassasta miehelle joka ei käytä alkoholia???
...taas sitä "mä olen hyvä jätkä ,kun en käytä alkoholia" .Ehkä seurakuntasi pitää sinua "kunnon kristittynä" ,mutta totuus on ...olet pelkkä pyllyreikä ..Mitä näkyy kun katsot peiliin ?

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Peräkammarista
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 23:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 30 Jou 2007
Viestejä: 33

No huh tää pimee aika ja joulun lähestyminen tuntuu saavan kummia aikaiseksi ihmisissä oli foorumi mikä hyvänsä.

Yksinäisyyden syytä vissiin ja kelien Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker