Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Bi, gay, lesbo

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Bi, gay, lesbo  ~  Vaimokkeiden biseksuaalisuus
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 9.10.2006, 21:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Eliksiiri kirjoitti:
bi-vaimo kirjoitti:
Kuvittelepa vieras nainen pylly pystyssä nuolemaan kauniin vaimosi klitorista ja et saa osoittaa olevasi edes olemassa... joko katuisit diiliä? Razz

MUAHAH, se ois ihan liekeissä vain ja ainoastaan siitä, ettei hänen tarvitsisi itse nuolla. Laughing

P.S. Mä tykkäsin tosta "kaunis vaimo" kohdasta... Tollaiseen voisi vaikka tottua. Wink


Nuoleminenhan on ihanaa... etenkin kauniin ja seksikkään... Sinun! Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 9.10.2006, 21:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Shocked

Siitäs kuulitte, siitäs kuulitte! Repeää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 10.10.2006, 18:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Eliksiiri kirjoitti:
Shocked

Siitäs kuulitte, siitäs kuulitte! Repeää


Eikä tartte edes kuulla, katsoo vaan kuvat ja miettii mahlojen virtauksia... Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ujo-piimä
LähetäLähetetty: 20.8.2007, 19:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 26 Maa 2007
Viestejä: 49
Paikkakunta: Etelä-pohojammaa

Tääläpä on levoton meininki ! Shocked Njam Very Happy

_________________
No kerran mä tapasin yhren ouron pervon. Siitä lähtien en oo palijo peilhin kattellu Very Happy
Avatar by Mozilla Firefox -minäkö tulikettu? *gnarlr*
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 15.3.2009, 15:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Iik - Shocked !
Onko mulla bi-taipumusta? Sillä ajattelen, millaista seksi olisi vain naisen kanssa?
Mua suuresti kiehtoo ajatus, kuinka nainen saisi mut hotiksi.....

Esimurrosiässä tuli tutkittua muiden likkojen värkkejä.... Embarassed
Syksyllä en enää suostunut siihen, koska sisäistin ajatuksen, ettei se ole normaalia toimintaa.

Ja aikuisena jurrissa suudellut niin turkasesti naispuolta, miehet, kun ei osaa tai halua...

Vaan en harrasta enää jurrissa olemista

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 15.3.2009, 18:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Aika monella naisella on bi-taipumusta, salliiko sen itselleen on sitten eri juttu...

Ja voin kertoa, että minusta seksi naisen kanssa on parasta, ehdottomasti. Nainen osaa koskettaa paljon paremmin eikä hosu tai ihmettele... orgasmeja voi saada ja antaa helposti vaikka kymmenen ja se voi kestää tunteja... eikä kukaan osaa sanoa, mistä se alkoi ja milloin päättyi...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 16.3.2009, 11:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

bi-vaimo kirjoitti:
Nainen osaa koskettaa paljon paremmin eikä hosu tai ihmettele...

Totta! Kolmantena pyöränä ollessani kerran mies lähti tupakalle ja jäimme naisen kanssa kaksistaan. Suutelimme hellästi koko tuon ajan ajantajun kadotessa, mies tuli takaisin ja kommentti oli: " Höh, ettekö te tuon pidemmälle ole päässeet?!?"

Kyse kun ei ole suorittamisesta vaan nauttimisesta. Heart Pink

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 16.3.2009, 12:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Nimenomaan... ja miesten kanssa se myös yleensä päättyy kun se päättyy... Naisten kesken se on kuin aaltoja, nousee huipulle, laskee pieneen tasaantumiseen ja taas huipulle... orgasmeja vaikka loputtomasti!

Kaikki vain tuntuu erilaiselta, suukoista kosketukseen... paremmalta! Sperma vain puuttuu (ja sitäkin on tarjolla)! Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tera20
LähetäLähetetty: 29.3.2009, 17:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 31 Elo 2008
Viestejä: 3

Totta, pikapano miehen kanssa on ihan ok, silloin kun sitä tarvitsee, mutta naiskokemusteni perusteella voin sanoa, että naisen kanssa kiihottuminen on aivan mieletöntä. Nainen osaa kiihottaa, tuntee tarkaan mikä on ihanaa ja millä tahdilla. Kunpa vain olisi tilaisuus saada enemmän naisseksiä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Diendra
LähetäLähetetty: 29.3.2009, 23:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 03 Syy 2006
Viestejä: 22
Paikkakunta: Jossain kaukana

Itse olen kyllä niin hetero kuin olla voi. Ihailen kyllä kauniita naisia, mutta en halua koskea. Kun taas hyvännäköinen/seksikäs mies... NAM! Vaikea pitää näpit kurissa... Wink

Monet kavereistani ovat kyllä tietyllä tavalla bi-henkisiä, enkä sitten tiedä (enkä haluakaan) mitä kaikkea he ovat kokeilleet. Itseäni naisten välinen touhuilu ei vain innosta yhtään. Jopa ex-mieheni oli bi-henkisempi kuin minä... Laughing

Nauttikoon ne naiset toisistaan jotka sitä haluavat ja siitä tykkäävät, en heitä arvostele. Tietyllä tasolla voin jopa ymmärtää. En vain halua edes kokeilla, kyllä minulle pitää seksileikeissä toisen osapuolen olla oikeasti mies.

_________________
"En ole lesbo enkä bi... olen vaan helvetin kranttu!" Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tera20
LähetäLähetetty: 30.3.2009, 22:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 31 Elo 2008
Viestejä: 3

Kyllä minäkin olen ollut niin hetero kuin hetero ikinä voi olla ja vuosikymmenet. Silti aina ole ihaillut kauniita naisia ihan yhtä lailla kuin komeita miehiä.
Minäkin olen kranttu, siis todella krattu. Valitettavasti omanikäiseni miehet ovat niin elähtäneitä ja luotaantyöntäviä jo olemukseltaankin, että vaikea on päästää heitä lähelle.

Minulla on ollut mieletön tuuri saada pari tilaisuutta rakastella naisen kanssa. Molemmat kokemukset ovat olleet aivan mielettömän ihania. Siispä toivon lisää naissuhteita. Silmäni ovat auki koko ajan myös miesten suuntaa. Teoriassa rakastelumahdollisuudet ovat tuplaantuneet. Fantastic!!! Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 30.3.2009, 23:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Minusta tuntuu, että tämä bi-seksuaalisuus ja sen yleisyys on vähän yliarvostettua. Meinaan kun olen naisilta tätä asiaa varsin usein kysynyt, että vosivatko he rakastella toisen naisen kanssa yksin tai esim. ryhmäseksiä, niin kyllä se vastaus on ollut aika tiukka ei. Jotkut ovat vielä kysymättä maininneet että toisen naisen kosketteleminekin seksuaalisessa mielessä tuntuu oudolta.
Mulla tietysti motiivina on olltu kysellä jos pääsisi 2+1 tilanteeseen Smile
No olen joutunut pettymään pahasti.
Itseasiassa en tunne bi-naisia kuin tuon Bivan ja yhden muun Smile

No tarkemmin kun muistelen niin eräässä Savolaisessa ravintolassa tyttö kysyi, että haluatko lähteä katsomaan kun hän kaverinsa kanssa lesboilee. Harmi kun tätä kaveria ei tavoitettu Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
tera20
LähetäLähetetty: 31.3.2009, 16:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 31 Elo 2008
Viestejä: 3

En tiedä mitään bi-seksulaalisuuden yliarvotamisesta. Kommentoin vain vähäisten kokemusteni perusteella. Kokemusten, jotka ovat miellyttäviä.

Olen aina ollut erittäin seksuaalinen ja valitettavasti iän myötä tilaisuudet rakastella ovat vähentyneet. Välttämättä oma vetovoimanikaan ei ole huipussaan, mutta kuten aikaisemmin kommentoin ikäisteni miesten vetovoima on mielestäni olematon. Lisäksi koko rakastelun ajan joutuu enemmäin täi vähemmän pelkäämään koska joutuu elvytyshommiin.

Kolmen kivaa en ole kokeillut kuin kerran 15 v sitten kahden heteromiehen kanssa. Tilanteeseen ajauduimme ikään kuin huomaamatta ravintolaillan päätteeksi. Alkoholilla ei ollut vaikutusta, joten kokemus oli aivan mieletön. Prinsessana oli ihana olla. Laughing
Omalla kohdallani epäilen, että kolmen kiva, 2 naista + mies, ei ehkä onnistuisi kovinkaan vapautuneesti. Kaksin naisen kanssa - ihan upee juttu!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Bi, gay, lesbo

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker