Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Helpdesk (ei seuranhaku)

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Helpdesk (ei seuranhaku)  ~  miten saa tunnuksen pois?
Härski
LähetäLähetetty: 30.6.2009, 21:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Ok poistin tuon tunnuksen.

Mutta toi tunnusten poistaminen ei ole kovin kannattavaa. Jos tunnus on sinun niin sinä voit määrittää mitä sillä kirjoitetaan tai kirjoitetaanko.

Mutta jos pyydät tunnuksen poistamista, se vapautuu ja kuka tahansa uusi jäsen voi rekisteröidä sen itselleen. Aivan kuten www osoite joka hylätään.

Sen jälkeen joku toinen voi kirjoittaa tunnuksella (eli nimimerkillä) jolla sinä olet tullut tutuksi mitä haluaa ja sinä et voi siihen enää vaikuttaa, koska se ei ole enää sun tunnus. Mutta jos olet tullut sillä tutuksi niin sinut saatetaan hyvin yhdistää siihen. Kukaanhan ei näe kuka näitä tunnuksia oikeasti omistaa, joten tuossa kannattaa käyttää harkintaa, mikä on kannattavinta.

Hyvä esimerkki on että tuolla omakuvassa joku tavallinen käyttäjä on rekisteröinyt itselleen tunnuksen Härski ja siitä on tullut muutamiakin väärinkäsityksiä, koska täällä minä olen Härski. Vaikka toi omakuvan Härski ei ole ollenkaan niin härski kuin minä, niin harva huomaa aidon eron Very Happy

Tiedän luottokorttimaksua välittäviä firmoja jotka ei suostu poistamaan asiakkaan tunnuksia juuri noihin tietoturvanäkökohtiin vedoten, ja se onkin ihan fiksua. Suomessa taasen viranomaisten mielestä asiakkaat saa vaatia tunnusten poistamista, vaikka se ei ole heidän etunsa mukaista, joten minä teen kuten pyydetään Rolling Eyes

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Helpdesk (ei seuranhaku)

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker