Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Nettiromanssit ja sokkotreffit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Nettiromanssit ja sokkotreffit  ~  Salasuhde itseäni vanhempaan naiseen....
Onnimanni
LähetäLähetetty: 11.2.2010, 2:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse olin jo pitkään miettinyt hakevani salasuhdetta ja erityisesti itseäni vanhemmasta naisesta. Ajatus kypsyi tekoihin ja olin varma halustani kokeilla hommaa. Nyt sitten vihdoin oman ilmoiuksen kautta satuin löytämään seuraa ja itseasiassa asiallista ja oikein mukavaa.... Seksi oli hyvää ja seura sitäkin parempaa, jopa kaikki päässäni ajatellut "puitteet" oli mukana. Smile

MUTTA kuitenkin tapaaminen oli jotain muuta kuin mitä odotukset olivat ja vaikka seksiin edettiin niin silti se ei ollut samaa kuin esim. baaripokaus, puhumattakaan parisuhteessa harrastettu seksi. Rolling Eyes

Siispä kokemusta rikkaampana voin sanoa, että palaan kyllä takaisin oma ikäisteni pariin ja normaaliin kanssakäymiseen. Toisaalta voi olla, että nettipokaukseen tarvitaan tietyn tyyppinen luonne, joka itseltäni puuttuu... varsinkin pitää olla todella vapaa mieleltään.

...ja tuloksena teille nuoremmille miehille kehotan hakemaan rohkeasti vanhemmista naisista seuraa baarissa kuin täällä. Sokkotreffien sekstailut ei vaan ole sitä mitä päässä liikkuu. Kokemus kannattaa kuitenkin hommata, koska silloin ainakin tietää mitä itse haluaa. Wink

Vastaavasti vanhemmille naisille, jotka otatte vastaan nuoremman miehen ehdoittelut salasuhteesta: Kaivakaa esille tieto siitä esim. eka tapaamisen yhteydessä kahvilla tms., että nuorempi mies on todella seksuaalisesti vapaamielinen, koska muten hommasta ei tule mitään pidempi aikaista, ehkei edes sitä yhden kerran huumaa.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Nettiromanssit ja sokkotreffit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker