Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  S/M ja Kinky  ~  Anaali
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 29.7.2006, 21:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Peppuseksi voi olla todella kivaa oikein tehtynä, emännän kanssa harrastamme sitä aika ajoin. Alkuun oli hilaisempaa, mutta nykyisin pahin estoisuus on alkanut karsiutumaan. Myös kolmannet pyörät joita meillä on ollut ovat nauttineet kovasti. Lämmittelyn huomioiminen on kaiken a ja o, aukosta riippumatta.

snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Toni V
LähetäLähetetty: 17.2.2007, 17:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 17 Hel 2007
Viestejä: 5
Paikkakunta: Turku

Parin entisen kanssa on tullut harrastettua sekä itse yhdyntää että myös sormileikkejä. Nykyisen kanssa aika pitkän ajan ottanut, että saatu estoja vähenemään ja vielä ei olla yhdyntään asti päästy. Nyt on kuitenkin jo alettu sormileikeistä tykkäämään, vielä pari vuotta tätä menoa niin ehkä se siitä..

Joskus kun on kinkymmällä tuulella tuppaa kyllä harmittamaan että pepulle ei pääse, ja rupeaa miettimään löytyisikö sitä jostain muualta.. mutta toistaiseksi ainakin olen pärjäillyt. Jotain perää niissä puheissa kyllä on, että jos kotona ei saa edes satunnaisesti niitä erikoisempia juttuja mitä kaipaa, niin rupeaa vieraat kiinnostamaan..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 17.2.2007, 20:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^Juuri iloitsin siitä, kuinka kärsivällisyys palkitaan ja mies jaksaa vaimoaan kouluttaa montakin vuotta peppuseksin ihmeelliseen maailmaan ilman halua käydä sillä aikaa vieraissa.

Mutta prkl, tulihan se sieltä -se vieraissakäynti nimittiäin. Siis miten ihmeen pikkusieluisia ihmiset ovat, jos jaksavat vieraissa juosta tälläisen asian takia. En vaan jaksa ymmärtää. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 17.2.2007, 21:37  Vastaa lainaamalla viestiä






Itse ennen pelkäsin ja jännitin peppu seksiä aivan järjettömästi. Sitten löytyi tämä nykyinen ihanuus Embarassed siis mieheni joka todellakin osaa tehdä homman niin että se ei satu vaan nimenomaan hän saa mutkin haluamaan sitä. Huomioo saan molemmin puolin niin esileikin aikana kun panon aikanakin. Ja täytyy kyl tunnustaa että kun ollaan parikin viikkoo oltu erossa ja päästään toistemme kimppuun niin kun tietää että siihen kun äijä tulee eka kerran en mä kerkee saada kun yhden niin kyl mä mieluiten otan sen sit pyllyn kautta Cool tuntuu niin paljon voimakkaammalta
Takaisin alkuun
Nahkatappi
LähetäLähetetty: 22.2.2007, 13:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 10 Tam 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Tampere

Kyllähän peppuseksi on parhaasta päästä! Nykyinen naiseni suorastaan vaatii sitä ja nauttii mielettömästi. On välillä orgasmin saatuaan tajunnan rajamailla. Peukku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pena.pena18
LähetäLähetetty: 23.8.2010, 13:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Joo, kanki on niin paksu, että ei ole onnistunut sadoista kerroista kuyin yhden jkerran naisenb kanssa. Tosiun miestä en itse voi panna, minua kyllä voin vetää. Mutta, naiset ovat halunneet anaaliseksiä aika usein, muta kun kulli ei mahdu sisään, kipu on ollut pitkistä yrityksistä huolimatta aika kova.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.12.2010, 18:30  Vastaa lainaamalla viestiä






Naisen näkökulmasta: Itse olen ainakin huomioinut sen, että monilla ihmisillä ei ns. riitä kärsivällisyys anaaliseksin kanssa. Että jos se ei heti tunnu hyvältä tai pari ekaa kertaa on tunnotonta/tylsää/kivualiastakin, niin se on sitten siinä.

Ei sillä, ettäkö kaikkien pitäisi anaaliseksistä tykätä, mutta itse vertaan sitä aina kokemuksiin vaginaalisesta seksistä, mikä ei TODELLAKAAN tuntunut ensimmäisellä kerralla kovin hääppöiseltä ja meni monen monta kertaa, ennen kuin alkoi tuntua miellyttävältä, eikä vain nipistävältä tai ei-miltään. Toki olin silloin hyvin nuori, mutta luulenpa, että on ihan yleistä, etteivät ekat vaginaaliset kerrat ole mitään sarjaorgasmikokemuksia. Very Happy Pari vuotta myöhemmin eka anaaliseksikerta sujui suorastaan miellyttävästi taannoisiin vaginaalisiin kokeiluihin verrattuna, vaikken siitä mitään superkiksejä saanutkaan.

Siispä kärsivällisyyttä ja kokeilunhalua mukaan. Smile Halut ja kiinnostuksenkohteet ovat kuitenkin monesti ajan kanssa muuttuvia. Mutta tietty, jos ei ole oma juttu, niin eipä siinä mittää, sitten käytetään vain niitä jäljelle jääviä aukkoja!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker