Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Itsetyydytys

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Itsetyydytys  ~  On se kumma kun ei rehellisen tytön pöksyt kelpaa!
Elle
LähetäLähetetty: 5.12.2011, 14:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ilmoittelen silloin tällöin tuolla myydään vaatteita palstalla. Ilmoituksessani on aika oma kuvani ja siinä kuvassa käsinkirjoitettuna vähintään nimeni.

Suurin osa vastauksista on pelleilijöiltä, häiriköiltä, uhkailijoilta jne. Pari vastaajaa saattaa olla oikeasti kiinnostunut ostamaan käytetyt pikkarit, mut sit ostajalla meneekin pupu pöksyyn...eli ostaja ei uskalla kertoa osoitettaan! Lähetän aina esittelyklipin itsestäni ja klipillä sanon mitä ostaja haluaa mun sanovan, joten ostaja voi olla täysin varma etten ole huijari. Monta kertaa on käynyt niin, etten ole rahojani saanut. Tuntuu kummalliselta että joku oikeasti kehtaa huijata köyhää opiskelijaa! Oikeasti tarvitsen rahaa ihan perusjuttuihin, kun ei tuo opintotuki riitä kuin vuokran maksuun!

Ja turha nyt alkaa neuvoa että mene töihin tai myy persettä. Mä opiskelen nyt ja keskityn siihen täysillä! Rahaa mulla kuluu max 50e/vk, ruokaan, bussimatkoihin ja laskuihin. Käsittääkseni en mitään luxuselämää siis vietä, ja tuon 50e tienaaminen vaatemyynnillä harvoin onnistuu, eli sitten tingin kaikesta mahdollisesta.

Yhteyttä saa ottaa, mikäli haluat käytetyt pikkuhousuni ja tarjoat kunnon avustuksen mulle vastalahjaksi. Tykkään kuvata kuvia ja klippejä joten niitä saat runsaasti sähköpostiisi kun diili on sovittu.

ellen_vaatteet@yahoo.com
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Itsetyydytys

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker