Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  merkintä viestien muokkauksesta
warriori
LähetäLähetetty: 5.1.2012, 5:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kysymys ST-Ylläpidolle.

Jos ylläpito/moderaattori menee muokkaamaan jonkun kirjoittajan viestiä oli tämä kirjoittaja sitten kirjoittanut sen rekisteröityneenä tai ilman rekisteröitymistä.

Eikö näistä jääkään mitään näkyvää merkintää kyseisen viestin loppuun tai alkuun?

Olen kiinnittänyt huomiota, että täällä on joitakin viestejä muokattu jälkeenpäin MUTTA näistä ei ole jäänyt mitään näkyvää merkintää esimerkiksi viestin loppuun, että kuka moderaattori on muokannut ja milloin.

Ainakin olen huomannut, että rekisteröityneet käyttäjät voivat muokata omia viestejä jälkeenpäin ja näistä jää AINA merkintä viestin loppuun tyyliin...

Viimeinen muokkaaja, nickki pvm päivämäärä, kellonaika, muokattu X kertaa
Takaisin alkuun
ST_admin
LähetäLähetetty: 5.1.2012, 13:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Pääjehu


Liittynyt: 21 Hei 2005
Viestejä: 57

Itse olen yleensä poistanut ne viestit jotka on olleet asiattomia tai spämmiä tai riitaa haastavia. Ei ole useampaan vuoteen ollut ketään aktiivista häirikköä linjoilla niin en muista miten toi yksityiskohtaisesti toimii.

Jos käyttäjän oma viesti on ketjun viimeisin ei tuorein ja hän itse muokkaa sitä niin mielestäni silloin ei jää tuota "koska muokattu" merkintää siinäkään tapauksessa. Vain jos muut ovat jatkaneet ketjua ja käyttäjä menee itse muokkaamaan niin sitten jää.

Mutta mitä viestiä olisi muokattu mitä tarkoitat? En itse muista viimeisen kahden vuoden ajalta kuin jonkun joka kehotti ostamaan lääkkeitä pimeästä nettikaupasta ja toisen joka oli laittanut puhelinnumeroita ja yhteystietoja mutta niistäkin on varmaan vuosi. Joskus 4-5 vuotta sitten oli paljon häirintää mutta vanhan muisti ei riitä niin pitkälle Sad

3 min myöhemmin: nyt esim lisään tämän lauseen ja luulen että tähän ei jää mitään muokattu merkintää.

Vanhoissa viesteissä on ajoittain kuitenkin tämäntyyppinen lause //: edit by Härski mikä tarkoitaa että silloin ilmeisesti on jälkikäteen muokattu

_________________
_________________
Ohitte on turha koittaa !!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
warriori
LähetäLähetetty: 5.1.2012, 23:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Eli toisin sanoen JOS moderaattorit sinä(ST_admin) tai Härski menette muokkaamaan jonkun kirjoittajan jotakin viestiä jossain viestiketjussa ja tämä viesti on vanha muitten viestien seassa, niin tästä mode EI välttämättä jätä mitään näkyvää merkintää kyseisen viestin loppuun tai alkuun.

Ymmärsinkö ST_admin oikein viestisi.

Kysyn tätä asiaa vain mielenkiinnon vuoksi kun uutena seksitreffit foorumin käyttäjänä (BB-Janican myötä Smile ) aloin kiinnittämään huomiota joihinkin vanhoihin viesteihin, että niitä olisi yllättäen menty muokkaamaan ja enkä tarkoita nyt minun kirjoittamiani viestejä.
Takaisin alkuun
ST_admin
LähetäLähetetty: 6.1.2012, 4:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Pääjehu


Liittynyt: 21 Hei 2005
Viestejä: 57

Aika pitkälti päinvastaista minä tuossa kirjoitin. Jos viesti on ketjun viimeisin niin kirjoittaja voi itsekin muokata sitä ilman että siihen jää muokkausmerkintää.

Mutta viestejä on yli 35.000 vuodesta 2005 lähtien joten laita nyt joku linkki että tiedän mihin olen vastaamassa ja mihin tässä pyritään.

Toivottavasti tässä ei paljastu se että mulla on fetishi mennä yön pimeinä tunteina muokkailemaan juuri vuoden 2006 syksyn viestejä Smile

_________________
_________________
Ohitte on turha koittaa !!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker