Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  aina puutteessa ko?
klubitti
LähetäLähetetty: 7.4.2010, 1:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





elin suhteessa noin 15 vuotta naisen kanssa. olin puutteessa tai halukas antamaan nainen ei halunnut ja usein jopa suuttui et aina olet vonkaamssa.suhde päättyi vuosi sitten.rakkus jäi mutta pettynyt olen itseeni vielä enemmän kuin ennen, löytyykö maailmasta naista jota kiinostas rakkauden lisäksi myös paneminen!? 2 lasta sattu putkahtaa myös ja sekös harmittaa vielä enempi kuin muut jutut kun tuntuu ettei ne ole tarkotettu tähän maailmaan kun perheellä ei synkkaa!tuntuu että on elänyt kaiken elämänsä turhaan.toista kumppania mulla ei ole koskaan ollut.yksinäinen vaan olen! ja kaipaan kipeästi seuraa ei vaan löydy!?

olen ymmärtänyt näinä vuosina että semmosta suhdetta ei ole olemassakaan että sekä seksi rulaa ja rakkaus pelaa 100% vai onko jollakin todella noin!??

antasin mitä vaan kun sais naisen joka haluaa naida mutta osaa myös rakastaa ja arvostaa se on ainoo asia mitä elämässäni haluun.

veikeintä on että toi naisten ns rakkaus katoaa sekunnissa kaikki???en voi ymmärtää!tulen itse rakstamaan ihmistä hautaan asti mun tunteet ei häviä niin kuin naisilla!sitä en käsitä!siinäpä oli pähkinää kaikille!

olen puhunut!

T:seksi ja rakkaus riippuvainen!

mies yli 30 v
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.1.2012, 1:07  Vastaa lainaamalla viestiä






Tähän kommenttoisin että itse ainakin yhdistän rakkauden ja seksin ehdottomasti. Mikä sen parempaa kun tunteita on ja seksi vain paranee suhteen syvetessä!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker