Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Ne miehet, ne miehet..
Syöjätärkö olen?
LähetäLähetetty: 27.2.2012, 16:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Jotka hakee vakiPANOsuhdetta, ovat kyllä olleet tyyppeinä kivoja/upeita.. Mutta, kun tapaat tällainen kilttin aviossa oleva tyyppin toistamiseen, saat kuulla kuinka kiva vaimo on kotona jne.. Kiitos ja suukko ja moi! Alkaa se omatunto vaivaamaan..
Ehkä pitäisi miettiä asiaa ennenkuin lähtee tähän leikkiin mukaan...??
Oisko se liikaa pyydetty? Itselläni on selvää - upeaa seksiä ja paljon.. 1-2 kertaa / kuukausi - kun mahdollista..

Jos haette panosuhdetta, niin kyllä pitäisi miettiä onko Teistä oikeasti valmiiksi pitempään PANOtapaamiseen - vai oikeasti haluatko kertasuhteita? Ja mieti myös alkaako vaivaamaan se perhe ja ihana pieni vaimosi kotona Sinua odottamassa... ;D Minä en haet uutta miestä elämääni - vaan upeaa ja hyvää seksiä ja nautintoa..

Ja kun tapaamiseen tuleekin "kohtalaisen" näköinen ja varma, vanhempi varattunainen, joka tietää mitä haluaa ja miten mies tyydytetään. Nautitaan hyvästä suu-,normi- ja peppuseksistä sekä jopa vähän rajummasta toiminnasta... Osaan todellakin pelata myös miesten säännöillä eli ottaa mitä haluan ja tietää jopa mitä ja missä haluan...
Niin tulee miehelle ikävä kotia..
- Ei ole kiva saada viestiä, kuinka upeaa seksiä oli - "parasta koskaan" -- mutta se "omatunto" ja vaimo kotona.. No okey, on mullakin ukkokotona, mutta se ei vaan riitä... Enkä kärsi hittoakaan siitä, että nautin pitkistä kuumista ja himokkaista tapaamisesista... Miksi mihehistä ei ole sellaiseen? Mikä estää ne uudet tapaamiset?

Oisko liikaa pyydetty, että kun haet seuraavaa vakiPANOsuhteeseen, niin mietit oletko valmis ja mihin..? Sen toisen kerran jälkeen ei ole niin kiva taas alkaa vaihtamaan kaveria, kun toisella on jälleen se pupupöksyssä...
Mikä Teitä miehiä vaivaa? Pelko mistä? Ja uskomattomia, ovat ne tapauksdet jossa pitäisi päivä viettää kahden-- niin toki voidaan se viettää jutellen, kun toisella ei vaan seiso...

Huoh!! Ja sitten ne kuvat mitä herrat lähettää-- voisi joskus olla jopa samalta vuodelta, eikä silloin 20 kiloa sitten / vuosia sitten.. Kiva olisi, kun kertoisit mitä oikeasti olet, sillä tapaamisella yleensä paljastuu ne valheet ja kaikenlainen kokosi myöskin... Kun kilotkaan ei ole este Very Happy ja eikä sen kalun tarvii olla mikään mega... Miksi siis valehdella näistä jutuista?

Tässä valitukset... Pistää vaan miettimään; Miksi näin mulle käy?
Mun varmaan tarvii olla oikea Syöjätär Wink ?
Takaisin alkuun
JJ37
LähetäLähetetty: 27.2.2012, 17:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Very Happy
Noinhan se juttu varmasti joskus menee..en epäile ollenkaan! Itse paha mennä sanomaan omasta käyttäytymisestä kyseissä tilanteessa, koska ei kokemusta kohtalaisen näköisestä vanhemmasta naisesta juurikaan ole, (vaikka haluaisinkin) Wink

Syöjätär..hmm..kuulostaa melko kiihkeältä pakkaukselta! Tälläisen varatun 37v, 180/88 miehen mielikuvitus lähtee ainakin heti laukkaamaan!
Jos haluat vaikka txt mulle ja kysyä/kertoa lisää, niin 0408103543 olis nro...
Takaisin alkuun
tähtipöly
LähetäLähetetty: 27.2.2012, 20:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Aika mielenkiintoista tekstiä mutta meitä miehiä on joka junaan ja osa jää asemalle...itse olen yrittänyt juuri löytää vakiPANOsuhdetta mutta tuntuu miehenä olevan aika vaikeaa,maksulliset kyllä vastailee joten ei kiitos!Parisuhteessa elän ja reissuhommissa viikot muualla,aika yksinäistä elämää,vaimo kyllä kotona mutta puolin ja toisin kasvettu erillemme eli suhde platoninen,no se siitä..Ettei vaan tapaamasi miehet pelkää sitä kun nainen ottaa ohjat?(Viittaan siihen kun sanoit että osaat ottaa mitä haluat jne) Olen kyllä myöskin kiinnostunut,38v,175/73 mies joka tarvitsee silloin tällöin (lue jatkuvasti) kiihkeää panoa Laughing
Takaisin alkuun
tähtipöly
LähetäLähetetty: 27.2.2012, 21:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





niiiiin ja yhteystiedot unohtu,tässä nro 0465892567,tekstaa
Takaisin alkuun
Syöjätärkö olen?
LähetäLähetetty: 27.2.2012, 22:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





En hae uutta seuraa nyt, joten en vastaile tekstareihin yms...
Ihmettelen vaan Teitä miehiä ja yritän oppia ymmärtämään Miksi?? Embarassed
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 28.2.2012, 23:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ ei kai noissa miesten käytöksissä ollut mitään yllättävää. Jos jollain on puoliso kotona ja ajoittain miettii että tekeekö oikein kun menee tekemään jotain mitä haluaa kovasti mutta ei saisi, niin kai on normaalia että hän sitä pohtii ja epänormaalia että ei pohtisi.

Ja ehkä mies haluaisi panoseuran lisäksi jonkun jolle avautuu huolistaan. Me miehet haluttaisiin suhteelta joskus jotain muutakin kuin seksiä Smile

Ei se kuitenkaan sitä tarkoita ettei pitäisi seksisuhteesta jos ajoittain kertoo huolistaan. Ihme jos ei yhtään mitään kerro. Sama kuin mäkihyppääjä kertoo jännittävänsä ennen kisoja, ei häneltä kukaan kysy että -miksi sitten hyppäät jos jännität.

Ongelma on siinä että naiset odottaa miehiltä sellaista mitä ei voi saada. Se on joku alitajuinen juttu. Harvassa on ne naiset jotka hyväksyy miehen sellaisena kuin on, melkein kaikki haluaa alkaa "muokkaamaan" miestä erilaiseksi.

Olen testannut tuon muutamia kertoja niin että olen feikannut itseni kovikseksi niin on tullut valituksia -miksi et voi olla tunteikkaampi tai empaattisempi. Ja kun olen ollut pehmeä ja hempeä niin on tullut napinaa -miksi et voi olla miehekkäämpi eli mies joka ottaa eikä kysele.

Ihan sama mitä tekee, aina ollaan tyytymättömiä.

Juuri tuttu kaveri kertoi että v 2010 hän teki lyhyttä päivää ja oli paljon kotona perheen kanssa ja vaimo valitti kun äijä on aina nurkissa että menisi töihin jos ei keksi muuta tekemistä että olisi varaa vaihtaa auto uudempaan. v 2011 kundi teki kahta duunia ja äskettäin Uutena Vuotena vaimo sanoi että kannattaa pitää suhteessa pieniä jäähy kun äijälle työ on tärkeämpi kuin perhe eikä osallistu kotitöihin riittävästi.

Muuten pystyn jotenkin ymmärtämään naisten käytöstä koska ihmiselle on perusominaisuus haluta jotain mitä ei voi saada. Mutta kun minulle ainakin tulee yllättävän usein napinaa siitä että "en ota naista riittävän vakavasti". Se on tuollaisen käytöksen jälkeen hieman haasteellista...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr_Pleasure
LähetäLähetetty: 6.3.2012, 20:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 23 Syy 2008
Viestejä: 18

Syöjätärkö olen? kirjoitti:
Jotka hakee vakiPANOsuhdetta, ovat kyllä olleet tyyppeinä kivoja/upeita.. Mutta, kun tapaat tällainen kilttin aviossa oleva tyyppin toistamiseen, saat kuulla kuinka kiva vaimo on kotona jne.. Kiitos ja suukko ja moi! Alkaa se omatunto vaivaamaan..
Ehkä pitäisi miettiä asiaa ennenkuin lähtee tähän leikkiin mukaan...??
Oisko se liikaa pyydetty? Itselläni on selvää - upeaa seksiä ja paljon.. 1-2 kertaa / kuukausi - kun mahdollista..

Jos haette panosuhdetta, niin kyllä pitäisi miettiä onko Teistä oikeasti valmiiksi pitempään PANOtapaamiseen - vai oikeasti haluatko kertasuhteita? Ja mieti myös alkaako vaivaamaan se perhe ja ihana pieni vaimosi kotona Sinua odottamassa... ;D Minä en haet uutta miestä elämääni - vaan upeaa ja hyvää seksiä ja nautintoa..

Ja kun tapaamiseen tuleekin "kohtalaisen" näköinen ja varma, vanhempi varattunainen, joka tietää mitä haluaa ja miten mies tyydytetään. Nautitaan hyvästä suu-,normi- ja peppuseksistä sekä jopa vähän rajummasta toiminnasta... Osaan todellakin pelata myös miesten säännöillä eli ottaa mitä haluan ja tietää jopa mitä ja missä haluan...
Niin tulee miehelle ikävä kotia..
- Ei ole kiva saada viestiä, kuinka upeaa seksiä oli - "parasta koskaan" -- mutta se "omatunto" ja vaimo kotona.. No okey, on mullakin ukkokotona, mutta se ei vaan riitä... Enkä kärsi hittoakaan siitä, että nautin pitkistä kuumista ja himokkaista tapaamisesista... Miksi mihehistä ei ole sellaiseen? Mikä estää ne uudet tapaamiset?

Oisko liikaa pyydetty, että kun haet seuraavaa vakiPANOsuhteeseen, niin mietit oletko valmis ja mihin..? Sen toisen kerran jälkeen ei ole niin kiva taas alkaa vaihtamaan kaveria, kun toisella on jälleen se pupupöksyssä...
Mikä Teitä miehiä vaivaa? Pelko mistä? Ja uskomattomia, ovat ne tapauksdet jossa pitäisi päivä viettää kahden-- niin toki voidaan se viettää jutellen, kun toisella ei vaan seiso...

Huoh!! Ja sitten ne kuvat mitä herrat lähettää-- voisi joskus olla jopa samalta vuodelta, eikä silloin 20 kiloa sitten / vuosia sitten.. Kiva olisi, kun kertoisit mitä oikeasti olet, sillä tapaamisella yleensä paljastuu ne valheet ja kaikenlainen kokosi myöskin... Kun kilotkaan ei ole este Very Happy ja eikä sen kalun tarvii olla mikään mega... Miksi siis valehdella näistä jutuista?

Tässä valitukset... Pistää vaan miettimään; Miksi näin mulle käy?
Mun varmaan tarvii olla oikea Syöjätär Wink ?


Kyllä mä voisin tavata useammin.. Tosin en ole parisuhteessa vaan tilanteessa missä tutkaillaan tulevaisuutta. Mutta sinkkuja ollaan virallisesti niin haluaisin vakipanoseuraa. En seurustelusuhdetta. Mutta ilmoituksenikaan ei ole juuri tuottanut tulosta.. http://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=593934
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pelikaveri
LähetäLähetetty: 7.3.2012, 8:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Syöjätärkö olen? kirjoitti:
Jotka hakee vakiPANOsuhdetta, ovat kyllä olleet tyyppeinä kivoja/upeita.. Mutta, kun tapaat tällainen kilttin aviossa oleva tyyppin toistamiseen, saat kuulla kuinka kiva vaimo on kotona jne.. Kiitos ja suukko ja moi! Alkaa se omatunto vaivaamaan..
Ehkä pitäisi miettiä asiaa ennenkuin lähtee tähän leikkiin mukaan...??
Oisko se liikaa pyydetty? Itselläni on selvää - upeaa seksiä ja paljon.. 1-2 kertaa / kuukausi - kun mahdollista..

Jos haette panosuhdetta, niin kyllä pitäisi miettiä onko Teistä oikeasti valmiiksi pitempään PANOtapaamiseen - vai oikeasti haluatko kertasuhteita? Ja mieti myös alkaako vaivaamaan se perhe ja ihana pieni vaimosi kotona Sinua odottamassa... ;D Minä en haet uutta miestä elämääni - vaan upeaa ja hyvää seksiä ja nautintoa..

Ja kun tapaamiseen tuleekin "kohtalaisen" näköinen ja varma, vanhempi varattunainen, joka tietää mitä haluaa ja miten mies tyydytetään. Nautitaan hyvästä suu-,normi- ja peppuseksistä sekä jopa vähän rajummasta toiminnasta... Osaan todellakin pelata myös miesten säännöillä eli ottaa mitä haluan ja tietää jopa mitä ja missä haluan...
Niin tulee miehelle ikävä kotia..
- Ei ole kiva saada viestiä, kuinka upeaa seksiä oli - "parasta koskaan" -- mutta se "omatunto" ja vaimo kotona.. No okey, on mullakin ukkokotona, mutta se ei vaan riitä... Enkä kärsi hittoakaan siitä, että nautin pitkistä kuumista ja himokkaista tapaamisesista... Miksi mihehistä ei ole sellaiseen? Mikä estää ne uudet tapaamiset?

Oisko liikaa pyydetty, että kun haet seuraavaa vakiPANOsuhteeseen, niin mietit oletko valmis ja mihin..? Sen toisen kerran jälkeen ei ole niin kiva taas alkaa vaihtamaan kaveria, kun toisella on jälleen se pupupöksyssä...
Mikä Teitä miehiä vaivaa? Pelko mistä? Ja uskomattomia, ovat ne tapauksdet jossa pitäisi päivä viettää kahden-- niin toki voidaan se viettää jutellen, kun toisella ei vaan seiso...

Huoh!! Ja sitten ne kuvat mitä herrat lähettää-- voisi joskus olla jopa samalta vuodelta, eikä silloin 20 kiloa sitten / vuosia sitten.. Kiva olisi, kun kertoisit mitä oikeasti olet, sillä tapaamisella yleensä paljastuu ne valheet ja kaikenlainen kokosi myöskin... Kun kilotkaan ei ole este Very Happy ja eikä sen kalun tarvii olla mikään mega... Miksi siis valehdella näistä jutuista?

Tässä valitukset... Pistää vaan miettimään; Miksi näin mulle käy?
Mun varmaan tarvii olla oikea Syöjätär Wink ?


Olen mies ja elän hyvässä ja avoimessa suhteessa. Minun ongelmaksi on muodostunut myöskin vakipanon puute. Olisin valmis vakiopanosuhteeseen, jossa voitaisiin olla vaikka muutenkin ystäviä ja jutellakin asioista. Tämän lisäksi harrastaa kunnon pitkään kestävää ja molempia varmasti tyydyttävää seksiä.

Kaikki reissuni olen vaimolleni kertonut ja hän myös minulle, eli mitään meitä moraalisesti arveluttavaa ei ole tapahtunut. Kuitenkin suuri osa naisista ei halua vakipanosuhteeseen ja en haluaisi jatkuvasti etsiä uutta, vaikka monissa herätänkin kiinnostusta muuten olemuksellani. Seksistä kanssani olen saanut todellaa hyvää palautetta ja yleensä naiset ovat lauenneet useamman kerran tapaamisen aikana ja kanssani on ollut muutenkin mukavaa. (Tosin en tiedä onko laukeamisten määrä hyvän seksin mittari millään tavalla.)

Kiinnostus jo seuranhaussa kuitenkin useinmiten lopahtaa siihen, kun nainen huomaa tai kerron minun olevan varattu. Vaikka naiset puhuvat usein etsivänsä varattua, ettei mies jäisi roikkumaan. Silloin ei auta selittely siitä, että vaimoni kyllä hyväksyy ja jopa yllyttääkin käymään naisissa.

Miehistä löytyy kyllä hakemiasi tapauksia (ainakin yksi) ja kertomasi mukaan naisistakin (ainakin yksi näköjään niistäkin), mutta taitaa olla niin, että jostakin syystä ne yksilöt eivät näytä kohtaavan. Harmittavaa.
Takaisin alkuun
Syöjätärkö olen?
LähetäLähetetty: 12.3.2012, 12:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski on varmasti (aika) oikeassa tekstinsä kanssa.. Tietysti näissä jutuissa jutellaan ja ollaan muutekin yhdessä, ei siis pelkkää panoa.

On totta sekin, että mies haluaa muokata naista mieleisekseen ja toki nainen haluaa muokata tiettyjä juttuja miehestä. Se on vramaan normaalia elämää ja tyypillistä meille kaikille...

Ja pahintahan on se, että jos / kun tulee tunteet mukaan..
Jos seksi on upeaa ja yhdessäolo kivaa ja helppoa, on toki vaaransa siinäkin...

Itse en ole valmis jättämään omaa elämääni... Minulle tämä on oma seikkailuni ja nautin siitä. Olen varmaan omanlainen "Don Juan" ja sehän on monelle miehelle todellakin suuri haaste?! Tuskin moni mies hyppii riemusta, kun tietää naisen olevan vahva ja ottavan omansa elämältä... Miksi rikkoa muuten ok elämä, jos seksi puute on vain ongelma?
Senhän voi hoitaa näin... Wink

Tosiaan haluaisin oppia ymmärtämään paremmin Teitä miehiä.
Totuus on se, että yksikään pano ei varmasti saa ketään miestä hylkäämään perhettään tai vaimoaan. Sitä en odota, enkä halua...
Mutta miesten vaan pitäisi osata erottaa asiat toisistaan, jos tähän juttuun lähtee mukaan vai mitä?
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 12.3.2012, 12:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Syöjätärkö olen? kirjoitti:

Mutta miesten vaan pitäisi osata erottaa asiat toisistaan, jos tähän juttuun lähtee mukaan vai mitä?


Tähän asti olen kuullut tuon lauseen vain miesten suusta. Yleensä on miehelle tyypillista että osaa pitää seksin ihan omana asianaan ja naiselle tyypillistä että aina tunteet tulee mukaan vaikka kuinka on ollut eri suunnitelmat tai eri tavoite alussa.

En tiedä miten tuo on mahdollista että sun elämässä toi on kääntynyt toisinpäin.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Syöjätärkö olen?
LähetäLähetetty: 12.3.2012, 15:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski, ehkä se miehiltä onnistuu helpommin kertapanona vaan - eikä vakipanosuhteena? Varmasti se niin on paljon helpompaa Rolling Eyes Naitu ja unohdettu..

Ehkä olenkin sitten väärässä kropassa :Pelästyy:
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 12.3.2012, 18:07  Vastaa lainaamalla viestiä






Syöjätärkö olen? kirjoitti:
Härski, ehkä se miehiltä onnistuu helpommin kertapanona vaan - eikä vakipanosuhteena? Varmasti se niin on paljon helpompaa Rolling Eyes Naitu ja unohdettu..

Ehkä olenkin sitten väärässä kropassa :Pelästyy:


Miehiltä onnistuu pääsääntöisesti myös vakiopanosuhteena, tämän voin sanoa niin omasta omakohtaisesta kokemuksesta kuin kaverienkin kokemuksia vasten peilatsessa.


Naisilla samanlainen "välinpitämättömyys" näyttäisi puhkeavan kukkaan, kun lapset ovat aikuisia ja avioliitton ns "nähty". Samalla luonto ajaa vielä ottamaan irti sen mitä otettavissa on. Wink
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 12.3.2012, 18:19  Vastaa lainaamalla viestiä






Näin ensimmäiseksi avausviestin lukemisen jälkeen tulee mieleen, että kenties nämä miehet eivät jätäkään omantunnonsyistä tapaamisia yhteen kertaan, vaan käyttävät pikkkuvaimoa keppihevosenaan. Osa miehistä kun haluaa maksimoida valloitusten määrän, mutta on hedelmällisempää antaa naisen ymmärtää, että hänestä ei tule kertapanoa. Siihen kun ei jokainen daami suostu.

Vanha klassinen "syy ei ole sinussa, vaan minussa" muokattuna tilanteen mukaan.....
Takaisin alkuun
Syöjätärkö olen?
LähetäLähetetty: 13.3.2012, 1:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Erittäin totta tuo, että kun lapset on aikuiset ja voi tehdä mitä haluaa. Ennen kuolemaa, niin miksi ei antaisi palaa? Wink Miksi jättää elämättä sen keski-iän, kun on jättänyt nuoruuden villit vuodet väliin lapsia hoitaen.. Mikään ei estä, kun omatunto ei vaivaa.. Enempi se vaivaisi, jos ottaisi eron ja jättäisi toisen vain seksin takia.. Kaikkea ei siis kannata pilata...

En oikeen jaksa uskoa tuohon "kaatojen maksimointiin". Totta toki sekin voi olla, mutta kyse onkin siitä; Miksi lähteä pelaamaan sellaista peliä, mihin ei rehkeet ja eikä pelimerkit riitä?
Takaisin alkuun
Pelikaveri
LähetäLähetetty: 13.3.2012, 8:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Syöjätärkö olen? kirjoitti:


Ja pahintahan on se, että jos / kun tulee tunteet mukaan..
Jos seksi on upeaa ja yhdessäolo kivaa ja helppoa, on toki vaaransa siinäkin...


Joitakin tunteita vakipanosuhtessa kuitenkin on, haluaa sitä tai ei. Sen ei tarvi, eikä saa kuitenkaan johtaa mihinkään. Tunteet ovat kuitenkin tuossakin tärkeitä, että seksistä päästään nauttimaan molemmin puolin kunnolla ja molemmilla on todellinen halu tehdä toisille hyvää.

Syöjätärkö olen? kirjoitti:


Itse en ole valmis jättämään omaa elämääni... Minulle tämä on oma seikkailuni ja nautin siitä. Olen varmaan omanlainen "Don Juan" ja sehän on monelle miehelle todellakin suuri haaste?! Tuskin moni mies hyppii riemusta, kun tietää naisen olevan vahva ja ottavan omansa elämältä... Miksi rikkoa muuten ok elämä, jos seksi puute on vain ongelma?
Senhän voi hoitaa näin... Wink


En itsekään todellakaan ole valmis luopumaan nykyisestä elämästä, mutta täällä ollaan vain kerran ja siitä pitää nauttia.


Syöjätärkö olen? kirjoitti:


Tosiaan haluaisin oppia ymmärtämään paremmin Teitä miehiä.
Totuus on se, että yksikään pano ei varmasti saa ketään miestä hylkäämään perhettään tai vaimoaan. Sitä en odota, enkä halua...
Mutta miesten vaan pitäisi osata erottaa asiat toisistaan, jos tähän juttuun lähtee mukaan vai mitä?


Tuo sama vika on monissa naisissa. Minulle on sanottu ekan kerran jälkeen: "etten voi tehdä tätä, koska tunnen itseni tekojeni takia halvaksi. Sä oot naimisissa ja kaikkee.." Kuitenkin olen aina käyttäytynyt naisia kohtaa hyvin ja arvostavasti.

Mitä luulet, jos tarkastelet ystäväpiiriäsi niin, kuinka iso osa naisista ajattelee kanssasi samalla tavalla? En ole vielä löytänyt yhtäkään kaltaistasi, mutta täytyy jatkaa etsimistä.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker