Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  Nyt on pakko vinettää..
Mr_Pleasure
LähetäLähetetty: 30.3.2012, 2:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 23 Syy 2008
Viestejä: 18

Mikä helvetti suomalaisia vaivaa? Jos tänne laittaa omia kuvia niin heti ollaan mollaamassa ja ehdottelemassa ympärileikkausta.? Tiedoksi sille joka sille sitä ehdottelee (luulen et yks ja sama ihminen) että Suomessa YL on aika harvinainen, tehdään vain lääketieteellisistä syistä. Kato vähemmän niit jenkki-pokeleffoja.. Tai jos sut on silvottu pyytämättä niin älä pyydä muita siihen mukaan. En oo vielä yhtään naista tavannu joka ei tykkäis leikkii esarin kanssa, Ja muutenkin vituttaa et kun tänne laittaa kuvia/juttuu niin aina löytyy niit peräkammarin poikia kenen pitää runkun välissä käydä mahtailemass olemattomia juttuja. Ulkomaisilla saitella tätä ei käy. Täällä niit kateellisia runkkuja vissiin löytyy..?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 30.3.2012, 13:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Toi on ihan totta mitä kirjoitat, olen ihmetellyt tuota jo siitä lähtien kun vuoden 2003 lopulla perustettiin omakuva.org.

Mutta muista se että noi typerät kommentoijat tuntuu typeriltä myös toisten normaalien vierailijoiden silmissä, ei vain sun silmissä.

Niinpä on parasta olla vastaamatta niille koska se että jos itse alennut väittelemään heidän kanssa on paljon pahempi kuin heidän kateelliset napinansa.

Mutta jos ilmiannat ylläpidolle asiattomat kommentoijat niitä pystytään aina hieman paremmin estämään. Vaan pellejä ei kuitenkaan saa kokonaan kitkettyä pois kuitenkaan...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr_Pleasure
LähetäLähetetty: 31.3.2012, 18:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 23 Syy 2008
Viestejä: 18

Olen jo vuosia ollut erään ulkomaalaisen sivuston jäsen ja yhden ainoan kerran olen joutunut poistattamaan kommentteja kun meni täysin alta riman. Pääsääntöisesti joko laitetaan asiallista tai parempaa kommenttia tai ilmeisesti siirrytään seuraavaan kuvaan/videoon.

Tietty on näitä persoonia kenellä ei ole vapaa-aikanaan parempaa tekemistä kuin käydä panettelemassa muita ja vastailla feikkinä esim tämänkin sivuston seksitreffeihin.

Tosin jos treffi-ilmon vastauksen kuvassa näkyy jenkkimallin pistorasia seinällä niin on kyllä tältäkin feikkaajalta melko hakuammuntaa odotella et kuka vastaa ja kuka ei. TinEye on kyllä hyvä sivusto feikkien tsekkaamiseen.

Miten anonyymi kommentoija ilmiannetaan..?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker