Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Helpdesk (ei seuranhaku)

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Helpdesk (ei seuranhaku)  ~  Häirikkö häiritsee
Härski
LähetäLähetetty: 31.7.2012, 22:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Ajoittain mulle tulee kyselyjä mitä tehdä häiriköiden suhteen ja miten niistä pääsee eroon. Olen kasannut tähän ohjeet jotka toimii jos noudatat niitä 100%

Valitettavasti häiriköitä on aina ollut ja tulee aina olemaan ja niistä ei pääse koskaan eroon. Siinä on surullinen lähtökohta.

Mutta sitten hyvät uutiset:

A) Ne jotka häiriköi ja uhkailee on täysin pelkureita ja luusereita ja ne ei ole vaarallisia.

B). Ne jotka on vaarallisia ja tekee pahaa ei varoita siitä etukäteen uhkailemalla tai millään suunsoitolla.

c) Johtuen kohdista A ja B ei häiriköistä ole mitään huolta jos noudatat 100% seuraavia ohjeita. Jos taas et noudata näitä tai noudatat vain osittain niin vedät puoleesi kaikki kaupungin häiriköt ja elämäsi on painajainen:

1. Älä KOSKAAN vastaa puhelinnumeroon jota ei näy.

2. Jos joku haukkuu, uhkailee tai häiriköi edes VÄHÄN niin lyö luuri HETI korvaan ja talleta hänen numeronsa puhelimeesi vaikka nimellä häirikkö1 ja sitten aina juokseva järjestysnumero. Sama koskee tekstiviestejä, jos viestissä on häirintää tallenna lähettäjän numero samalla tavalla. ÄLÄKÄ SÄILYTÄ TAI LUE HÄIRIKÖIDEN VIESTEJÄ.

3. Jos sinulle tulee puhelu soittajana esim häirikkö 8 älä KOSKAAN vastaa. Jos sinulle tulee tekstiviesti jonka lähettäjä on esim häirikkö9 älä KOSKAAN lue viestiä vaan poista lukematta. Jos sinun tarvitsee avata viesti jotta voit poistaa sen niin ÄLÄ LUE, pidä sormi edessä ja poista vaan viesti lukematta.

4. Pahinta mitä KOSKAAN voit tehdä on yrittää puhua häirikölle järkeä tai pyytää ettei hän häiritse tai yrität vedota hänen tunteisiinsa että hän on ilkeä ja sinulle tulee paha mieli tai mitä tahansa muuta järkevää tai loogista. Tuollaisen tekeminen VARMISTAA että häirikkö jatkaa entistä innokkaammin. Hän häiritsee sinua siksi että hänen palkintonsa on se että hän HUOMAA että sinä pelkäät tai sinulle tulee paha mieli. Se on hänen palkkansa. Häirikkö motivoituu sinun pelostasi ja pahasta mielestäsi ENEMMÄN kuin siitä että jos maksaisit hänelle 20e joka kerta kun hän häiritsee sinua. Mikä tahansa tapa pyytää tai vaatia häntä lopettamaan motivoi häntä lisää koska se on juuri se palkinto minkä hän haluaa. Eli häirikön palkka häirintätyöstä on se että hän HUOMAA että sinä voit pahoin tai pelkäät tai jotain vastaavaa.

5. Häirikkö lopettaa sinun häiritsemisen sitten kun hän huomaa että sinua EI HÄIRITSE se että hän on sinuun yhteydessä tai että hän huomaa ettei pysty häiritsemään sinua. Jos osaat nauraa iloisen sydämmellisen pilkallisesti hänelle ja lyödä luurin kiinni niin se on ainoa mitä kannattaa yrittää ja sekin toimii vain jos osaat oikeasti nauraa iloisen ivallisesti sydämesi pohjasta niin että se ON AITOA. MITÄÄN MUUTA EI KANNATA YRITTÄÄ.

6. Jos noudatat yllä olevia ohjeita häiriköt eivät häiritse sinua, mutta jos ajattelet että ehkä jotain noista kohdista kannattaa tehdä toisin kuin tässä neuvotaan et KOSKAAN pääse häiriköistä eroon koska häirikkö häiritsee niin kauan kuin hän huomaa että hän pystyy sinua häiritsemään, pelottelemaan, ärsyttämään tms ja lopettaa kun hän huomaa ettei onnistu siinä.

7. Lue nämä ohjeet ainakin kolmeen kertaan ajatuksella koska syy siihen miksi häirikkö on häiriköinyt sinua eikä minua on se että minä olen noudattanut näitä ja sinä et. On paljon ihmisiä joita häiriköt ei häiriköi ja syynä on se että ne ihmiset eivät pelkää tai huolestu tai jää juttelemaan järkeä. Ne jotka pelkää, huolestuu tai jää juttelemaan järkeä saavat häiriköstä ikuisen häiriön. Häirikkö on itse heikko luuseri joten hän häiriköi vain niitä jotka pelkää tai jotka huolestuu ja NÄYTTÄÄ SEN.

8. Jos jo olet toiminut toisin kuin yllä on ohjeistettu niin häiriköllä kestää jonkun aikaa että hän huomaa että hän ei enää pysty sinua häiritsemään. Vaikka aikaa siitä syystä kuluu ja tuloksia ei tule ihan heti vanhojen häiriköiden kohdalla ÄLÄ KOSKAAN riko näitä sääntöjä vastaan koska se motivoi häirikköä jatkamaan enemmän kuin jos maksaisit hänelle häirinnästäsi.

9. Älä valita minulle ettei nämä ohjeet toimi, jos et noudata näitä AINA ja TÄYDELLISESTI.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Helpdesk (ei seuranhaku)

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker