Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Bi, gay, lesbo

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Bi, gay, lesbo  ~  Etsintäkuulutus!
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 10.10.2006, 18:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Eliksiiri kirjoitti:
bi-vaimo kirjoitti:
Eliksiiri kirjoitti:
Mua harmittaa, kun täällä on niin vähän noita vähemmistöjä mukana. Jokunen bi on näyttäytynyt, mutta eipä hekään ole suuntautumisestaan juuri avautuneet.

Keskusteluja ja mietteitä tahtoo hän! Smile


Eliksiiri Heart Pink , et varmaan arvaakaan, että minä olen kovasti bi... en ole koskaan tainnut mainita? Very Happy

Ihan olen vain rivien välistä näin lukenut. Wink


Sen voisi huomata muistakin väleistä... Razz Jos on vaikka joskus väliaika... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jatta
LähetäLähetetty: 17.11.2006, 21:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 16 Lok 2006
Viestejä: 84

Mä tunnustan. Olen Bi ja ylpee siitä. Olen tapaillut naisten kanssa ja kivaa on ollut. Mulla on monta kaveria/tuttua jotka on bi-seksuaaleja. Pari miestäkin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Se on hieno asia Heart small

_________________
Minua ei voi selittää, minut täytyy kokea Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 23.11.2006, 21:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Naisissa on tosi paljon bi-seksuaaleja, mutta moni ei uskalla sitä sanoa - pelätään jotain leimautumista tai jotain. Shocked

Minäkin olen iloinen omasta bi-seksuaalisuudestani ja aika moni sen tietää. Ja aika moni on kuultuaan sanonut, että "minä myös, mutta en ole uskaltanut ikinä sanoa tai tehdä mitään..." Ja ei ole vielä tullut vastaan ketään joka ei olisi kerran kokeiltuaan halunnut lisää... Very Happy
...Se on naisten kesken ihan muuta kuin miesten kanssa. Ainakin minun mielestäni. Se on ihanaa... Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sade
LähetäLähetetty: 23.11.2006, 21:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 17 Mar 2006
Viestejä: 97

Tämä panopupu? Laughing tunnustautuu kyllä bi-seksuaaliksi. Minua myös nainen on kiihottanut aina.

Ja onhan se - erilaista Embarassed Cool Tosin kuin miehenkin kanssa - jonkinlainen y h t e y s
- ne kemiat, pitää olla...

Luulisin, että bi-seksuaalisuus ylipäätään on yleisempää, kuin minkälaisen kuvan saa. Vielä vaikeampaa kuin naisen on tunnustautua bi-seksuaaliksi on varmasti sama miehen tekemänä.

Miehisyyteen kun lasketaan kaikenlaista "pervoa", ettei muka voi olla sitä tai tätä Cool

Homoseksuaalisuuskin vielä kovin arka asia, ja monet valitettavasti pysyvät kaapissa ja perheteatteri pyörii...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jatta
LähetäLähetetty: 23.11.2006, 22:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 16 Lok 2006
Viestejä: 84

Sade kirjoitti:
Tämä panopupu? Laughing tunnustautuu kyllä bi-seksuaaliksi. Minua myös nainen on kiihottanut aina.

Ja onhan se - erilaista Embarassed Cool Tosin kuin miehenkin kanssa - jonkinlainen y h t e y s
- ne kemiat, pitää olla...

Luulisin, että bi-seksuaalisuus ylipäätään on yleisempää, kuin minkälaisen kuvan saa. Vielä vaikeampaa kuin naisen on tunnustautua bi-seksuaaliksi on varmasti sama miehen tekemänä.

Miehisyyteen kun lasketaan kaikenlaista "pervoa", ettei muka voi olla sitä tai tätä Cool

Homoseksuaalisuuskin vielä kovin arka asia, ja monet valitettavasti pysyvät kaapissa ja perheteatteri pyörii...


Niinpä.. hirveen mones perhees huomaa sen teatterin mitä ne vetää.. "Kaikki on hyvin".. ja ei uskalla olla oma itsensä. se on kauheaa. mä en ainakaan ikinä esitä mitään muutakuin mitä mä olen. ja siks oon onnellinen. itseni kanssa on hyvä olla ku ei salaile mitään.

_________________
Minua ei voi selittää, minut täytyy kokea Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 24.11.2006, 7:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Minäkin ehdin harrastaa tyttöjen välistä pari vuotta ennen ekaa heteroseksikokemusta... jos saisin joka päivä naista, niin riittäisi muutaman kerran viikossa miestä... *Taas se vähän kiusaa miehiä*

Jatta: Siitä minä olen niin onnellinen, että meillä saa olla juuri sellainen kuin on...

Sade: Olet varmaan oikeassa. Minusta kyllä tuntuu, että naisten bi-seksuaalisuus on vielä yleisempää - ainakin puolet enemmän tai vähemmän bi? Onko tuo muuten oikeasti Sinun kuvasi?

Mutta eihän dildo tietenkään miestä korvaa - dildo ei osaa leikata nurmikkoa... Razz Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
fr_ee
LähetäLähetetty: 12.9.2007, 20:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 12 Syy 2007
Viestejä: 4

täält löytyy bi tosin oon viel kaapis vaikka 3miestäkin jo takana...mut turpaan saantii luvas jos kertoo yleisesti
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JHM
LähetäLähetetty: 12.4.2009, 23:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 19 Maa 2009
Viestejä: 3

Minä olen kokematon bi-seksuaalinen mies, ja tyytyväinen suuntautumiseeni Smile En kuitenkaan parisuhdemielessä. Miestä tahtoisin vain seksin merkeissä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Punalettinen
LähetäLähetetty: 15.4.2009, 19:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 13 Huh 2009
Viestejä: 5

assa kirjoitti:
Piilopehmot ja pussailijat taitavatkin olla vähemmistöistä unohdetuimpia Shocked

NOUSKAA RINTAMAAN VELJET!!


Ei, kyllä unohdetuin vähemmistö on saamattomat naiset. Ne voi aina leimata liian krantuiksi ja ohittaa, kun taas saamaton mies voi kirjoittaa peräti muutaman vuoden (hah, amatööri!) pakkoselibaatista kirjan ja saada valtakunnallista huomiota kuukausien ajan.

Tunnustaudun piilopehmoksi ja saamattomaksi! Lyö päätät seinään

_________________
Kyllä tukka ja järki samassa päässä kasvaa, joskus reisille asti...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jode
LähetäLähetetty: 11.5.2009, 0:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 25 Maa 2009
Viestejä: 4

Oon tämmönen bi-mies ja olen parille kaverille asiasta kertonutkin ja olivat kovin kiinnostuneita asiasta, että toivottavasti joskus haluisivat kokeilla, niin tietäisi miltä se kaverikin maistuu. :]
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Biss42
LähetäLähetetty: 21.5.2009, 7:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 31
Paikkakunta: Kirkkonummi

Bi olen myös minä.Tosin syvällä kaapissa.Kyllä seksi toisen miehen kanssa on todella nautittavaa.Vaan mitäs jos saisikin miestä ja naista yhtäaikaa???

Sitä en tiedä olenko pehmo vai irstas, minä kun tykkään sekä pussata ja halia että suorasta toiminnasta.Tilanteen mukaan on edetty.
Naamalle roiskimisesta en nyt vältä, b-rappu kelpais jos eukko vaan antais.

Että sellanen tapaus täällä.

_________________
Mikään ei ole mahdotonta,kestää vain kauemmin toteuttaa se.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ifadeqa
LähetäLähetetty: 1.8.2012, 14:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 01 Elo 2012
Viestejä: 1

Mullakin vaihtelee noi mieliteot. Miehet ne on yleensä mielessä, mutta olisi ihanaa kokeilla, minkälaista se olisi naisen kanssa..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ambient
LähetäLähetetty: 16.8.2012, 15:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Noniinpäs...kai bi-mielisiä miehiäkin on. Itelläni jäänyt fantasia asteelle, kun ei ehkä anna pää periks myöntää. Eli jos kuupan saa sekaisin ja hyvässä seurassa, niin varmasti tulis paljon ideoita, iloa ja naurua...ehkä joskus.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Bi, gay, lesbo

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker