Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Trans-ihmiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Trans-ihmiset  ~  Transun tapaaminen Suomessa?
Jeppe84
LähetäLähetetty: 23.7.2011, 10:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mua on vuosikausia kiinnostunut tavata kaunis trans-ihminen ja mahdollisesti harrastaa seksiä hänen kanssaan. En kiihotu pätkääkään miehistä, mutta jostain syystä transuissa on sitä jotain! Uskaltaako Suomessa esim. vastailla tämän sivuston ilmoituksiin?

Mielihaluni tuntuu osittain nololta, mutta toisaalta varsin vastutamattomalta. Erityisesti kauniit melko nuoret transut kiinnostavat (aika nuori kun olen itsekkin), en usko, että pystyisin edes ottamaan karvaista miestä naisten vaatteissa vakavasti.

Arvostaisin, jos joku pystyy jakamaan kokemuksiaan. Ehkäpä uskaltaisin sitten itsekkin kerätä rohkeutta...
Takaisin alkuun
Jani81
LähetäLähetetty: 27.7.2011, 18:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 22 Hei 2011
Viestejä: 1

Et ole yksin mielihalujesi kanssa! minuakin kiihottaa tavattomasti transut vaikka olen tietääkseni hetero. Heissä on jotain kielletyn hedelmän makua..varsinkin thaimaalaiset ladyboyt on aika hottia tavaraa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Neiti Shemale
LähetäLähetetty: 19.8.2011, 16:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Lainaus:
Uskaltaako Suomessa esim. vastailla tämän sivuston ilmoituksiin?



Usein mietin, että mistä se pelko tai uskalluksen puute johtuu. Mikä on se juttu, mikä arveluttaa?

Seksiin liittyy vahvoja tunteita, seksuaalinen kiihko saa ihmisen sekaisin. Onko tunteen voima se juttu, joka pelottaa miehiä?

Seksissä on usein myös kyse muustakin kuin pelkästä aistinautinnosta. Seksi liittyy mm. valta-asemiin ja rajojen rikkomiseen. Seksillä voi kostaa ja nöyryttää tai vapauttaa ja puhdistaa tai nostaa itsetuntoaan ja ruokkia narsismiaan jne jne. Eri ihmiset erilaisissa tilanteissa käyttävät seksiä eri tarpeisiin - usein tiedotamattaan. Eikä kyse aina tarvitse olla jostain "alitajuisesta" ja "torjutusta", seksin moninaisuus näkyy ihan tavallisessa arjessakin. Seksiä voi käyttää mm. unettomuuteen tai keskittymiskyvyn keräämiseen.

Seksistä on siis moneen, seksi on kaikkea muuta kuin sisään-ulos -liike.



***************



Itse ajattelen niin, että jos on pitkään pyöritellyt tiettyä ajatusta päässään, jos tämä fantasia ajatustasolla kiihottaa, niin kyllä se käytännössäkin tuntuu hyvältä. Monelle tapa padota tunteita, kerätä jännitystä tapaamiseen, voi olla myös keino maksimoida kiihotusta ja sitten nautintoa.

Jos taas ajattelee ilmoituksiin vastaamista ja tapaamista ihan konkreettisellä tasolla, ehkä kannattaa hieman kuulostella, millainen ihminen on kyseessä. Millä tavalla hän toimii, mihin tapaaminen ensisijaisesti tähtää, mitä hän ajattelee seksistä? Kuva ei kerro, millaiseksi tapaaminen muodostuu, vain sen, miltä vastapuoli näyttää.

Järki on hyvä olla mukana tässä valintavaiheessa. Ja sitten voikin vain antaa mennä, shemalen sängyssä. Smile
Takaisin alkuun
tappi1965
LähetäLähetetty: 2.12.2012, 21:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





mua kiihottaa transut, olen 46 mies ja voisin jopa seurustella transun kaa..Ne kiihottaa mua enemmän kun naiset, olen naimisissa..
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Trans-ihmiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker