Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  pillun nuoleminen
poju-83
LähetäLähetetty: 7.6.2008, 18:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 03 Tam 2008
Viestejä: 6

moroo

miten nuolla pillua oikein?? Miten se tehdään..nyt tarttis apuu siihen hommaan!!!

nopeasti vastauksii...pliissss...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jortsu
LähetäLähetetty: 8.6.2008, 11:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

*** Jaa..a. Eiköhän se ole vaan kokeiltava millasesta käsittelystä kukin piirakka tykkää. Tärkeintä on tehdä se huolella ja antaumuksella. Ja niinhän sä sen teetkin,mikäli todella tykkäät pillun nuolemisesta. Mehukas pillu,mikäpä sen parempaa!

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mulli
LähetäLähetetty: 8.6.2008, 18:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

poju-83 kirjoitti:
moroo

miten nuolla pillua oikein?? Miten se tehdään..nyt tarttis apuu siihen hommaan!!!

nopeasti vastauksii...pliissss...


Hm. Vastaus kuuluu kaikessa yksinkertaisuudessaan "Kielellä".

Jos tarvitset apua ko hommaan, se luultavasti tehdään Jonkun Toisen Kielellä.

Voi mahoton näitä...

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 10.6.2008, 22:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Jortsu kirjoitti:
*** Jaa..a. Eiköhän se ole vaan kokeiltava millasesta käsittelystä kukin piirakka tykkää. Tärkeintä on tehdä se huolella ja antaumuksella. Ja niinhän sä sen teetkin,mikäli todella tykkäät pillun nuolemisesta. Mehukas pillu,mikäpä sen parempaa!


Noin juuri... seuraa naisesi reaktioita! Aloittele klitan suunnalta kokeilusi... ja huulillakin voi imeä ja näykkiä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 11.6.2008, 23:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Hellästi, hitaasti, pitkin pillun vakoa - rennolla, märällä kielellä ja huulilla Wink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jortsu
LähetäLähetetty: 12.6.2008, 11:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

BigBigGirl kirjoitti:
Hellästi, hitaasti, pitkin pillun vakoa - rennolla, märällä kielellä ja huulilla Wink


*** Ja kelläpä ei olisi vesi kielellä,mikäli ylöspäin vilkaistaessa on maisemat kuin BBG:llä Smile . Kyllä isot tytöt on nannaa!!!

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Male1988
LähetäLähetetty: 16.6.2008, 11:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Tou 2007
Viestejä: 1

Kysy mistä tyttö tykkää, minun tyttöystäväni nauttii äärimmäisen paljon nuolemisesa, ja kuin myös minäkin. mikä parempaa kun märkä mehukas pillu odottamassa nuolijaa! joskus tyttöni kysyy että voisinko nuolla häntä ilman mitään seksiä, ja yleensä olen myös suostunut.
Ja mitä parasta! kerran olen saanut hänet tulemaan ja siitä tulee hyvä mieli ja EGO Very Happy... Ja sehän onnistuu silloin kun molemmat haluavat sitä... kyllä sen tajuaa sitten jos toinen ei tykkää...






(pahoittelen oiken kirjoitusta)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
GerberaNainen
LähetäLähetetty: 16.6.2008, 19:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 15 Kes 2008
Viestejä: 1

Itse pidän siitä että nuolemisessa ei ole kiire minnekään. Otetaan kunnolla aikaa siihen ja kiusoitellaan kunnolla. Välillä voi hidastaa tahtia ja välillä taas nuolla todella nopeasti. Joskus voi eksyä reitiltä vaikka ulospäin jaloissa, joskus kohti rintoja eikä minua haittaa vaikka välillä suutelisikin suulle.
Tärkeää on muistaa missä on klitoris ja emättimen suu, ne on ainakin minulla ne pop-paikat. Niitä pitää nuolla ja paljon. Klitorista voi koittaa myös todella hellästi näykkäistä ja imeä. Ja emättimeen pitää kohdistaa huomiota, sinne pitää tunkea kieltä tutkimaan paikkoja ja mielellään vielä sormia...Ensin yhtä, myöhemmin kahta ja lopuksi voi edetä vaikka niin moneen kuin sinne vain menee. Jos sormia on vähän tai käyttää siellä kieltä niin otteet saa olla hieman ronskejakin! Pidän myös häpyhuulten imemisestä ja hellästä näykkimisestä.
Vaihtelu on tärkeää, jos vain nuolee kuten jäätelöä voi saada paikat puutumaan jolloin hommasta ei tule mitään.
Itse haluan suuseksiä saadessani saada jalat tuettua jotain vasten, jos en löydä muuta niin ne nojaa mieheen. Ja vaikka suu olisikin kiinni pillussani niin käsillä saa kopeloida ja kouria muualta. Ja jos ei 69ä harrasteta niin saa se käsi olla siellä munassakin kiinni. Jos se vaikka nousisi kunnon tangoksi niin saisi vielä munaa kaupan päälle.
Yhdessä parhaista suihinotoista sain vuorotellen munaa, kieltä ja sormia ja kesto taisi lähennellä tuntia! Mahtimaraton mutta muisto saa mut nytkin kostumaan... Nuolisipa joku nytkin samalla tavalla pillua...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lettu
LähetäLähetetty: 14.7.2010, 18:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Onko vielä vastaajia, no sitä olen tehnyt kyllä aika lailla mutta haluaisin saada nainen laukeamaan samaa aikaan kun nuolen.
Miten on onko te naiset koskaan antannut miehen nuolla orgasmiin asti ?? ja tietenkin se edellyttä täysin stressaamatonta ja luotettavaa hetken ja että mies jaksaa siihen asti!!
Onko tähän jotain neuvoa sillä haluaisin antaa kielellä orgasmin naiselleni.
Takaisin alkuun
Janssoni77
LähetäLähetetty: 20.3.2013, 11:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tääl 35vitonen äijä joka on aina rakastanut pimpsan nuolemista!!! Pillun nuolemisessa on tärkeää seurata tytön/naisen reaktioita, yleensä itse nuolen aluksi koko pillureikää/vakoa ja sitten kun se tulee märäksi niin otan käsittelyyn itse klitoriksen! Nuolen klitorista, imen sitä ja näykin kevyesti hapailla siis tosi kevyesti.. klitoriksen imeminen ainakin on mun kaikille kumppaneille tuonut suurta nautintoa! Klitoriksen nuolemista jatyketaan orgasmiin asti ja kun nainen tulee siis saa orkun niin mä ainakin jatkan vaan nuolemista! Se on mahtavaa kun nainen purkautuu vasten sun kasvoja ja pillumehut maistuu hyvältä ja tekee mut aivan hulluksi kiimasta!!! Ja mä olen nuollut montaa pillua ikähaarukassa 17v - 42v.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker