Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  Lukittu aiheketju???
warriori
LähetäLähetetty: 4.5.2012, 1:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kävin äsken Big Brotherin virallisella keskustelufoorumilla lukemassa viestejä ja siellä oli luotu seuraavanlainen aiheketju

http://keskustelut.sub.fi/forum/big-brother-2011/bb-2011-yleinen/bb-janican-ja-mr-lotharin-sukset-ristiin

Joten ajattelin käydä täällä foorumilla kirjoittamassa tähän BB-Janica kuuma MILF -aiheketjuun oman mielipiteeni tuosta asiasta. Sekä tästä Hymystä, että mitä mieltä olen tuosta lehdestä.

Mutta ikäväkseni huomasinkin, että kyseinen aiheketju olikin jostain syystä Lukittu. Exclamation

Nyt kysynkin, että minkä ihmeen takia tämä aiheketju on Lukittu? Question
Ei kai nyt syynä voinut olla se, että minä olin melkein ainoa kirjoittaja siellä? Question
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 4.5.2012, 11:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Joku erityisen järkevä ja fiksu ihminen oli kirjoittanut siihen ketjuun pitkän sepustuksen missä oli useampia väittämiä tähän tyyliin:

1. kaksi aikuisviihdealalla toimivaa henkilöä on riidoissa keskenään, joten voimme päätellä että lähes kaikki aikuisviihdealalla toimivat puukottavat toisiaan selkään

2. yksi aikuisviihdealalla toimiva on sekaantunut kiellettyihin nautintoaineisiin, niinpä huumeiden käyttö rehottaa yleisesti aikuisviihdealalla

Koska tunnen itseni lisäksi aikuisviihdealalta muitakin absolutisteja ja minua ei ole tämän 9 vuoden aikana huijattu tai vedätetty kun olen aikuisviihdealalla toiminut ja olen itsekin kunnioittanut kaikkia kirjallisia ja suullisia sopimuksia (kuten muutkin läheiset yhteistyökumppanini) pidin tuota kirjoitusta kahden viikon ryyppyputken lopettaneen krapulaisena ja katkerana vittuiluna.

En tiedä mistä syy katkeruuteen aikuisviihdealla kohtaan oli hänelle syntynyt mutta järjen se ainakin oli vienyt. Kyseinen katkeruustauti oli edennyt jo fataaliin vaiheeseen jossa aivotoiminnot kärsivät merkittävästi.

Lisäksi alkoi väsyttämään asioiden muukin vääristely tai niistä vain yhden puolen esittäminen. Itsellänikin on kokemuksia siitä että olen tarjonnut eräälle ihmiselle töitä ja hän on ollut tyytyväinen siitä sovittuun sanotaan vaikka tehtäväkohtaiseen 1 euron palkkioon pidemän aikaa. Mutta kun henkilö on kuullut että minä sain tehtävästä 3 euron palkkion hän alkoi jälkikäteen räpättämään että olen huijannut häntä.

Itse ymmärrän että jos sovin jonkun kanssa että hän saa 1 euron jonkun tehtävän suorittamisesta ja on siihen tyytyväinen, se myös tarkoittaa sitä että hän saa 1 euron sen tehtävän suorittamisesta eikä siinä ole mitään väärää.

Se että minä olen saanut siitä 3 euroa ei ole väärin jos olen ensinnäkin mahdollistanut koko projektin syntymisen, organisoinut tehtävät, mainostanut ja hankkinut asiakkaat ja hoputtanut ihmisen työpaikalle ettei myöhästele jne.

Koska asioita ei haluta esittää niin että lukija saa kaikki tarvittavat tiedot oikeiden johtopäätösten tekemiseen vaan kerrotaan vain osa tiedoista valikoiden ne niin että lukijan on loogista vetää väärät johtopäätökset annettujen tietojen perusteella pidän sitä erityisen alhaisena ja vittumaisena tekona.

Meillä täällä aikuisviihdealalla on moraali ja oikeudentaju sen verran korkealla ettei yllä kuvattuja tahallisia ihmisten harhautusyrityksiä katsota hyvällä. Paheksumme niitä suorastaan jyrkin sanakääntein.

Tiedän että tiedotusvälineissä yleisesti pyritään esittämään uutiset edelläkuvatulla tavalla jotta syntyy itseluotuja vastakkainasetteluja ja skandaaleja ja kriisejä sinne missä niitä ei ole, koska se nostaa lehtien menekkiä.

Ymmärrän täysin tuon taloudellisen hyödyn tavoittelun, koska toimittajienkin perheiden pitää elää. En kuitenkaan halua että tuontasoinen journalismi pesiytyy seksitreffien kaltaiselle korkeamman journalistisen tason omaavalle forumille.

Tästä syystä poistin nuo vittuilukirjoitukset ja lukitsin ketjun koska joku raja paskan jauhamisellakin pitää olla.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
warriori
LähetäLähetetty: 19.7.2013, 0:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 14 Tam 2013
Viestejä: 2

Huomasin nyt vasta, että olit Härski vastannut viestiini liittyen tuohon lukittuun aiheketjuun Janicasta.

En sano tätä Härski sulle millään pahalla...mutta kyllä olet aika pahvi.
Eikö se olisi riittänyt pelkästään se, että poistit tämän henkilön kirjoittaman viestin mutta että menit vielä lukitsemaan tuollaisen....sinun sanoja lainatakseen paskanjauhannan.....takia koko aiheketjun. Question

Noh, toisaalta taas ehkä se oli/on jotenkin sopiva päätös lukita kyseinen aiheketju kun Big Brother 2011 päättyi pari vuotta sitten. Ja aiheketju käsitteli vain puhtaasti BB-Janicaa hänen talossa oloajan.
Joten näin ollen minun puolesta oikeestaan koko aiheketjun joutikin lukita.
Viimeiseksi viestiksi jäikin sitten minun kirjoittama teksti. Very Happy

Viestisi ensimmäiseen kohtaan en ota mitään kantaa ja enkä muihinkaan kohtiin. Mutta tuohon kakkos kohtaan totean vain sen verran, että taidan tietää kenestä henkilöstä on ollunna kyse. Mutta en lähde huutelemaan täällä ja enkä sen puoleen missään muuallakaan hänen oikeata nimeä ja enkä taitelijanimeä. Enkä paljon muutakaan mitä tiedän tästä tapauksesta.

Viime vuoden puolella Subin BB-keskustelufoorumilla kerran vihjasin, että tiedän aika paljon sellaisia sisäpiirin tietoja, jotka on vain harvojen tiedossa näistä aikuisviihdealan ihmisistä.

Lööppilehdethän maksaisivat varmasti maltaita jos heille juoruaisi *mutta* en ole missään rahan tarpeessa, että alkaisin joksikin juorutorveksi roskalehdille.
Sillä pitäähän näilläkin ihmisillä olla oma yksityiselämä. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker