Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Naisten masturbointi
M 50
LähetäLähetetty: 30.11.2010, 14:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Yhtä asiaa oon ihmetelly jo PIIIITKÄN aikaa.....sitä että minkä takia nimenomaan NAISTEN on vaikea myöntää JOSKUS masturboivansa?? No onhan se vaikea miestenkin myöntää asia.....vaan sehän on aivan luonnollinen tapa purkaa seksin tarpeensa....jos kumppania ei yksikertaisesti ole!! Pyydänkin että NAISET jollain lailla kommentoisivat asiaa....NIMIMERKKI: Ihmettelevä M 51
Takaisin alkuun
Cliffhanger
LähetäLähetetty: 2.12.2010, 0:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 01 Jou 2010
Viestejä: 2

M 50 olen pahoillani, olen mies eli en tarjoa Sinulle sitä tyydytystä mtä ehkä haet... Wink

Mutta ei tuo nyt niin mystistä ole... Uskoakseni naiset nimen omaan masturboivat huomattavasti harvemmin kuin me miehinä luulemme ja luulenpa, että useimmat naiset eivät masturboi juuri koskaan... Niin tylsältä kun se meistä miehistä kuulostaakin... Syynä tähän on yksinkertaisesti se, että naiset kokevat seksuaalisuuden niiiiiiiiiin eritavoin kuin me miehet... Naiselle ilmeisesti se läheisyys, kosketus ja toimenpide kokonaisuutena, siis mitä rakasteluun tulee, aiheuttaa suurinta tyydytystä... Siksi nainen luullakseni voi oikeastikin aika-ajoin kokea tulleensa tyydytetyksi seksissä, vaikka ei olisi orgasmia saanutkaan... Tämähän tuntuu meistä miehistä aivan käsittämättömältä!

Tähän samaan asiaan liittyy mielestäni esim. naisten kyky saada useita orgasmeja peräkkäin... Olen parhaimmillani saanut kokea kun nainen saa yhden rakastelukerran aikana 9 orgasmia... Eli jos orgasmi olisi naiselle yhtä kuin seksuaalisen paineen purkautuminen ja tyydytys, niin silloin varmaan yksikin olisi riittävästi - niin kuin meille miehille... Sitten taas joku nainen kokee tyydytyksen vaikka ei saa orgasmia... Eli yksinkertaisesti nainen on vain tässä suhteessa erilainen kuin mies ja ei näin ollen kaipaa yhtälailla itsetyydytystä...

Jos tämä selitti yhtään asiaa... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Softandsweet
LähetäLähetetty: 3.12.2010, 22:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 31 Lok 2010
Viestejä: 2
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Ehkä meitä naisia on yhtä moneen junaan kuin miehiäkin, mutta eipä se haittaa jos halutaan ylläpitää tuollaista suloista mielikuvaa, saattaapi se olla ihan oikeakin osittain. Tosin omassa vapaiden naispuoleisten ystävien piirissä tuolle kyllä vähän hymähdeltäisiin... Kunnon pano on meistäkin kunnon pano.
Itse kyllä masturboin, olen masturboinut jopa sängyssä kun mies köllii mielestään miehen työn tehneenä vieressä. "Mitä sä nyt vielä touhuat?" "Ajattelin saada jotain nautintoakin tälle illalle". - tyyliin.
Mutta koskapa en elä vakituisessa parisuhteessa, ja seksi on lähinnä omasta aktiivisuudesta kiinni, olen huomannut, että on kausia, jolloin ei vois vähempää kiinnostaa - seksi yleensäkään, saati käsityöt - ja sitten kausia, jolloin hyvät seksikokemukset saavat haluamaan lisää, ja silloin saatan masturboida päivittäinkin. Näppärää, ja varsinkin lelujen kanssa hyvinkin antoisa lisä.
Ja joo, tykkään läheisyydestä ja pussailusta, mutta niin tykkää kyllä monet seksin merkeissä kohtaamani miehetkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kinkym33@hotmail.com
LähetäLähetetty: 22.9.2013, 17:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ois tosi hottia tavata täysikäinen (ikä ja ulkonäkö muuten TÄYSIN sivuseikka) NAINEN, joka harrastaa itsetyydytystä todella paljon ja haluisi löytää miehestä kumppanin itsetyydytykseen (ei välttämättä yhdyntää lainkaan!). Olen 190/88pitkä ja hoikka mies, jolle oma kiva 2...6 kertaa päivässä on ihan normia.
Tavoitat mut:

m_turku@hotmail.com
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker