Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Trans-ihmiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Trans-ihmiset  ~  "tyttöily" parisuhteessa
m40cdlover
LähetäLähetetty: 1.10.2013, 6:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 30 Syy 2013
Viestejä: 5
Paikkakunta: vantaa

mitenkähän saisin avovaimoni innostumaan asiasta?olen kertonut hänelle harrastuksestani ja ehdottanut,että naisi mua straponilla kun olen asuissa.hän ei edes halua nähdä mua asuissa saatikka panis mua straponilla.sanoo,että alkais nauramaan kun näkis mut asuissa.alkaa pikku hiljaa kyllästyttämään toi sama jyystäminen.aina sama asento ja samat kaavat.eikä hän edes halua käyttää mitään seksikkäitä asuja.en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta,koska eihän se ole häneltä mitään pois.anteeksi tämä vuodatus,mutta oli pakko johonkin avautua.

_________________
moi.olen 42v ukm ja tykkään käyttää korsetteja, sukkanauhaliivejä, sukkia ,satiini/latex hansikkaita,latex saappaita,mini hameita ja dildoja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 5.10.2013, 3:04  Vastaa lainaamalla viestiä






KAikki ei kaikesta tykkää ja joitain jotkut asiat jopa inohottaa. Omista fantasioista avautumien on jo vaikeaa, saati kun saa pakit.
Positiivista on että häntä alkaisi naurattamaan, parempi se kuin yököttämään, eli ajattele asiaa positiivisesti ja etene varovaisesti. Kenties joskus hän on irstaasti pikkuhuppelissa vapautunut ja tapahtuu se ensimmäinen kerta. Sehän se vaikein on. Joskus alkoholikin on hyvästä, vaikkei se suorituskykyä paranna, mutta poistaa estoja joilla suoritusta ei tulisi ollenkaan.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Trans-ihmiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker