Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Vaimo vieraissa
Vieras
LähetäLähetetty: 29.12.2013, 23:39  Vastaa lainaamalla viestiä






En tiedä onko tämä ihan täysjärkisen ajattelua, mutta vaimoni kävi luvalla vieraissa muutama vuosi takaperin ja seksi oli ollut uskomatonta ja kiihottavaa. Tämä jätettiin yhteen kertaan, mutta jotenkin tämä ajatus vaimostani toisen miehen kanssa oli äärettömän kiihottava ja haluaisin ehdottaa vaimolleni että hän tapaisi miehen uudestaan. Mietin vain onko siinä mitään järkeä, haluanko sitä lisää myös tämän jälkeen. Onko muilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta? Nautin siitä että vaimoni on kiihottunut ja nauttii, täten myös oma seksielämämme pysyy virkeänä. Tehdäkkö vai eikö tehdä...
Takaisin alkuun
mie tiällä
LähetäLähetetty: 1.1.2014, 0:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä se on ehkä parempi niin tehdä kuin salaa sillä miksi toimivaa liittoa tuhota salailuun, sillä vieras kiihoittaa joskus aivan valtavasti ja siitä saa uutta puhtia omaankin tekemiseen.
Takaisin alkuun
kovakanki
LähetäLähetetty: 8.1.2014, 5:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 08 Tam 2014
Viestejä: 2

Olet rohkea kun uskallat edes ajatella noin. Itse en varmaan pystyisi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
digital
LähetäLähetetty: 27.11.2014, 6:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minulla on kanssa sellainen tarve että haluaisin nähdä kun joku toinen mies panee mun avovaimoa.

mielellään niin että kyseiselä miehellä olisi vielä todella iso kyrpä ja muijani kiljuisi nautinnosta.

ja kun tiedän että suhteemme alkutaipaleella olimme vähän väliä "erossa" niin hän on pannut ainakin viiden eri kundin kanssa sinä keväänä. ja kun palasimme yhteen niin syksyllä hän lähti kvereiden kanssa baariin, piti tulla kotiin kolmen aikaan niin yllättäen kello kahden jälkeen en enää saanut puhelimella kiinni ja hän tuli seuraavana aamunakymmenen aikaan kotiin ja painui suoraan sänkyyn, kysyin että misä on ollut niin meni kuulema jatkoille johonkin ja heti kun päässyt sinne oli sammunut sohvalle.

oikesti siinä on käynyt niin että hän ja hänenparas likkakaverinsa lähti kahden kundin matkaan jatkoille. ja sielä ollaan nusittu molempia niin että oksat pois.

ehkä tämä kaikki johtuu ekasta tyttöystävästäni kun oli 15-16 kun olimme hänen porukoillaan yötä ja menimme nukkumaan nin että parisängyssä oli vierekkäin, minä, mun muija ja mun muijan serkun kaveri, mies puolinen. ja siinä vielä kun koitin saada niin että mun muija o laidas ja mä keskellä ni ei jostain syystä käyny va hän halus keskelle,, ja sitten yöllä heräsin siihen kun mun muija on kyljellään kasvot muhun päin ja se jätkä panee sitä lusikka asennossa takaapäin. esitin vaan nukkuvaa ja mulla seisoi siin kovaa kun tiesin että mun muijaa jyystetään ihan törkeesti mun nenän edessä.

mutta tällanen fantasia mulla on jostain suustä

onko kellään muulla tällasta
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker