Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Oulu: Alistuva Mies Etsii Vastakappaletta
Mapletic
LähetäLähetetty: 28.12.2015, 18:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi. Olen kinky ja fetisseistä sekä BDSM:stä monella tapaa kiinnostunut. Etsimäni nainen, omaa näitä piirteitä ja mielenkiinnon kohteita. Olen tässä lajissa alistuva. Mainittakoon, että en silti ole mikään kynnysmatto tämän ulkopuolella. Myöskin avoin, haluan kirjoittaa haluistani sellaisina kuin ne ovat ja minulle saa ehdottaa saa mitä tahansa.

Pääpiirteeni on, että rakastan tyydyttämistä alistuvalta kantilta. Sitä, että minua käytetään mielihyvän saantiin. Varsinkin kieltäni, huuliani ja kasvojani: pillun nuoleminen, pyllyn nuoleminen, kehon palvonta (body worship) ja kasvoilla istuminen (facesitting) ovat mihin eniten toivon minua käytettävän. Muita juttujani ovat esimerkiksi sidonta, jalat ja seksuaalinen kiusaaminen/kieltäminen. Nautin myös hyväilyn ja hieronnan antamisesta, seksuaalisena tai ei.

Kuinka paljon ja kuinka usein haluat riippuu tietenkin sinusta. Ehkä haluat pidempiä sessioita. Ehkä haluat vain saapua luokseni, pudottaa housusi ja saada tyydytyksen suuseksistä kysymyksiä kysymättä ja poistua sen jälkeen. Tai voit kutsua minut luoksesi. Luonani voin myös antaa kokovartalohieronnan ennen kuin saat kasvoni omistukseesi. Siitä, ansaitsenko minä ollenkaan nautintoa, päätät sinä. Joka tapauksessa, vakituista seikkailuseuraa olisi hienoa löytää.

Olen urheileva, 65kg, 23-vuotias mies Oulusta. Rock-tyylinen, pitkähiuksinen, hoikka tai lievästi lihaksikas. Asun keskustassa yksiössä. En tupakoi tai juo, arvostan terveyttä. Sinulta toivon samoin terveyttä ja tietenkin ehdotonta luottamusta puolin ja toisin.

Sähköposti: Mapletic@gmail.com
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker