Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Likaisia pikkareita ja pillutikkareita
Tikkaripikkari
LähetäLähetetty: 29.12.2015, 20:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi!



Ainakin yllämainittuja ois tarjolla kuvan/videon kanssa tai ilman. Etin paria tyyppiä sponssaamaan ekan oman kämpän takuuvuokrasumman haalimisessa! Melkein kaikki onnistuu, paitsi liveihin oon ehkä liian ujo Smile

Nii ja pillutikkari on siis sellanen et ostan sun haluaman makuisen tikkarin ja pyörittelen/runkkailen sitä mun märässä pillussa ja vaikka perseessäkin ja sit lähetän sen sulle niin voit imeskellä "mua".

Kaikkee muutakin voi kysellä. Oon aika kosteena jo tän ilmoituksen tekemisestä! Ois kiva löytää yks tai kaks sponssia ja sit varmaan lopetan kun saan takuuvuokrasumman kasaan ellet sä haluu jatkaa!

Videot ja kuvat onnistuu ainaki ilman kasvoja ja ois kiva saada tyytyväisiä kantiksia eli laatu on varmasti taattu sen takia Smile


Tikkaripikkari97@gmail.com
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker