Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Lesbo myy käytettyjä pikkuhuousuja, sukkia, tikkareita yms!
cherrypie
LähetäLähetetty: 11.1.2016, 18:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 11 Tam 2016
Viestejä: 1

Moikka!

Olen sinkku naisiin päin oleva 21-vuotias pitkätukkainen blondi nainen Smile Olen naisellinen, 175cm pitkä, painan 55kg ja rintani ovat 65C. Olen siis hyvin siro ja urheilullinen. Käyn paljon salilla ja peppuni onkin oikein muhkea Wink Vaikka rakastankin naisvartaloa ja harrastan seksiä ainoastaan heidän kanssaan, jostain syystä ajatus miehestä runkkaamassa minulle on hyvin kiihottava ja mielenkiintoinen ajatus. Siksi haluankin saada tästä pikku sivubisneksestä iloa omiin yksinäisiin arki-iltoihin.. Wink

Kerro minkälaisen vaatteen haluat (stringit, hotpantsit, mummoalkkarit, sukat, sukkahousut, rintsikat), millaisessa käytössä olleet (esim. urheillessa, runkatessa), millaiset nesteet (valkovuotoa, runkkausmehut, pissaa, menkkaverta) jne. You name it! Asiakas kun olet niin saat haluamasi 100% luotolla. Tikkareiden teko kiinnostaa myös kovasti...

Olen ehdottomasti 100% luotettava ja toivon sitä myös sinulta.
Laita minulle sähköpostia niin jutellaan toiveistasi ja hinnasta. Ainoastaan postitus.

Odotan yhteydenottoasi Wink kirsikkamaa94@gmail.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker