Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  X-files  ~  Valokuvausta Oulussa.
Valokuvausta
LähetäLähetetty: 14.9.2013, 20:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hei! Olen nuori nainen Oulusta, ja harrastan valokuvaamista.

Tarjoan nyt Teille mahdollisuuden saada itsestänne kuvia - mallikuvia, parikuvia, fetissikuvia, mitä vain - ehdota! Taksani ovat kohtuulliset. : ) Ympäristö on rauhallinen ja saamme toimia rauhassa.

Minulla on asunto syrjemmällä, muutaman kilometrin päässä keskustasta.

Kuvani ovat lähes ammattilaislaatua, ja esimerkkikuvia on saatavilla.

Ota yhteyttä marinkuvat@outlook.com ja sovitaan asiasta!

- Mari
Takaisin alkuun
alastonkuvausprojekteja@g
LähetäLähetetty: 17.6.2016, 8:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hei Mari!

Yritin lähettää sinulle sähköpostia, mutta sähköpostisi ei ollut enää käytössä, joten yritän nyt tavoittaa vielä tätä kautta, jos vielä huomaisit tämän.

Vieläkö harrastat kuvaamista? Olisin kiinnostunut.

Olen 40+ normaalivartaloinen kaveri Treelta.

Haluaisin itsestäni mahdollisimman mittavan kokoelman erilaisia alastonkuvia erilaisissa asennoissa, tilanteissa ja eri kuvakulmista omia ilmoituksia varten näillä seksiseuran hakusaiteilla ja lähetettäväksi e-mail –vaihdoissa kuvanvaihtoa harrastavien naisten kanssa.

Kyse olisi siis aivan tavallisista rohkeista kuvista; kaikenlaisista alastonkuvista eri suunnista; seisaalta ja istualta; normaalitilassa, puolivalmiudessa ja täydessä valmiudessa; kauluspaita päällä avoimena; kylpytakissa, ja paljon muuta, ilman naamioita: voin myöhemmin itse pienentää kuvia, blurrata, lisätä mustia palkkeja ym. tarvittaessa.

Ja entä kuvaisitko videoita, joissa pitäisin omaa kivaa eri asennoissa ja tilanteissa: sängyllä, nojatuolissa, seisaaltani jne?

Kuinka paljon veloittaisit esim. viikonlopun kuvauksista? Entä koko viikon? Yhtenä iltana tuskin ehtii riittävästi: joka tapauksessa tarvittaisiin vähän perusteellisempi keskittyminen asiaan.

Ja kyllä se tilanne itsessäänkin, kun kuvaamisesta itsekin nautintoa saava nainen (sellainen fiilis ainakin tekstistäsi välittyy, ja kun ylipäätään harrastat tai olet harrastanut alaa) kuvaa touhujani, jotenkin kiehtoo tai kiihottaa. Olisi upeaa toteuttaa tällainen.

Olisin kovin iloinen, jos vastaisit noihin muutamiin kysymyksiini. Kerro samalla, jos Sinulla on joitain muita ehdotuksia.

Laita viestiä:

alastonkuvausprojekteja@gmail.com

tai soita:

046-627 9241

T. Hati, Tre.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker