Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  S/M ja Kinky  ~  Sissy Orja hakee Dominaa
Sub25
LähetäLähetetty: 12.11.2016, 19:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen 25v hyvä kroppainen heteromies, joka luonteeltaan on itse dominoiva ja oikea äijämäisyyden perikuva. Avoimuus on hyveeni. Kuitenkin kovan ulkokuoren ja sisäkuoren välissä sykkii aivan uskomaton kiinnostus saada olla alistettava sylkykuppi määrätietoiselle emännälle, jonka jokainen sana, käsky ja teko on psykologisesti itsevarmaa.

Jos ja kun pääsen kanssasi ihan tutustumisvaihetta pidemmälle: Olisin valmis riisutumaan ja menemään polvilleni eteesi. Kertoisit miten minusta aiot muuttaa kovapäisen dominoivan miehen alistetuksi pikkunartuksi, jonka puet ja meikkaat tytöksi. Kivun tuottaminen piiskaamalla tai läpsimällä kasvoihin ja keholle olisi sallittua, muuten en kivusta nauti. Käyttäisit minua tuolinasi kun siistit itseäsi peilin edessä, nuolettaisit kenkiäsi, kertoisit tapaamistasi todellisista miehistä joihin verrattuna minä en ole kuin onneton lutka. Saattaisit jopa laittaa minut polvilleen poikaystäviesi eteen, ja ohjeistaa sekä opettaa imemään heidän kalunsa kuiviin. Naittaisit ja imettäisit minua dildoillasi.

Etsin pitempi aikaiseksi syntyvää Dom/Sub suhdetta. Olen täysin kokematon, joten sinulta pyydetään kärsivällisyyttä ja asennetta pikku lutkasi koulutukseen Wink

itsevarmapiru@gmail.com
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker