Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Haluatko osallistua tutkimukseen?
Anu Kaarina
LähetäLähetetty: 15.5.2017, 20:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 03 Tam 2017
Viestejä: 1
Paikkakunta: Manse

Hei kaikille!

Laitan tämän ilmoituksen tännekin saataville. Sihteeriopiston puolella tämä onkin jo ollut.

"Olenkin jo aiheesta kevyesti täällä sihteeriopiston blogissa blogannut.
Mutta olen siis itse 'alan tyttöjä', ollut jo kohta kymmenen vuotta; olen elättänyt tällä työllä itseni ja lapseni.
Nyt kuitenkin teen opinnäytettä Tampereen yliopiston historian laitokselle, aiherajauksenani, tässä alkuvaiheessa, 90-luvun seksibuumi.
Olitko silloin paikalla ja mitä näit ja koit? Olitpa sitten alan työntekijä, alaan jotenkin linkittyvä tai palvelujen kuluttaja.
Haluatko olla haastateltavani aiheessa?

Koen ,että 90-luvun ajanjakso tällä alalla olisi saatava kansakunnan muistiin ja arkistoihin samalla tavalla kuin mikä tahansa muu historian osa-alue, koska muun yhteiskunnan kehityksellä oli kuitenkin valtava vaikutus siihen, mitä tällä alalla tapahtui ja miksi. Entäpä päinvastoin?
Haluatko jutella lisää?
Haastatteluni tapahtuvat tietenkin suojaten yksityisyyttäsi ja ovat varsin vapaita luonteeltaan, mikä auttaa mielenkiintoisten kysymysten asettamisessa ja toivottavasti myös vastausten löytämisessä valmiissa tutkimuksessa.

Minulle saa laittaa yksityisviestiä ihan vapaasti.

Ystävällisesti
Anu Palosaari


Vaihtoehtoisesti voit laittaa viestiä myös emailiini palosaari.anu.k@student.uta.fi"

Laittakaapa viestiä!
Erityisesti olen tällä hetkellä kiinnostunut 90-luvun alun katuprostituutiosta, tai vaihtoehtoisesti 90-luvun aikuisviihteen tekijöiden muisteluista tuosta ajasta.

Terv Anu P.

_________________
"...man will never be freed from prejudices, unless with the help of history he understands the origin of prejudices" - Christian Thomasius, Cautelae § 53.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker