Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Minä haen seuraa sinusta

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Minä haen seuraa sinusta  ~  Sugar Mommy/Daddy haussa

löytyylö sugar mommy daddy
ei löydy
0%
 0%  [ 0 ]
löytyy
0%
 0%  [ 0 ]
Ääniä yhteensä : 0

sub40male
LähetäLähetetty: 30.3.2018, 12:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 04 Lok 2017
Viestejä: 2

DEAR kaikki varakkaat miehet / naiset / pariskunnat !!!

Kuinka tarvitset apua jollekin toisessa elämän vaikeassa tilanteessa,kaikki hankaluudet alkoi kun menetin terveydentilan ja katosi mahdollisuus työskennellä ammatissa josta pidin. nyt minulla on pieni korvaus kaikkineen (n.1000 €), mutta se ei riitä mihinkään. Olen hyvin surullinen, kun en voi ostaa mitään muuta kuin maksaa vuokraa (420 €) ja loppu osa mikä jää menee sähkö,internet,lääke laskuihin ja ruoka menoihin, joka kuukaus sama juttu.... rahat ei riitä mihinkään luksukseen. En ole voinut ostaa uusia vaatteita 7 vuoteen tahi matkailuun/lätkä peliin...
tämä alkoi elokuussa 2011 nyt eletään 2018 on nyt 7 vuotta mennyt, on olemassa indeksi korotukset joka vuosi mutta se ei minua pelasta n. 7 euroa nousi vuoden vaihteessa....
mutta nyt on muutosten aika, siksi kirjoitan tätä. eli Sugar Daddy tai Mommy haussa

jos autat minua tässä vaikeassa tilanteessa, voin tehdä palveluksia, mutta ei rikollista salakuljetusta tai murhaa. jotain muuta pientä askereita onnistuu tehdä waim...nurmikon ajo ikkunoiden pesu, Voin auttaa ostos- tai kalastusretkillä retkillä. tai olla vain yksinkertainen avustaja, kun olet poissa kotoa voin tulla pitämään vahtia tai voi olla ettei tehdä palveluksia...

Ulkomaille oppaaksi sovin hyvin, kun matkustelin edellisessä ammatissa koko ajan ympäri Eurooppaa eli olin kuorma-autonkuljettaja, jonka ajot oli
Suomesta Euroopan maihan ja Venäjälle.
tätä työtä tein 1998-2011. Mutta eläke kertymä ei ollut niin suuri ja hyvä, että voisin saada hyvän työkyvyttömyyseläkkeen, siksi pyydän apua sinulta Sugar Daddy/Mommy joka olet varakas ja upea ihminen. mennään ja pidetään hauskaa, lomaillaan espanjassa, thaimaassa, Lapissa. tallinassa tai riikassa voisin käydä ihan vaan kun en ole käynyt missään kun jumitan pennosilla kotona...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Minä haen seuraa sinusta

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker