Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Seksitreffien ja muidenkin vastaukset
Jake The Fatman
LähetäLähetetty: 13.4.2018, 12:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Miksi kaikki treffipalstat ovat huijareita pullollaan. Iskuri.net on jo ihan täynnä toinen toistaan räikeämpiä huijareita ja sama ilmiö leviää Seksitreffeissä. Yleensä se menee niin, että kun vastaan ilmoitukseen, niin minulle tulevassa vastauksessa on jonkin maksullisen treffisivuston osoite, jossa minun pitäisi käydä rekisteröimässä ja jatkaa viestittelyä sen kautta, koska "se on helpompaa ja käyn harvoin sähköpostejani lukemassa". Jos rekisteröidyt, niin saat parhaimmassa tapauksessa ilotytön hinnaston postiisi. Ja miksi enää tarvitaan maksullista palvelua välissä, jos naisella on minun sähköpostiosoitteeni ja minulla hänen? Huijausta siis!

Sitten on näitä selvästi kotimaisia huijareita, jotka "epäilevät vastaajan luotettavuutta" ja siksi vaativat 20-30 euron takuumaksun joko tilille (yleensä Nordean tili) tai sitten maksua naisen prepaid-puhelinnumeroon. Kuulemani mukaan, jos maksat, et enää koskaan kuule takuumaksun saajasta. Monta kertaa asutaan vielä mukamas samassa kaupungissa mutta silti kaupungin kartta on täysin hukassa eli huijausta.

Suomi24:ssa eteeni on tullut naisia, jotka ilmoittavat hakevansa vain seksiseuraa. Parin kolmen viestin jälkeen suhteen laatua ollaankin kääntämässä jo normaaliksi parisuhteeksi, jonka tarkoituksena on kirkkohäät. Erään naisen kanssa halusin pelkän seksisuhteen, jota hänkin ehdottomasti halusi vain löytää. Parin kolmen viestin jälkeen häpesinkin kuulemma häntä, kun en halunnut esitellä häntä sukulaisilleni ja tuttavilleni. Hei nyt järki käteen naiset. Seksisuhteissani en tarvitse vanhempieni tai sukulaisteni hyväksyntää ja lupaa!

Oma huijarien lajinsa on sitten valokuvavarkaat. Jokaisen eteeni tulevan mielenkiintoisen ilmoituksen kuvan haen Googlen kuvahaulla ja kuinka usein sieltä onkaan match löytynyt. Samaa kuvaa pyöritellään venäläisillä kontaktisivustoilla ja eri nimillä ja eri tiedoilla. Monia kuvia ei tarvitsisi edes googlettaa kun kuvan laadusta ja taustasta huomaa, että kuva ja ilmoitusteksti eivät ole sopusoinnussa. Jos supisuomalainen hakee seuraa kuvalla, joka on otettu Uralin toisella puolella venäläisillä tapeteilla vuoratussa huoneessa ja jonka ikkunasta näkyy kymmenkunta venäläistä autoa, niin jokin ei ole kohdillaan. Pari huijaria olen käräyttänyt sillä tavalla, että heidän kuvissaan on ollut englantilaiset tai amerikkalaiset pistorasiat ja kun kysyin heidän ulkomaanmatkoistaan, niin vain kotimaassa olivat matkanneet. Huijasivat siis hekin.

Onko yhdellakään tämän viestin lukijalla tietoa ja kokemusta siitä, millä sivustolla liikkuvat ne tosissaan olevat ihmiset ja erityisesti naiset, jotka hakevat rehellisesti seuraa? Oli se sitten vaikka vain seksiseuraa tai vaikkapa vakavampaa. Missä ovat ne rehelliset ilmoitukset ja ilmoittajat. Vai kusetetaanko meitä kaikilla sivustoilla yhtä rankasti?
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 13.4.2018, 19:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Oletko ilmoittanut Seksitreffit sivuston ylläpitoon sillä sivulla olevista huijareista?

Ilmeisesti et ole koska en muista että olisin vähään aikaan poistanut ja bannannut noihin kuvauksiin sopivia ilmoituksia tai käyttäjiä.

Sen tiedän että monet muut sivustot eivät hevon **** välitä huijareista mutta Seksitreffit sivustolla jokainen poistetaan heti kun joku viitsii huijarin ilmiantaa ja kertoa jonkun järkevät kuvauksen tai edelleenlähetetyn viestin että mitä on tapahtunut.

Eli hyvät ihmiset kirjoittakaa ylläpidolle webmaster@seksitreffit.fi jos seksitreffit sivuilla törmäätte HUIJARIIN. Kaikki poistetaan ja ihan hemmetin nopeasti.

Poistot ja bannaukset tehdään suurella nopeudella, innolla ja energialla kun huijareista uskottavasti ilmoitetaan meille
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Taaboo kalastelee
LähetäLähetetty: 15.4.2018, 12:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse olen saanut omaan ilmoitukseeni tämän viestin ja lukuisia vastaavia viestejä, joilla minut yritetään hokutella jonkin toisen treffifirman asiakkaaksi. Ärsyttää vielä se, että laitetaan viesti englanniksi!

---

"Heyhey
How is your Saturday? I saw ur profile and interest. Im shy showing my face here but maybe we can still get to know. Do you want see? My pics are here https://taaboo.club/#/public/YG97ry8x7YUKf Actually im looking for sex and new friends. Come say hello in Taaboo if you feel like me. Kiss"
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 17.4.2018, 10:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Onko toi tullut meidän yhteyslomakkeen kautta vai onko sun sähköpostiosoite näkyvissä sun ilmoituksessa? Jos on yhteyslomake voitko edelleen lähettää tuon viestin ihan kokonaisuudessaan kaikkine lisämerkintöineen webmaster@seksitreffit.fi

Ja muutenkin aina jos tulee tuollaista niin lähetä meille muuten ei osata tehdä mitään tuohon. Lähetä mielellään noi lisätiedot mutta yritän nyt jo selvittää miten tuon estän

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
fishing or phishing
LähetäLähetetty: 10.5.2018, 9:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse sain jälleen tämänlaisen viestin. Treffipalstoja käytetään suruttomasti omien treffisivustojen asiakasmäärän lisäämiseen. Ei näistä jaksa enää edes kunnolla suuttua vaan menevät useimmiten suoraan roskakoriin. Vaikea se on treffisivuston ylläpitäjänkään tähän puuttua. Treffisivustolla ilmoitus on asiallinen mutta sähköpostikeskustelussa asia viedään heti väärille urille. Tämän ja vastaavan sisältöisiä melkein sanasta sanaan samoja vastauksia tullut moneltakin. Tälläkin "henkilöllä" oli mukamas suomalainen nimi mutta sähköpostiosoitteessa nimi olikin englantilaistunut ja sähköpostiosoite on aol.com:issa. Ja vaikka tämä ilmoitus olisikin totta, niin näin vaikeasti ei mikään ja minkäänmoinen suhde voi alkaa.

-----
Haluan ihan suoraan sanoa, että etsin jotakin, mihin ei tarvitse sitoutua. Eli ei mitään vakituista suhdetta. Kyse on pelkästä nautinnosta. Et varmaan usko minua, mutta naisillakin on omat tarpeensa, hihi. En myöskään aio pyytää sinulta rahaa tai mitään. Voidaksemme sopia mitään, haluan vain pyytää sinua tekemään yhden pikku jutun. Voisitko tehdä ilmaisen arvostelun tässä osoitteessa: http://bit.ly/seksiflirttiAnna minun selittää miksi pyydän sinulta tätä palvelusta. Olen aikaisemminkin julkaissut ilmoituksen ja saanut paljon viestejä miehiltä, jotka haluavat sopia kaikenlaista ja sitten sainkin tietää, että ne olivat tekstiviestipalveluja. Sellaista en todellakaan halua ja siksi päätin käyttää tällaista temppua. Kun olet tehnyt arvostelun, niin sinua pyydetään vahvistamaan sähköpostiosoitteesi ja sitten vain kerrot minulle käyttäjätunnuksesi. Sitten etsin sinut ja tiedän varmaksi, että olet oikeasti olemassa. Ehkä tämä kuulostaa monimutkaiselta, mutta mielestäni se on hyvä tapa ja voin luottaa siihen. Sen jälkeen voimme jatkaa keskustelua näillä sähköposteilla. Toivottavasti sinulla riittää luottamusta minuun, se on ainut toivomukseni. Tuolla nettisivuilla voit myös löytää lisää kuvia minusta. Etsit vain minun nimelläni.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 11.5.2018, 14:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tuon lähettäjän ja tuon mainoskohteen mainokset on nyt pystytty estämään tuon jälkeen kun ilmoitit asiasta. Kiitos.

Jos saat roskapostia tai mainospostia jotka johtaa toisille sivustoille seksitreffit sivustolla olevan ilmoituksesi kautta niin ole hyvä ja lähetä saamasi viesti kokoknaisuudessaan osoitteeseen webmaster@seksitreffit.fi
usein ne voidaan jatkossa estää ja roskapostittajat saada pois. Monia on jo onnistuneesti suljettu pois.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker