Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Amatöörikuvaussessio
Riikka
LähetäLähetetty: 23.6.2018, 21:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 23 Maa 2014
Viestejä: 3
Paikkakunta: Espoo

Vastasin netti-ilmoitukseen, jossa vanhempi mies samasta kaupungista etsi muodokasta naista videokuvaukseen. Jätetään kaupunki mainitsematta. Olen mielestäni muodokas, ja kyllä monen muunkin mielestä. 36-vuotiaana mahduin vielä miehen toivomaan ikähaarukkaan helposti.

Video menisi vain miehen omaan käyttöön, joten se rauhoitti mieltäni. Olen ollut muutamassa amatöörivideossa mukana ja en julkiseksi niitä edes halua. Ne ovatkin olleet kaikki nimenomaan amatöörivideoita isolla A:lla kaikki. Osittain nolojakin.

Vaihdettiin ensin muutamia maileja. Kun hän näki kuvani, hän jopa kehui vuolaasti ulkonäköäni, mikä sai koko kuvioon sellaisen positiivisen vireen. Sen johdosta rohkenin lähettää jopa alastonkuvani, mitä en kovin herkästi tee. Vaihdoimme muutamat tekstarit vielä, jotta saatin aika ja paikka sovittua. Paikaksi tuli miehen omakotitalo keväisenä lauantaina, vain 5 päivää ensimmäisen kontaktin jälkeen. Jonkinlaisen salamarakkauden tuntua oli selvästi ilmassa. Isohko kuvauspalkkio on tässä vaiheessa vain tosi kiva bonus, joka toki tuli tarpeeseen.

Kun taksi alkoi lähestyä, jännitti ihan helvetisti. Vatsanpohjaan sattui. Aloin miettimään, että tietääköhän taksikuski tämän paikan ja arvaa mihin olen menossa. Näin jälkeenpäin koko ajatus naurattaa.

Olin laittautunut ja meikannut yli tunnin, mikä on varmaan henkilökohtainen ennätykseni. Yleensä lähden liikkeelle, jopa yöelämään, melko kevyellä meikillä ja kauheasti vaatteita murehtimatta. Jos paita on puhdas, se kelpaa. Minulla oli vaalea ylläni kesämekko, ja alla mustat pitsiset pikkarit ja rintsikat sekä mustat stay-upit. Jalassa hyvin basic mustat avokkaat. Asuni oli siis melko yksinkertainen ja ei mitenkään hienosteleva. Varmaan koko asuni maksoi alle satasen, ilman kenkiä.

Maksoin taksin. Jäin hieman orvon oloisena puisen omakotitalon pihaan. Talo oli vanha, mutta hyvin hoidettu. Pihasta ei voinut sanoa samaa. Se oli kuitenkin positiivista - täällä asui selvästi mies yksin. Asunnon verhot olivat kiinni.

Meni ovelle ja painoin ovikelloa. En kuullut ovikellon ääntä, joten en tiennyt toimiko se. Olin juuri painamassa uudelleen, kun mies avasi oven. Mies, jota kutsun tässä Eskoksi, näytti siltä, kuin oli maileissa kertonutkin. 55-vuotias, parisen kymmentä kiloa ylipainoa, ihan komeat kasvot, kaljuuntuminen peitetty ajamalla koko pää sileäksi.

"Terve, Riikka, tule peremmälle", Esko sanoi. Hänen kasvonsa olivat ilmeikkäät. Ei siis mikään kivikasvo.

"Moi..." vastasin ja huomasin, että ääneni oli ujouden takia vaimea.

"Täällä on hieman sekaista", Esko pahoitteli.

Se ei itseasiassa pitänyt paikkaansa, sillä asunto oli melko siisti. Siellä oli vain tavaraa ja laatikoita siellä täällä pinoina. Mieleeni tuli, että asuntoa käytetään jonkinlaisena varastona, mutta se ei ollut minun asiani.

Menin Eskon perässä keittiöön: "Otatko kahvia, teetä, vai jotain muuta. Jääkaapissa on kaikenlaista", Esko sanoi ja avasi jääkaapin oven. Jääkaapissa oli lähinnä juomia. Näin lonkeron ja pyysin sellaisen.

Esko joi itse kivennäisvettä. Juttelimme hetken ihan niitä näitä. Eskon kanssa oli aika helppo jutella.

Pian keskusteluun tuli kiusallinen hiljainen hetki. En tiennyt mitä sanoa. Keskustelun eteenpäin meneminen oli Eskon varassa.

Sitten hän sanoi: "Näytän kuvaushuoneen."

Seurasin taas häntä huoneeseen, jossa oli jo tehty valmisteluita. Huone oli yksinkertainen, siellä oli vain parisänky, jossa vaaleanpunainen päiväpeite ja lipasto. Seinillä ei ollut kuvia, ja huoneessa ei ollut mitään persoonallista esineistöä. Sen sijaan siellä oli kolme kameraa ja kaksi lamppua, joiden edessä oli valkoiset sateenvarjot. Muistin nähneeni vastaavia valokuvausliikkeessä passikuvaa otettaessa. Yksi kamera oli huoneen nurkassa ja osoitti yläviistosta sänkyä kohden. Toinen oli matalammalla jalustalla ja osoitti sänkyä suoraan sivusta.

Lipaston päällä oli vielä kolmas kamera pienen varren päässä. Siinä oli myös paperi, jonka Esko ojensi minulle: "Lue tämä, se on kolme sivua ja siinä on vastuuvapautus. En halua, että tulee mitään ongelmia."

Aloitin lukemaan sitä paperinippua, mutta olin liian hermostunut. Menin melkein suoraan viimeiselle sivulle, mihin minun piti laittaan nimeni. Minulla ei ollut kynää, joten katsoin Eskoa. Hän oli valmiiksi ojentamassa kuulakärkikynää minulle. Allekirjoitin sopimuksen.

"Sitten minun pitää nähdä ajokorttisi", Esko sanoi.

"Se on käsilaukussa, joka on keittiössä", sanoin ja lähdin hakemaan.

Palasin pian ajokorttini kanssa huoneeseen, missä Esko laittoi jo kameroita päälle. Kaikki oltiin selvästi jo viritetty valmiiksi, sillä nauhoituksen päälle laittaminen kesti vain pari minuuttia.

"Sano koko nimesi ja ikäsi", Esko sanoi ja osoitti kasvojani kädessä pidettävällä pienen varren päässä olevalla kameralla.

Sanoin kokonimeni ja ikäni: "Riikka X ja 36-vuotta."

"Näytä ajokortti kameralle."

Tottelin. Kesti hetken, että kamera tarkensi korttiin, eikä ympäristöön.

"Mene sängylle, Riikka."

Menin sängylle istumaan, mutten oikein tiennyt miten siinä istuisin.

"Näytät hyvältä nartulta."

"Kiitos", yritin hymyillä luonnollisesti, mutten jännityksen takia ehkä onnistunut.

"Onko tissit aidot?"

"On ne."

Esko tuli lähemmäksi kameran kanssa ja alkoi puristella tissejäni. Hän kuvasi välillä kasvojani ja välillä kesämekon verhoamia rintoja: "Onko nämä D-kupit?"

"DD-kupit", vastasin.

"Vau. Sulle sopis vieläkin isommat... Ota tuo mekko pois."

Nousin seisomaan ja otin mekon pois, jolloin minulle jäi rintsikat, pikkarit, stay-upit ja korkkarit.

"Seiso siinä. Pyörähdä vähän."

Tein luultavasti elämäni kömpelöimmän pyörähdyksen. Aloin melkein nauraa itselleni, mutta sain sen pidettyä sisälläni.

"Sulla on hyvä vartalo, Riikka."

"Kiitos."

"Muutaman kilon voisit laihtua."

Tiesin, että pitäisi kai laihduttaa 5 tai 10 kiloa, mutta en odottanut ihan noin suoraa kommenttia. Eskolla niitä kiloja oli omastakin takaa.

"Istu taas!"

Istuin sängyn reunalle. Esko tiputti housunsa lattialle. Näin punaiset silkkibokserit, jotka paljastivat pullotuksen. Hän tuli eteeni seisomaan. Katson häntä silmiin. Hän kuvasi kasvojani. Hän nyökkäsi, muttei sanonut mitään.

Laskin hieman hänen silkkiboksereitaan, jolloin puolikova kalu ponnahti vapaaksi kasvojeni eteen. Se oli käyrä, paksu, suonikas ja terska oli iso. Olin nähnyt pidempiäkin, mutten noin paksua ennen. Se on huomiota herättävän punainen ja terkpa jopa hieman violetin sävyinen.

Tartuin siihen kaksin käsin ja hyväilin varovaisesti. Katsoin Eskoa silmiin. Hän oli tosin keskittynyt kädessä pidettävään kameraan. Katsoin sen linssiä ja yritin olla kiihottuneen näköinen. Siinä vaiheessa ei tarvinnut enää kyllä näytellä.

Laskin Eskon bokserit kokonaan lattialle, joten hän pystyi ottamaan pienen haara-asennon. Hänen kiveksensä olivat melkein nyrkkini kokoiset pallot. Myös todella punaiset ja ajellut, kuten muukin häpykarvoituksensa. Otin Eskon paksun kyrvän suuhuni ja hyväilin toisella kädellä kiveksiä ja toisella kyrvän vartta. Pelkästään terskan saaminen suuhun oli haastavaa. Tein kuitenkin parhaani ja yritin ottaa kalua syvemmälle suuhuni.

Hetken aikaa imettyäni Eskokin alkoi äännellä mielihyvästä. Se teki minut iloiseksi ja kiihdytin tahtia. Pian Eskon paksu kalu oli kivikova.

"Mene selällesi sänkyyn. Ota rintsikat pois", Esko komensi. Hän riisuin paitansa ja minä rintaliivini. Menin selälleni sängylle ja Esko tuli hajareisin päälleni, niin että pystyi naimaan minua rintojen väliin. Se on muuten aina ollut suosikkini, jos mies nai rintojen väliin. En osaa selittää miksi.

Eskon isossa terskassa alkoi olla jo tihkunutta spermaa ja sain välillä lipaistua siitä suuhuni. Esko pani aikansa tissieni väliin. Molemmat huohottivat jo tässä vaiheessa aika lujaa.

Esko komensi minut lattialle, ja meni itse sängyn reunalle istumaan. Aloin taas imeä hänen kaluaan. Pian hän nosti toisen jalkani selkäni päälle ja painoi kasvoni kiveksiinsä. Aloin nuolemaan hänen palloiksi paisuneita kiveksiä. Hän yritti samalla saada siitä kunnon lähikuvaa. Kun hän sai oikean kuvakulman, hän pyysi ottamaan kivekset suuhun.

Molempien ottaminen olisi ollut mahdotonta, mutta yhden kerrallaan pystyin imemään niitä. Yritin olla varovainen, sillä ne näyttivät olevan ikään kuin räjähtämispisteessä. Sitten Esko meni selälleen ja koukisti polvensa. Tajusin heti mitä hän halusi. Hän oli jo osoittanut kädessä pidettävän kameransa omaan peräreikäänsä ja hän halusi, että nuolisin sitä.

Valitettavasti takapuoli, ei ollut ajeltu paljaaksi, kuten etupuoli, joten hänen peräaukkonsa oli karvojen ympäröimä. Ei suosikkini, eikä sellainen maku, että kannattaisi maapallon toiselta puolen tulla maistamaan, mutta totuin aika pian. Siitä Esko halusi nauttia pidemmänkin aikaa. Kysyin jonkun ajan päästä, että haluaako hän, että laitan sormen sinne, hän vastasi: "Vain kieli."

Pienellä työllä kielen saikin sisälle, varsinkin kun rentouduttuaan kunnolla, Esko alkoi rentouttamaan myös peräpäätään ja työntämään sitä vastaan. Itseasiassa se tulee nuoltua puhtaaksi aika nopeasti, jonka jälkeen maku paranee. Kameraan katsominen oli hieman noloa, kun samalla nuoli karvaista peräaukkoa. Yritin parhaani.

Esko käski minut selälleen ja riisumaan pikkarini. Hän otti ne ja nuuhkaisi niitä. Sitten hän alkoi kuvaamaan pilluani läheltä. Toisella kädellä hän leikki pillullani ja toisella kuvasi. Hän nousi hetkeksi muuttamaan toisen paikallaan olevan kameran kulmaa ja jatkoi leikkimistä.

"h**** on jo ihan märkä..."

"Olen."

Esko tuli jalkojeni väliin kuvaten toisella kädellä pilluani ja toisella ohjaten kyrpäänsä sisääni. Minä autoin hieman levittämällä pilluvakoani, jotta hänen massiivinen terskansa mahtui sisään.

Kiljaisin, kun hän työnsi kerralla paljaan kalunsa pohjaan asti. Esko katsoi sivulla olevaa kameraa ja näin hänen hymyilevän: "h**** taitaa nauttia."

Hän laittoi käsikameran sängylle hetkeksi, niin että se oli kuvaamassa ehkä kasvojani sivulta. Nyt hän sai kaksin käsin kiinni vartalostani, kun hän alkoi jyystää minua. Välillä hän kouri rintojani, välillä piti hiuksista kiinni, välillä hyväili pilluani jota nai tai työnsi sormen suuhuni. Hän jatkoi naimista pitkään ja jossain vaiheessa muistan saaneeni äänekkään orgasmin.

Melkein äkkiarvaamatta hän veti kalunsa pois vitustani ja meni taas muuttamaan jollain omalla logiikallaan kamerojen asentoa. Hänellä oli ilmeisesti päässään jonkinlainen asentokäsikirjoitus. Hän pyysi minua ratsastamaan. Hän meni makaamaan selälleen ja minä istumaan selin häneen. Ohjasin hänen kalunsa sisääni. Huomasin, että käsikamera oli asetettu kanssa lipaston päälle kuvaamaan.

Olin uupunut mutta aloin ratsastamaan hänen kyrvällään. Siinä asennossa se upposi syvälle. Vaihtelin hieman asentoa ja rytmiä, jotta jaksoin ratsastaa. Aluksi Esko oli passiivinen ja minä tein kaiken työn, mutta lopussa hän tarttui lanteisiini ja alkoi panemaan minua rajusti ja nopeasti oman lantionsa liikkeillä.

Näkökenttäni pimeni, kun sain toisen orgasmini. Se oli lyhyempi kuin ensimmäinen, mutta rajumpi. Istuin pitkään Eskon kalun päällä ja huohotin.

Esko teki kameroiden kuvakulmille taas jotain taiteellisia säätöjä. Olin itse aika valmis lopettamaan. Hän tuli viereeni makaamaan. Hän halasi minua hetken. Olisin toivonut sen kestävän pidempään, mutta se oli eleenä todella ihana.

Hän käänsi minut puolittain vatsalleni. Esko kokeili peppureikääni sormellaan. Sitten hän laittoi sormen suuhuni ja antoi minun imeä ja nuolla sitä hetken. Sen jälkeen hän työnsi sen anukseeni. Levitin kädelläni toista pakaraani, jotta se menisi syvemmälle ja ei tuntuisi niin pahalta. Hetken sormeiltuaan, hän antoi taas sen sormen minulle imettäväksi. Ehdin imeä vain hetken, kun hän nousi ja meni lipastolle. En tiedä mitä hän teki, sillä pidin silmiä kiinni. Olin melko uupunut.

Esko tuli taas taakseni. Tunsin pian epämiellyttävän tunteen, kun hän työnsi jotain pientä mutta kovaa anaaliini. Vielä epämiellyttävämpää oli, kun hän pursotti sinne liukastusvoidetta, joka tuntui olevan jääkylmää. Kavahdin sitä ja yritin vetää lantioni pois. Hän työnsi kuitenkin liukkaripullon suun sinne uudelleen ja pursotti lisää liukkaria. Vaikka katsoin muualle, kuulin ja aavistin, että hän laittoi voidetta myös isoon kaluunsa. Pian kuulin, kun voidepullo tippui lattialle.

Olimme lusikka-asennossa, kun hän alkoi työntämään paksua kaluaan anaaliini. Se ei onnistunut helpolla ja Esko hieman tuskastui. Hän päästi mutisemalla muutaman kirosanan.

Hän nosti peppuni pystyyn niin, että olin kontallani. Sitten hän alkoi koko vartalonsa painolla työntämään kaluaan anaaliini. Huusin kivusta ja pyysin lopettamaan. Rimpuilinkin, mutta hän oli vahvempi. Tuntui kuin olisin revennyt.

Hän sai paksun kalunsa pohjaan asti, mutta kipu ei hellittänyt. Purin päiväpeittoa ja itkin hiljaa. Se taisi kiihottaa Eskoa. Hän tuntui vihdoinkin keskittyvän seksiin, eikä digitaalilaitteisiin. Tunsin menettäväni tajuntani. Esko pani minua perseeseen kiiman voimalla. Välillä veti kalunsa pois ja luultavasti kuvasi aukinaista anaaliani. Itse en seurannut ympäristöä, sillä pidin silmiä kiinni alistuneena tilanteelle.

"Nyt. Tulee. Nyt!" Esko huusi ja tempaisi kalunsa ulos perseestäni ja toi sen kasvoilleni. "Avaa suu."

Avasin suun hänelle ja hän työnsi kalunsa syvälle ja laukesi melkein heti. Suuni täyttyi paksusta spermasta. Osa purskahti ulos suustani. Esko jatkoi naimista syvälle suuhuni. Tunsin tukehtuvani. Pian jouduin yskäisemään osan spermasta ulos.

"Niele kaikki."

Yritin niellä minkä pystyin. Sperma oli paksua ja sitä oli paljon ja kaikkialla. Imin hänen kovaa lauennutta kaluaan puhtaaksi käsikameran ollessa yhtäkkiä taas lähes kiinni kasvoissani. Sain nieltyä suurimman osan. Olin uupunut ja rojahdin selälleni sängylle. Eskokin oli hiestä märkä. Lepuutin silmiäni hetken.

Kun raotin silmiäni näin, jotain mitä en ollen ennen päässyt todistamaan. Esko luuli varmasti, etten näe, kun hän otti lattialta vaalean kesämekkoni ja kuivasi sillä kasvonsa ja niskansa. Sitten hän myttysi sen osittain ja kuivasi kainalonsa. Sen jälkeen hän kuivasi sillä vielä kalunsa, pallinsa ja peppuvakonsa. Sitten hän heitti sen maahan. En uskaltanut tai jaksanut sanoa mitään.

Heräsin siihen, kun Esko otti minusta järjestelmä kameralla stillikuvia, joita hän kutsui promoiksi. Jouduin vielä olemaan eri asennoissa alasti, kun hän otti kuvia. Paljon kasvoistani, mutta paljon myös kokovartalokuvia eri asennoissa.

Halusin vähitellen lähteä pois ja laitoin vaatteeni päälle. Kesämekostani näki, ettei se ollut ihan pesukoneen jäljiltä.

Esko antoi sovitun summan kirjekuoressa. En tarkastanut asiaa silloin, mutta myöhemmin huomasin, että hän maksoi mitä lupasi. Esko soitti taksin. Sanoin haluavani odottaa ulkona ja se sopi Eskolle.

Olin todella väsynyt, joten pihalla auringonpaiste sai oloni huteraksi. Jälleen yksi mielenkiintoinen kokemus takana. Saatan ottaa Eskoon yhteyttä toistekin, mutta en ihan lähipäivinä.

[[[Eskon nimi on muutettu. Tositapahtumista poistettu tylsät osiot jotka ei vie kuvausta tapahtumista eteenpäin. Esimerkiksi oikeasti niiden laitteiden kanssa oli enemmän säätämistä. Palautetta saa antaa ja kirjoitusvirheitä bongata. With love, R.]]]
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker