Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Tytärtä
daddyo
LähetäLähetetty: 8.3.2022, 12:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moikka,

Toiveeni on hieman erikoinen: Etsin nuorta tyttöä joka olisi valmis olemaan "tyttäreni". En ole varma mitä kaikkea kaipaan tältä leikiltä tai mihin olen edes valmis. Menisimme meidän molempien toiveiden mukaan. Ehkä voisimme aloittaa ihan vaikka sähköpostilla keskustellen ja tutustua toisiimme.
Olen siisti, työssäkäyvä, hyvin "tavallinen" keski-ikäinen mies pääkaupunkiseudulta. Tiedän että fantasiani on poikkeuksellinen enkä ymmärrä sitä itsekkään hyvin. Se on kuitenkin pyörinyt mielessäni jo niin pitkään että haluan selvittää onko olemassa tyttöä joka jakaa tämän kiinnostuksen.
Pistä matalalla kynnyksellä viestiä ja mietitään yhdessä keksitäänkö jotain keksimmekö jotain molemmille sopivaa.
email: daddyo@danwin1210.de
Takaisin alkuun
sweetmisshyde
LähetäLähetetty: 8.4.2022, 16:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





[/b]Heips!
Toiveesi kolahti jostain syystä minuun kovasti, ja vaikka en yleensä vastaa koskaan mihinkään, niin nyt oli pakko. Liekkö jotain "isiongelmia" jäänyt, kun omaani kuoli ollessani pieni.
Olen itse kolmekymppinen, sanavalmis, kohtelias, sivistynyt ja lapsenmielinen tyttö Kuopiosta. Kooltani, luonteeltani sekä tyyliltäni huimasti nuoremman oloinen. Tai no, rakastan mm. puhallella saippuakuplia torilla, mutta mielestäni se ei tee minusta lapsellista, korkeintaan elämäniloisen 😅
Olisin todella kiinnostunut kuulemaan lisää toiveesta ja että onko sinulla on miten tärkeä mielessä mitä toivoisit vai onko vielä suunnitteluaiheella. Haluaisin kuulla lisää myös sinusta itsestäsi. 🙂
Minun numeroni on 0414885305 mikäli en täältä muista tarkistaa viestejä, niin laita minun numeroon viestiä, mikäli siis haluat.
Kevätterveisin;
[/i]
Milli
ladyhyde@protonmail.com
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker