Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Mitä jos nainen ei saa tarpeeksi?
elisa
LähetäLähetetty: 29.9.2005, 0:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 28 Syy 2005
Viestejä: 11

Aika usein saa lukea että vaimoa ei huvita,mitä jos tilanne on toisinpäin? Olen puolessa välin 4 kymppiä ja lapsiakin on.Mulle seksi on ollu tärkeä asia aina.Joskus nuorena likkana harrastin aktiivisesti masturbointia,mutta en ymmärtänyt itse aktin päälle.Kunnes tapasin oikean miehen,lasten isän.En tiennytkään että seksi on niin KIVAA.Sitä kesti rajut 15 v.Kokeilimme lähes kaikkea,paitsi ryhmäseksiä.Ihanin muisto on 2 hieromasauvaa (pillussa ja pyllyssä) ja samalla otin suihin.Taivaallista! Erosimme muutama vuosi sitten muista syistä.Sen jälkeen seksi elämä on ollut välillä turhankin villiä.On ollut 20v poikia(?),ryhmäseksiä jne.Ja aina vaan janoaa lisää.Harrastan aktiivisesti jumppaa yms.ettei paikat ole 3 lapsesta huolimatta löystyneet.Nyt olen seurustellut 1,5 mukavan miehen kanssa,mutta kun toi seksi puoli ei toimi...Olen yrittänyt kaikenlaista,pukeutunut seksikkäästi ja tehnyt aloitteen useinkin.Mutta mutta.Tuntuu että usein saan olla yksin himoni kanssa,hän haluaa 2 kertaa/vk ja minä mielummin joka päivä.Välillä monta kertaa päivässä.Miespuolinen ystäväni sanoi ettei ainakaan haluaisi seurustella kanssani,nymfo oli diagnoosi...Ajattelenhan minä muutakin,mutta sopivan parin kanssa se on paras ajan vietto.En enää ajattele rakastajan hankkimista,vaan olen sen jo tehnyt.Vaikka olenkin seksihullu,tuntuu pettäminen pahalta.En pettänyt miestäni 15 vuoden aikana koskaa.En rakasta "seksileluani" eikä hän minua.Tapaamme,kun se molemmille sopii.Ilman mitään velvotteita.Hänkin on suhteessa.Ekan kerran tapasimme,kun vielä olimme molemmat vapaita.Harrastimme villiä seksiä,emme tavanneet muuten.Monta kertaa olemme yrittäneet lopettaa sekstailun,mutta aina se vaan jatkuu.En ole eläissäni saanut niin ihania orgasmeja,ilman apuvälineitä.Tykkäämme samoista asioista sängyssä ja fysiikka toimii täydellisesti.Muuten emme ole järin sopiva pari.Mitä mieltä? Very Happy [/b]
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 29.9.2005, 8:07  Vastaa lainaamalla viestiä






Vuodan krokotiilin kyyneleitä sydämessäni siitä, että jollakin miehellä on asiat noin hyvin ja saa tuollaisen seksipedon kanssa harrastaa yhteisiä hetkiä.

t.puutteessa elävä perheenisä

PS. Harmittavasti asut Kymissä. No säästyitpähän "taas joku hörhö yrittää" yhteydenotolta. Smile
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 11:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Sinullahan on ideaalitilanne! Jos kotona ja parisuhteessa kaikki muuten hyvin paitsi seksi ei toimi, mutta olet onnistunut järjestämään itsellesi toimivan fuck-buddy suhteen.

Go for it ja nauti elämästä (ja niistä orgasmeista)! Cool

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 14:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Taisin kirjoittaa pienen kommentin asiasta tuonne toiselle osastolle, että tuskin (ja toivottavasti ei) kukaan aloittaa parisuhdetta ihmisen kans jonka kanssa seksi ei toimi..

Seksi on kuitenkin yksi olennaisin osa parisuhdetta ja jos se ei toimi, niin siitä tulee myöhemmin jonkinmoista ongelmaa.. Ja vaikka tällainen panokaveri löytyisinkin, niin oletko ajatellut, että mitäs sitten, kun jää kiinni, koska yleensä niin käy jossain vaiheessa.. Satutat ihan turhaan omaa miestäsi, joka on elänyt siinä uskossa, että olet vain ja ainoastaan hänen..

HALOO!! Mies vaihtoon..

Vähän jyrkkä kommentti, eikä asioita hoideta noin helposti ja kokemuksesta tiedän, ettei se sinkkuuskaan niin herkkua ole, mutta kyllä parisuhteessa pitää nauttia miehen kanssa ihan joka asiasta.. Tietenkin omat harrastukset erikseen, mutta yhdessä tehtävät asiat pitää sujua..

Joo-o, oon mä hieman epärealistinen asian suhteen kun sanon, että jokaiselle on se "Mr. Right". Enkä todellakaan ole mikään siveyden sipuli..

Mutta pitää muistaa, että tässä maailmassa kannattaa sen verran rakastaa itseään, että järjestää asiat sillätavalla, että itsellä olisi mahdollisimman hyvä elää Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 15:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

^Siitä valmiista "elämästä" kun vaan voi olla tosi hankala alkaa irtautumaan vain niinkin "pienen" asian kuin huonon avioseksin takia...

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 15:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Toikin oli mielessä, ku tuota omaa kommenttia kirjoitin, mutta unohdin näköjään laittaa sen sinne.. Pointtini oli vain yksinkertaisesti se, että miksi edes aloittaa tällainen suhde ja perustaa se "valmis elämä".

Jos asiat aluksi ovat olleet hyvin, niin silloin kannattaa puhua siitä, että milloin se muutos tapahtui ja miksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker