Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 7
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Asennot ja privaatit leikit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Asennot ja privaatit leikit  ~  Lempiasentoja ja muuten hyväksihavaittuja?
assa
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 12:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Mikä on juuri SINUN lempiasentosi? Missä asennossa on mukavin takoa parrua pesään tai parhaiten se kalu hieroo g-pistettä?

Tokihan tämä vaihtelee vähän partnerista riippuen, mutta itse olen aina suosinut takaapäin "ottamista". Toinen pysyvä lemppari on perinteisestä lähettyssaarnaajasta jalostettu niin että tarttuu naista nilkoista ja nostaa niitä pitkälle pään yli, niin paljon kuin notkeutta riittää. Peppu nousee hieman sängystä ja siinä kun polvillaan pistelee niin kyllä tulee kyytiä.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 14:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Jaahas, kaikista mukavinta olisi silloin tällöin vaan maata lahnana alla ja nauttia tilanteesta tekemättä yhtään mitään. Laughing

Mutta näin vakavasti, kun yleensä itsekin olen virkeänä ja aktiivisena hommassa mukana, niin kaikista mukavinta on olla päällä ja antaa miehen nauttia.. Ja siitä asennosta on kaikista helpoin kiusata sekä itseään ja erityisesti sitä miestä. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 18:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Lainaus:
Mikä on juuri SINUN lempiasentosi? Missä asennossa on mukavin takoa parrua pesään tai parhaiten se kalu hieroo g-pistettä?


No se on kyllä takaa päin Cool , tai sitten niin että nostan jalat miehen olkapäille...
Sivuttainkin tuntuu makeelta, siis kasvotusten.....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
elisa
LähetäLähetetty: 5.10.2005, 22:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 28 Syy 2005
Viestejä: 11

Jep,mullakin on ykkösenä takaapäin !!!!!!
Ehdottomasti paras ja mielellään vielä klitorista hieroen(siis käsillä) noin niinkuin aluks.Kun orkku lähestyy,tiukka ote lanteilta ja raivokas tahti.Siinä pystyy itsekin liikkumaan mukavasti Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
crow
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 3:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Lok 2005
Viestejä: 25

juh... tuota tekniikkaa mä käytän kun takaapäin, mikä musta on muuten tosi jees asento, mut ei voi nähdä kasvoja Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Lady_Not
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 13:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Lempparit..hmmh..niitä on jonkin verran. Vähän tilanteen mukaan. Paras toki on takaa päin, yleinsä. Kalusta kiinni tosin, mutta ukon kalun kanssa, joka on vähän käyrä mahaan päin, takaa päin on taivaallinen.

1. Makaan mahalteni sängyssä, mies päälläni kohonneena. Avaa nilkoilla/jaloillaan reiteni niin auki kuin saa ja minulta ei kysytä. Hommasta tulle hauskempi, kun kädet otetaan viellä taakse ja minä saan vaan vikistä.

2. Sivuttain, jalka miehen koukistuneen jalan päällä. Tämä on hellmis seksiä..tällä yleinsä aloitetaan ja siirrytään ykkös asentoon jossain vaihessa. Mies tykkää huudattaa.

3. Lähetyssaarnaaja, mies makaa toisen jalan päällä ja toisen nostaa olkapäälle ja puskee sisään, hieroo klittaa. Tämän asennon jälkeen olin varma, että jossain se käy opiskelemassa näitä asentoja Wink En valita jos näin on...paitsi nautinnosta.

4. Kontaten takaapäin. Tuntuu ettei rajukaan ole silti tarpeeksi rajua. Meidän sängyssä aika huono, liian pehmeä patja.

5. Ratsastus. Kivaa leikkiä miehelleä ja laitta mies tekemään töitä, että pääsisi sisään. Kun on tulossa niin stoppi. Laittaa vituttamaan ja haluamaan. Mies toimii sen jälkeen juuri niin kuin haluan.

Asennot jotka ei iske.

1. Tavallinen lähetyssaarnaaja asento. Ei tunnu missään. Tylsää.

2. Mies makaa selälteen ja minä selälteen hänen päällään. Herättää kysymyksen, onko mun pillu oikeesti niin löysä. Menis keposeen varmasti toinenkin muna sisään. Plussaa on se, että pystyy räpläämään pimperoa...mutta ei niin kivaa, kuin silloin, kun kalukin antaa oman ekstransa.

Ei asento, mutta helvetin kivaa. Mies leikkii minulla kahden dildon kanssa. Nannaa.

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
assa
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 20:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Lady_Not kirjoitti:
Asennot jotka ei iske.

1. Tavallinen lähetyssaarnaaja asento. Ei tunnu missään. Tylsää.


Vieläkö tätä joku edes harrastaa? Laughing

Lainaus:
2. Mies makaa selälteen ja minä selälteen hänen päällään. Herättää kysymyksen, onko mun pillu oikeesti niin löysä. Menis keposeen varmasti toinenkin muna sisään.


Tämä olisi kiva asento, mutta oma emäntä ei oikein tykkää. Ilmeisesti menee pahassa asennossa sisään ja tökkii arkoja paikkoja.

Vielä tuli mieleen eräs - Nainen vatsallaan sängyllä ja minä siinä päällä ikäänkuin kyykyssä takapuolen päällä. Tukea voi ottaa alaselästä ja samalla painaa sitä tiukemmin sänkyä vasten. Perse nousee pystyyn ja saa paineltua hyvässä kulmassa syyyyyyvälle. Tämä on kunnon huudatusasento, vaan enää ei oikein ole meillä suosiossa kun kahdesti on päässyt lipsahtamaan väärään paikkaan... Embarassed Rolling Eyes

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 22:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

assa kirjoitti:
Lady_Not kirjoitti:
Asennot jotka ei iske.

1. Tavallinen lähetyssaarnaaja asento. Ei tunnu missään. Tylsää.


Vieläkö tätä joku edes harrastaa? Laughing



Moon vissiin saatanan tylsä ämmä, mutta minä kyllä tykkään ihan perinteisestäkin.. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Lady_Not
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 23:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Lainaus:
Nainen vatsallaan sängyllä ja minä siinä päällä ikäänkuin kyykyssä takapuolen päällä. Tukea voi ottaa alaselästä ja samalla painaa sitä tiukemmin sänkyä vasten. Perse nousee pystyyn ja saa paineltua hyvässä kulmassa syyyyyyvälle. Tämä on kunnon huudatusasento, vaan enää ei oikein ole meillä suosiossa kun kahdesti on päässyt lipsahtamaan väärään paikkaan...


Meillä kanssa kerran liian kivaa harrastaessa meni rytinällä väärään paikkaan ja kipeää teki. Ei ollu kuukauteen kovin villiä menoa sängyssä, kun jäi hetkeksi pienet traumat. Yskiminen teki parivuorokautta kipeää, nauramisesta puhumattakaan. Ja rappujen kävely..ziisus sitä tuskaa.

Mä en edes tarkkaan tiedä mikä se lempiasento on, mistä tykkään, sen vaan tänään illalla hogasin, että miehen jalkaterät on polvitaipeessa levittämässä jalkoja ja "istuu" reisien päällä. Silmiä ku ei selässä ole...

Ja persepano sivuttain..lähetyssaarnaajassa ei ole kovin kivaa ts. sattuu vaikkei liikkuiskaan.

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
MSB
LähetäLähetetty: 11.10.2005, 19:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 11 Lok 2005
Viestejä: 1

1.) Nainen mahallaan, tyyny tai pari lantion alla, jalat yhdessä tai melkein yhdessä. Minä päällä siten, että "yhtymiskulma" on varsin suuri, oikea käsi naisen pään alla ja vasempaan käteen tukeutuen. Tämä asento on etenkin kultani suosikki, ns. "lopetusasento" sillä orgasmi tulee helposti. Naiseni on pienikokoinen, joten myös suutelu onnistuu.

2.) "lusikka-asento" siten, että nainen makaa kyljellään jalat koukussa ja yhdessä, tai variaatiot siten, että nainen makaa selällään jalkansa minun jalkojeni päällä. Pidän tässä asennossa erityisesti siitä, että vartaloiden kosketuspinta-ala on suuri --> läheisyys. Hyvä "aloitusasento", helppo suudella ja hyväillä kumppania.

3.) Nainen päällä, sylikkäin maaten. Emme kumpikaan pidä hillittömästä rynkytyksestä tässä asennossa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 25.11.2005, 14:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

Kiathal kirjoitti:


Mutta näin vakavasti, kun yleensä itsekin olen virkeänä ja aktiivisena hommassa mukana, niin kaikista mukavinta on olla päällä ja antaa miehen nauttia.. Ja siitä asennosta on kaikista helpoin kiusata sekä itseään ja erityisesti sitä miestä. Embarassed


Olen samaa mieltä. Pidän juuri tuosta asennosta. Se on naisellekin yksi parhaita, koska hän voi touhuta päällä omaan tahtiinsa ja saa parhaiten orkkuja.
Itselleni siinä on sekin hyvä puoli, etten laukea naisen tahdilla, jolloin voidaan panna jopa tuntikausia. Kun haluan laueta, pyydän naista nopeuttamaan tahtia. Muuta ei tarvita, ja kohta lasti lähtee!

Smile

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
john
LähetäLähetetty: 2.12.2005, 7:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Nainen makaavassa asennossa vähän niinkuin puoliksi kyljeltään alempi jalka suorana ja ylempi koukussa ikäänkuin mahaa vasten. Siihen sitten mies kampeaa polvilleen naisen suorajalka omien jalkojen välissä ja ei muuta kun kukkoa sisään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Väliteno
LähetäLähetetty: 8.12.2005, 3:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 08 Jou 2005
Viestejä: 2

Monia on tullut kokeiltua, mutta yksi nousi tässä erityisesti mieleen. Nainen on mahallaan sängyllä, jalat minun jalkojeni sisäpuolella. Tällä tavalla käyn ikäänkuin ratsastamaan hänellä, eli istun päälleen ja käyn liikkumaan eestaas. Tuntuu muuten enemmän ja paremmalta kuin normaali takaapäinpano. Koko homma keksittiin ihan vahingossa, ja nyt siitä on tullut vakiohomma joka kerta, kun nain takaapäin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 8.12.2005, 18:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

^Juu tuttu asento ja meilläkin suosittu Smile Emäntä ei tosin ihan niin kovasti tykkää, kun tuossa pääsee toisinaan turhankin syvälle... Mutta fiiliksestä riippuen!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sue
LähetäLähetetty: 4.2.2006, 23:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 04 Hel 2006
Viestejä: 38

Kyllä mie vaan tykkään perinteisestä lähetyssaarnaajasta Very Happy
Riippuu tietenkin aina äijästä, mutta siitä saa hyviä variaatioita.
Tykkään myös olla päällä.
Takaapäin on jees mutta ärsyttää äijät jotka yrittää aina "vahingossa" sinne b-rappuun...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 7
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Asennot ja privaatit leikit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker