Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Viimeinen tilaisuus!
dagon
LähetäLähetetty: 13.10.2019, 18:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 12 Lok 2019
Viestejä: 2
Paikkakunta: Helsinki

Kirjaimellisesti, Vähän vajaa nelikymppinen vapaa mies, 186cm/100kg ja keskivertoa isompi vehje. Lekurilta on tullut tuomiot, ja tässä ei enää kovin kauaa pyristellä. En nyt jaksaisi aloittaa mitään romanttista suhdetta, mutta panettaa aivan helvetisti, enkä baareissa viihdy.

Olen helsinkilälinen ja oma paikka löytyy. Toivon muutakin kuin kertapanoja, niin kauan kuin mahdollsita ja molemmilla on kivaa, niin voitaisiin nauttia seksistä. Jos sulla on joku fantasia, voisin olla oikea henkilo sen toteuttamaan. Ikärajotteita ei ole, tietystikin kovin nuoret eivät ole sopivia. Kaikenlainen seksi kiinnostaa, kokemusta on erilaisista jutuista, mutta käydään niitä läoi viesteissä tai muutoin privaatisti. EI maksullista seuraa, kiitos.

Olen luotettava ja siisti, päihteetön, sekä savuton. Tällä hetkellä olen hyvinkin terve, ja elän terveellisesti, tilanne muuttunee puolen vuoden sisällä. Toivon vastauksia kiinnostuneilta pian, ja kuvan saa minulta. Voin myös sitoutua yhdelle, jos voimme tavata tarpeaksi usein.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker