Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Amatöörit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Amatöörit  ~  kiihottavimmat seksikokemukset
haba
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 10:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





kertokaa kiihottavimmat seksikokemuksenne.....ja kuvanvihdoista kiinnostuneet myös ottakaa yhteyttä....
Takaisin alkuun
Gougar1960
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 18:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi!

Taisipa olla vuosia sitten...nainen ketä olin aina salaa ihaillut sanoi että nyt lähdetään ajelemaan!Suvisaaristossa Espoossa ko. nainen sivutiellä sanoi että nyt saat sitä mitä olet jo pitkään vilkuillut,männynkävyt ja neulaset sattuu vieläkin......no lähtemätön muisto kumminkin....ne "ketunnenät" ja niiden tuoksu,niitä en unohda vaikka elämä on meidät eri puolelle Suomea heittänytkin!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 8:01  Vastaa lainaamalla viestiä






En tiedä kiihottavin, mutta meikäläiselle uusi tilanne oli sekstailla naapurin kanssa. Olin asunut ainoastaa pari viikkoa uudessa asunnossa, kun samassa rivarissa asuva nainen otti ja iski. Se loppu hyvässä ymmärryksessä,ja yhä pihalla moikkaillaan.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 8.7.2006, 22:13  Vastaa lainaamalla viestiä






olen 43v vaalea nainen.kävin miesgynellä ja hän tutki pitkän aikaa paikkojani ja kun hän otti levittimen pois. niin pillu jäi pitkäksi aikaa auki
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 9.7.2006, 14:49  Vastaa lainaamalla viestiä






Oo varovainen. Mulla kävi sama juttu n15v. sitten, ja nyt perheen vanhin pääsi jo ripille. Ei tarvinnu kun kerran saman aikaan nähdä, niin ei isää tarvinu arpoa ( ja sitä oli arvottu). Siinä oli 10v väliä seuraavaan.
yllä oli oli ihana naapuria naida, mut kun,,,,,, pitäkää huoli.
m40
Takaisin alkuun
jorrik
LähetäLähetetty: 11.7.2006, 8:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





haba kirjoitti:
kertokaa kiihottavimmat seksikokemuksenne.....ja kuvanvihdoista kiinnostuneet myös ottakaa yhteyttä....


Taisi olla eteläsaksassa n.kymmen vuotta sitten:Liityin (voin sanoa, hieman vahingossa )porukkaan jossa elettiin aika hurjaa yhteiselämää tai kolhoosielämää.Noteerasin jo aikasemmin että ryhmän kaunein nainen n 20 vuotias rastafartyttö ihaili mun "varustusta" ( isoa kalua joka ilmeisesti oli ryhmän isoin !9,4 cm erektiossa. )
Kerran kun olin nukahtanut tai ehkä sammunut ( alasti ) heräsin siihen, että tämä kaunotar kielellään nuoliskeli mun kyrpää juuresta terskaan.Teeskentelin nukkuvaa, koska tämä tuntui tosi mahtavalta.tyttö jatkui ja voin jälkeenpäin sanoa että parempaa imutusta en ole ikinä saanut !.Hetken päästä eräs mies ( muistaakseni norjalainen uros ) pani tyttö rajusti täkaa yhtäaikaa kun tyttö imi mun isoa erektiota ,. Muistan kuinka joka miehen antama työntö sai tytön imemään mun kalua rytmikkäästi ja samassa rytmässä.Sain tietenkin mahtavat mällilennot jotka kaikuivat hassusti tytön kurkussa mahtava ääni !.Kun tyttö huomasi että teeskentelin nukkuvaa hän antoi kaikki mun spermat ( n 10 ml) valua suustaan mun kasvoille. Ihan jännä kokemus alppien saksasta Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Darklove
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 3:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 30 Elo 2006
Viestejä: 1

Tapasin Kaivohuoneella aika ujon mutta estottoman mimmin joku 15 vuotta sitten. Oli paikat kohdallaan, ikää varmaan sillä joku 22 ja kroppa kuin ampiaisella. Se johti sitten muutaman kuukauden suhteeseen, joka alkoi yhteisillä reissuilla pitkin kesäistä Suomea autolla.

Eka reissu taisi suuntautua Jyväskylään. Ei oltu kait ajettu Lahtea pidemmälle kun mimmi nosti jalkansa kojelaudalle, levitti pikkuhouset sivuun ja alko tyydyttää itseensä - täysin ilman ennakkovaroitusta. Sormet tuhisi pillussa kun muurahaiset pesässä. Eihän mulla kauaa mennyt kun etsiskelin jo sivuteitä eikä ajamisesta tainnut tulla mitään. Siinä mä sain sit jotenkin kajuutan ohjattua sivutielle ja parkkeerattua puupinon taakse. Juostiin metsään ja mimmi tarttu puunrungosta kiinni ja mä tulin takaapäin.

Samaiseen matkakokemukseen liittyy myös eka kakkospano, kun lävähdettiin lopulta reissusta Jyskän maalaiskuntaan, otettiin Alexandrasta huone ja ennen kuin oltiin kamat saatu paikalleen oli touhu jo käynnissä. Ikkunaverhot auki, päivä paisto sisään ja naapurihuoneissa jos oli joku niin varmasti näki ineen. Siinä sit hotellin pöydällä mimmi pyysi naputtamaan kakkoseen ja mähän tein työtä käskettyä.

Koko kesän peuhattiin kimpassa ja täytyy kyllä todeta, että en oikein vieläkään tajua miten niin ujo mimmi voi sekoilla niin mahtavasti kun ollaan kahden. Tavattiin tonkin jälkeen vielä vuosien päästä ja eihän me muuta tehty kun kanitettiin ja kunnolla koko viikonloppu sen luona. Tämä ei ollut fantasiaa ja ei sekään että ko. partneri on nykyään ala-asteen opettaja jakkupuvussa. Olen kyllä todella kateellinen sille miehelle joka pääsee tuota tavaraa kokeilemaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 12:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Ehkä kiihottavin pano tapahtui pari vuotta sitten kun olin naiseni kanssa S/M bileissä jyväskylässä. Näissä bileissähän on melko rento meininki, varsinkin loppuehtoosta. Illan mittaan siinä tutkittiin clubin pystyttämiä vempaimia, monenmoista panopukkia, häkkiä ja sidontapöytää. Aikamme siinä kierrettiin paikkoja ja molemmat alko jo käymään aikas kuumana. Sitten nainen meni mahalleen eräälle pukille, ilman mitään kehotuksia sidoin kädet ja jalat naiseni ranteissa ja nilkoissa olevista nahkarannekkeista pukin jalkoihin. Sitten nahkahame ylös, muutama ruoskan isku pakaroille, sitten aloin naida takaapäin. Koska salissa oli muitakin kerholaisia niin aika äkkiä kertyi porukkaa pukin ympärille kannustamaan. Tilanne oli niin kiihottava että en kestänyt kovin pitkään kun lasti lähti liikkeelle. Piinasin naistani vielä jonkin aikaa enkä päästänyt häntä irti pukista, vähän ruoskaa pepulle siinä muiden ihaillessa naiseni perää, mikä ei ole ihan pienemmästä päästä Twisted Evil

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 18:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Oi kun mun on ikävä aina välillä noita Jyväskylän aikoja. Twisted Evil Muillakin on näköjään ollut siellä hauskaa... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 18:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Kiihottavin seksikokemus... Yksittäistä tapahtumaa en osaa tarkemmin määrittää, mutta kokonaisvaltaisesti kiihottavin seksikokemukseni kautta aikojen on ollut ensimmäinen jaettu viikonloppu nykyisen vaimoni kanssa.

Tuona viikonloppuna keskityimme ainoastaan toistemme kehoihin tutustumiseen ja kiihkeään seksiin, hellyyttä tietenkään unohtamatta. Uskomaton kokemus, jota en halua sen tarkemmin kuvailla, koska sen on arvokkaimmillaan kun säilytän sitä turvassa sisimmässäni.

Aika noloa, kiihottavinta kautta aikojen on ollut vaniljaseksi vain yhden naisen kanssa. Embarassed


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 19:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Se ensimmäinen eli kun poitsuus lähti ja miehuus tuli...... Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Garret
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 19:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 39
Paikkakunta: Imatra

Kaikessa yksin kertaisuudessaan, kun saan edes yhden viski paukun raakana alkaa tapahtua. heittäydyn aika perverssiks ja vapautuneeks. eli vähän viskiä ja naine paikalla on ollut se kiihottavin kokemus, sillo tulee puuhattua kaikenlaista. en viitsi yksityiskohtia koska se ei välttämättä ole sitä mitä sivuston käyttäjät haluaavat kuulla Twisted Evil

_________________
Paina tätä http://world4.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=47078502
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Wirko
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 19:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 24 Huh 2006
Viestejä: 29
Paikkakunta: Savo

Minulla se oli noin 8 vuotta sitten, kun sain ensimmäisen kerran panna naista peppuun ja koko käden rannetta myöden laitoin pimppaan. Eli fistaamiseks meni ja nainen nautti. Tapasin sen naisen pienessä sievässä huppelissa ja taivutus oli helppoa, kun sanoin, että mennään jatkoille minun luo. Pernod tekee naiset kiimaseks Razz
Pari vuotta sitten sain saman naisen kans touhuta ja palauttaa aikaisemmat kokemukset uudelleen pintaan. Kovvoo hommoo, mutta kivvoo Laughing

_________________
Nuha lähtee nussimalla
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 21:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Eliksiiri kirjoitti:
Oi kun mun on ikävä aina välillä noita Jyväskylän aikoja. Twisted Evil Muillakin on näköjään ollut siellä hauskaa... Wink


Ootko säkin käyny kivistön työkkärillä,vai muutenko vaan haikailit jyväkylään Surprised

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 21:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Boston kirjoitti:
Eliksiiri kirjoitti:
Oi kun mun on ikävä aina välillä noita Jyväskylän aikoja. Twisted Evil Muillakin on näköjään ollut siellä hauskaa... Wink


Ootko säkin käyny kivistön työkkärillä,vai muutenko vaan haikailit jyväkylään Surprised


Oih, nyt on ikäväkyllä jäänyt Kivistöllä käymättä, mutta kaikki muut paikat tulikin sitten perusteellisesti koluttua... Mun villit nuoruusvuoteni ja opiskelu-aikani! Heart small
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Amatöörit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker