Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Erosta yli pääsemisen ongelma?
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 19:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

cowboi45 kirjoitti:
toivossa on hyvä elää ja uskoon on hyvä tulla.... Wink

Katohan ukkoo, ilmankos ei enää nuoremmat naiset kiinnosta. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 20:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

usko,toivo ja rakkaus all i need...

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 20:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Eli rakastit sekä Toivoa että Uskoa yhtä paljon? Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 20:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

koskaan en kärsinyt uskonpuuttteesta...eikä ollut toivotonta... Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
mummo
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 3:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Oma ero oli suhteen vaikeuden vuoksi helpotus. Lähtihän kaveri sentään kun joutui valitsemaan lähteekö poliisien kanssa tai ilman .Miksikö en itse ollut lähtenyt? Asunto oli minun .Olin kokematon , väärällä tavalla kiltti, SITKEÄ ja TYHMÄ.
Eniten suretti hukkaan menneet vuodet.Myöhemmin sairastuin ja jouduin tekemään tietoisen valinnan lapsettomuudesta eli ne vuodet mitkä kuluivat olisivat olleet minulle tärkeitä.
Nyt ikää on 50+ . Epäkypsästä suhteesta kulunut 25v.ja toivon ettei kukaan veisi toisiltaan nuorena kohtuuttomasti aikaa huonon ihmissuhteen takia . Aikaa kun ei voi antaa takaisin .
Eli erosta kyllä pääsin elämällä ja rakastamalla , mutta katkeruudesta menetetyistä vuosista en vieläkään .
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 12:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Lainaus:
Mä aina mietin tätät aika paljon koska mun kihlattu alkaa aina uhkaa väkivallalla jos sanon jotain sellast mikä ärsyttää sitä mutta ei mies saisi käyttää väkivaltaa koskaan naista kohtaan mun mielest toi on aika säälittävää et se turvautuu väkivaltaa sit se sanoo aina vihasena pahoja asiota

Jos suhteeseen kuuluu fyysinen, että psyykkinen väkivalta niin silloin kannattaa miettiä onko mitään mieltä jatkaa suhdetta.
Jos mies lyö kerran (samoin nainen voi lyödä), se tekee sitä kerta toisensa jälkeen.
Tämä kertoo minulle siitä, että mies on pikkusieluinen, kehittymätön yksilö, jolla ei ole minkäänlaista itsetuntoa




Lainaus:
Pari kertaa ollaan meinattu erota et mies on meinannu lähteä mut sit mulle on tullut niin paha olo et sydän tuntuu särkyy etten voinu antaa sen mennä noin vaan

Kuule, anna sen miehen mennä, löydät taatusti miehiä, jotka omaavat hyvän itsetunnon, ja kunnioittavat sinua naisena
Maailma on täynnä miehiä. Sanonta yksi kun jättää, toinen tulee nurkan takaa ennen kuin tajuatkaan. Usko siihen, luota siihen. Ja pieni neuvo, parhaiten onnistut, kun et etsimällä etsi, rakkaus, todellinen tulee sitten kun sen aika on.

Paljon voimia sulle elämääsi. Uusi uljas elämä odottaa, että tarttuisit siihen kiinni

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 12:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

anteeksi nymfottarelle hieman aina hymyilyttää toi kliselause "ei etsimällä löydy...tästä olisi hyvä aloittaa uusi keskustelu.....

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 15:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kaupoi
Toki saat hymyillä ja hekottaa kliseille, ei haittaa yhtään. Totuus on, että hän tulee kun on tullakseen.
Tuolla kyynisyydellä et kuitenkaan tule löytämään itsellesi kunnon friidua, sillä kylmyytesi on erittäin luontaantyöntävää. Sillä tuo kyynisyys ei puhuttele lainkaan, eikä saa mitään sympatiaa minussa.
Mä itse olen saanut tarpeekseni kylmistä tyypeistä - vastaan niin kuin mulle huudetaan.
En suo yhtään lämmintä ajatusta kyynisille miehille. Eivät kuulu mun elämääni

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Neito_X
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 15:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

Onhan tottakai erosta vaikee päästä yli, mutta etsi vaikka uusi harrastus tai tee jtn ettet vaan koko aikaa mieti sitä eroa..
Kyllä aika parantaa haavat Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 16:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^ Aika ei paranna koskaan haavoja, mitä sieluun on tullut. Aika haalistaa kyllä kivut ja repaleisuuden. Mutta haavoihin, mitä on saanut matkallaan, aika ei paranna. Omkohtaisia kokemuksia näet ja ne seuraa sinua läpi sinun elämäsi. Eri asia on miten suhtaudut menneisiin arpiin, siinä jokaisella työstettävää, sinullakin, se on varmaa

En lähde tässä kenenkään yksityisyyttä käsittelemään, en halua. Emme me voi tietää, mitä Kaupoilla on mielessään.
Silloin on surtava, kun on surunaika, jos lakaiset surun kokoajan maton alle, se muuttuu luunrangoksi kaapissasi. Suru on työstettävä ja päästävä sopuun sen kanssa.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 17:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Minut taidetaan tuntea aika hyvin täällä....kyynisyyteni on vahvistanut erästä nykyaikana jo "pahetta"...rehellisyyttä...huomannut että moni nainen etsii nykyään miestä joka on rehellinen....ehkäpä naiset nyt vastaatte mitä rehellisyys on Teidän mielestä....ja mitä tulee mun ajatuksiin ...niin mulla ei ole niitä ...

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Neito_X
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 17:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

Kyllä aika jotkut haavat parantaaa... Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 18:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Neito_X kirjoitti:
Kyllä aika jotkut haavat parantaaa... Confused


Joo, asvaltti-ihottuma paranee aika hyvin. Palohaavatkin useimmiten.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 18:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Naisilla on semmoinen haava mikä ei parane...vuotaa silloin tällöin.Mä sain eilen...eli en ole puutteessa. Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 18:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Suremalla pois kärsimämme haavat, me voimme muuttaa omaa käyttäytymistämme ja puhdistaa emotionaaliset tapahtumaketjumme. Me voimme vapauttaa surumme käymällä läpi tapahtuneen silloin kun sen aika on.

Tämä ei tarkoita sitä että haavat paranisivat joskus täydellisesti. Meillä tulee aina olemaan herkkä kohta, tuskallinen sisäinen paikka, niiden kokemusten takia joita meillä on ollut. Se tarkoittaa sitä, että me voimme ottaa noilta haavoilta voiman pois. Tuomalla ne pimeydestä valoon me voimme parantaa niitä tarpeeksi, jotta niillä ei enää ole valtaa sanella sitä miten me elämme tänään. Me voimme parantaa niitä niin paljon että elämämme laatu muuttuu. Me voimme parantaa niitä niin paljon, että voimme todella olla onnellisia, iloisia ja vapaita joka hetki, suurimman osan aikaa.

Kukaan joka ei ole selvillä siitä, miten hänen menneisyytensä ihmiset ja tapahtumat ovat muovanneet häntä, ei kykene olemaan läsnä nykyhetkessä eikä luomaan terveitä suhteita. Kun me reagoimme alitajuisesti vanhoihin nauhoihin, olemme nykyhetkessä itsellemme epärehellisiä - me reagoimme enimmäkseen siihen miltä meistä tuntui menneisyydessä samankaltaisessa tilanteessa, emmekä ota selkeästi vastaan sitä mitä tapahtuu nykyhetkessä.

Jos joku ei ole työskennellyt haavojen paranemisen hyväksi, hän kokee kaiken palautteen helposti kritiikkinä - että hän olisi väärässä tai huono - hänen puolustusjärjestelmänsä aktivoituu ja hän alkaa puolustautua. Sanonnan mukaan hyökkäys on paras puolustus, ja niinpä me usein muutumme hyökkääviksi ja osoitamme missä toinen on väärässä tai huono. Kun meitä nuhdellaan, me hyökkäämme. Me syytämme joko toista henkilöä tai itseämme - jolloin me vajoamme masennukseen ja epätoivoon.

Tämän takia monet suhteet muuttuvat valtataisteluiksi siitä kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Me keksimme mitä tahansa perusteita ja selityksiä, joilla voimme kääntää syytökset pois itsestämme varjellaksemma omaa minäämme.

Tällainen käyttäytyminen ei ole huonoa eikä häpeällistä. Se on vääjäämätön osa kahden sellaisen ihmisen vuorovaikutusta, jotka eivät ole parantuneet haavoistaan ja vahingollisista ajatusmalleistaan. Me olemme voimattomia sen edessä kunnes alamme luoda omaa elämäämme uudelleen paranemalla menneisyydestä niin, että se ei sanele meidän elämäämme tänään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker