Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  seksi hauskanpitona?
Haarniska74
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 9:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Moikka taas!

Olen huomannut, että täällä on kirjoiteltu kommentteja aika suurellakin intohimolla sitä mikä on väärää ja mikä on oikein.

Nyt haluan ottaa yhden näkökannan tähän asiaan, että voiko seksi olla puhtaasti ja suurempaa vääryyttä tuntien hauskanpitoa?

Ajattelen asiaan tähän malliin, että yleensä baariin mennään pitämään hauskaa. Siellä on niin sinkkuja, kuin varattujakin miehiä sekä naisia. Hyvä musiikki, rento tunnelma ja pieni tilkka alkoholia laittavat mielemme ja kroppamme erilaiseen kuosiin, kuin normaalisti.

Iloiset tunnelmat ja komeat sekä kauniit naiset ja tietenkin erilaiset keskustelut aiheuttavat sen, että aika kuluu tosi nopeasti ja kohta onkin jo valopilkun aika. Jotenkin tuntuu, että juuri tuo komea tai kaunis partneri on todella mukava ja haluaisin vielä tähän iltaan mukavan huipentuman josta jää hyvät muistot. ( mahdollisesti myös hyvä keskustelu tai kävelyhetki käsikädessä )

Ei ole väliä onko varattu tai sinkku.... kemiat kohtaa ja molemmat osapuolet tietävät, että seksistä olisi mukava nauttia mutta aamulla sitten molempien elämä jatkuu omanaan ja normaalisti.

Kertokaahan mielipiteitä..... Voiko tähän asiaan suhtautua realistisesti, eikä juupas (oikein), eipäs (väärin) keskustelun kautta?


P.S Itselläni on käynyt tapaus jossa olimme kavereiden kanssa baarissa ja siellä tapasin ihan sattumalta mukavan tytön jonka kanssa juteltiin illan mittaan ( en ollut suunnitellut pokaavani naista ). Oltiin kummatkin hyvässä fiiliksessä ja päädyimme tytön asunnolle jossa nautimme seksistä ja kummatkin sai todellä hyvän hetken!

Tämän tapahtuman jälkeen viestittelimme 2 sähköpostiviestiä ja päätimme, että emme harrasta mitään vakipanojuttua. Tämä hetki oli meidän ja siitä jai hyvä mieli kummallekin. ( olin silloin varattu ja jotenkin tuntui, että tytölläkin oli poikakaveri )
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
touchexx
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 10:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 02 Elo 2006
Viestejä: 7

Tämähän on juuri se miesten ikuisuus-kysymys. Voiko seksiä harrastaa kenen kanssa vaan, kun se on kuitenkin vain hauskanpitoa. Näinhän se on ja toisaalta ei. Oman (toistaiseksi lyhyen) kokemukseni mukaan miehet voivat pitää seksiä vain hauskanpitona mutta naiset suhtautuvat tähän nihkeämmin. Liekö peruja kristinuskollisesta kasvatuksesta tai sitä, että suuret ikäpolvet on valettu samasta muotista. Nykyään tuntuu, että tämä "seksi hauskanpitona" on vain yleistynyt ja tulee yleistymään. Mikäli asiantuntijoita on uskomista niin nuokin tuntuvat toitottavan, että seksin kuuluu olla hauskaa. Tämä on kuitenkin aina mielipidekysymys, joten oikeaa tai väärää vastausta tähän ei ole. Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pastori Pano
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 10:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Helppo yhtälö:

Älä aiheuta muille sellaista, mitä et ite halua muiden aihuttavan sulle.Haluatko että kun sulla on tyttöystävä jota todella rakastat ,joku rantaleijona-gontso vääntääkin hänet, ja sinäpä oot aivan outsideri ? Katoitko nassikana Bambileffaa ? Laughing
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 17:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Aikamoinen kysymyspläjäys, johon tuskin kukaan voi vastata täysin tyhjentävästi...

Kukaan tuskin voi kertoa toiselle, mikä on seksin suhteen oikein ja mikä väärin. (Niin kauan, kuin puhutaan aikuisten ihmisten välisestä, vapaaehtoisesta seksistä.) Toisille se on hauskanpitoa, ei muuta, toisille hyvinkin tunteikasta touhua.

Jokaisella pariskunnalla on omat keskinäiset sopimuksensa, joista minun näkemykseni mukaan tulee pitää kiinni. Rehellisyys ja avoimuus ovat minulle elämän ohjenuoria. Joillekin sopii muunlainen toiminta, se olkoon heidän valintansa.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 17:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Haarniska74 kirjoitti:
Nyt haluan ottaa yhden näkökannan tähän asiaan, että voiko seksi olla puhtaasti ja suurempaa vääryyttä tuntien hauskanpitoa?


Lyhyesti ja ytimekkäästi, kyllä voi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jatta
LähetäLähetetty: 17.11.2006, 22:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 16 Lok 2006
Viestejä: 84

Kyllähän noin voi tehdä..varsinkin jos kummatkin tajuu tilanteen.. sellanen hemmetin perään soittelu on rasittavaa.. Jos tuntuu hyvältä toisen kanssa niin antaa palaa.. Nautintoahan se vain on, ei siinä oo tunteita..

_________________
Minua ei voi selittää, minut täytyy kokea Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Profaros
LähetäLähetetty: 8.1.2007, 16:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 12 Jou 2006
Viestejä: 73

Eikös seksi yleensäkin ole juuri sitä hauskanpitoa Smile Satunnaiset baari-illan jälkeiset "hauskan pidot" ilman sen kummempia tunteita, ovat mielestäni ihan ok.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 8.1.2007, 16:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Jatta kirjoitti:
Kyllähän noin voi tehdä..varsinkin jos kummatkin tajuu tilanteen.. sellanen hemmetin perään soittelu on rasittavaa.. Jos tuntuu hyvältä toisen kanssa niin antaa palaa.. Nautintoahan se vain on, ei siinä oo tunteita..


Tuon kun useimmat naiset oivaltais, niin ei tarvis selitellä kun kysellään mikset sä ole soitellut Lyö päätät seinään

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Caligula
LähetäLähetetty: 9.1.2007, 9:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 21
Paikkakunta: Etelä

Eihän tuota salli varmaan 90 % kansasta muille kuin itselleen Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 9.1.2007, 10:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Haarniska74 kirjoitti:

Nyt haluan ottaa yhden näkökannan tähän asiaan, että voiko seksi olla puhtaasti ja suurempaa vääryyttä tuntien hauskanpitoa?
Kyllä voi, sitähän se on

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peiton alla
LähetäLähetetty: 9.1.2007, 15:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Joskus toivoo että se olisi vain sitä. Perään soittelu ja muu kuin satunnainen törmäily ei sovi aina kuvioihin.
Takaisin alkuun
memyselfandi
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 3:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 12 Tam 2007
Viestejä: 10

Toki seksi on hauskaa, ja sitä sen pitääkin olla. Ja toki seksissä VOI olla kyse pelkästä hauskanpidosta ilman tunteita ja muita romanttisia liirumlaarumeja....

MUTTA:

Se toimii mitä ilmeisemminkin (ainakin sen perusteella, mitä olen ystävieni kanssa aiheesta jutellut) paremmin miehillä kuin naisilla. Usein. Ei tietenkään aina. Miksi? Monestakin syystä. Tässä pari yleistystä:

a) Naiselle seksi (rakastelu) on tapa osoittaa suurimpia tunteitaan. Sitä siis pitää kaikkein intiimimpänä kahden ihmisen välisenä asiana, mitä vain olla voi. Jos ei ole tunteita kumppaniin, ei seksistäkään saa kaikkea irti.

b) Seksi - hyvä seksi - aiheuttaa voimakkaita tuntemuksia (viitaten edelliseen) ja valitettavan usein, oli kyseessä kuinka yhden illan juttu tahansa, nainen saattaapi retkahtaa ja ihastua....ja siitä alkaa se "Miks et oo soitellu"-rumba. Sillä vaikka miehen mielestä kyseessä oli vain seksi, nainen saattaa pitää miehen "huomionosoitusta" tunteiden ilmaisuna ja luulee saavansa vastakaikua omalle ihastukselleen.

c) Kun mies haluaa lihan iloja, hän valitettavan usein haluaa nimenomaan oman lihansa iloja. Ja nainen jää nuolemaan näppejään nautinnon suhteen...

d) Ja kun ei ole tunteita, ei aina ole kiinnostusta ottaa selvää, mistä toinen osapuoli nauttisi ja mitä hän haluaisi. Sitä mennään tyylillä, joka itsestä tuntuu kivalta ja piste.

Oli miten oli.

Minä voin harrastaa vain "hauskaa" seksiä, ja olen sitä tehnytkin aiemmin, mutta hyvin pian sain todeta, etten saa siitä juuri mitään. Vasta kun luotan kumppaniin, pidän hänestä todella ja haluan tehdä kaikkeni miellyttääkseni häntä voin itsekin nauttia täysin siemauksin.

Että näin. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
SKOM
LähetäLähetetty: 16.1.2007, 14:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 05 Lok 2006
Viestejä: 18

Kyllähän se voi olla vain hauskanpitoa.

Tosin itse olen huomannut että seksistä saa paljon enemmän irti kun on tunteita mukana. Siksipä on nuo yhden illan seikkailut jäänyt vähemmälle. Vaikkakin onhan sekin mukavaa tietysti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 12:25  Vastaa lainaamalla viestiä






Minä kyllä osaan nähdä seksin myös pelkkänä hauskanpitona, vaikka nainen olenkin. Olen nyt jonkin aikaa ollut löyhässä seksisuhteessa kivan miehen kanssa ilman sen kummempia sitoumuksia, ja eiköhän sama meiniki jatku, kunnes jompi kumpi löytää sellaisen kumppanin, jonka kanssa haluaa enemmän. Minulle tällainen suhde sopii paremmin kuin hyvin tähän elämäntilanteeseen, kun olen kyllästynyt riippuvaisiin ja mustasukkaisiin miehiin.

Mutta kyllä hauskanpitosuhteessakin on tärkeää, että kumppanin kanssa synkkaa hyvin. Minulla on vielä käynyt sellainen tuuri, että tyyppi on harvinaisen hyvännäköinen ja seksikäs tapaus, joten mitään valittamista ei ole. Teemme kyllä muutakin yhdessä kuin naimme. Katsomme telkkaria, laitamme ruokaa, käymme keikoilla ym., mutta silti suhteesta on vapaus lähteä ilman että toinen itkee perään.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 12:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Anonymous kirjoitti:
kun olen kyllästynyt riippuvaisiin ja mustasukkaisiin miehiin.
Kuten myös minä - total! Haluan pitää vapauteni!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker