Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  seksi hauskanpitona?
Härski
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 13:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
... olen kyllästynyt riippuvaisiin ja mustasukkaisiin ....

Veit sanat suustani, minäkin olen kyllästynyt riippuvaisiin ja mustasukkaisiin naisiin.

Ensin on kova homma iskea nainen kun ne joko on tai esittää vaikeastitavoiteltavaa. Sitten jos ja kun se onnistuu niin alkaa hirveät sidonta leikit. Ja minä en pidä sidontaleikeistä.

Nainen sitoo miehen itseensä ja pitää tehdä niitä asioita mistä hän pitää ja täytyy koko ajan todistella rakastavansa ja vaikka selkeästi ilmaisen asian sanoin ja teoin niin silti saa kuulla vähän ajan kulutta että minun tunteeni häntä kohtaan on kuitenkin jotain muuta kuin mitä itse olen sanonut ja mitä mieltä itse olen.

Ainoa vaihtoehto tuolle on ettei nainen kiinnostu ollenkaan, mutta kun #¤%&@£$ noille kahdelle ei tunnu olevan maltillista vaihtoehtoa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 13:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Härski kirjoitti:
Ensin on kova homma iskea nainen kun ne joko on tai esittää vaikeastitavoiteltavaa. Sitten jos ja kun se onnistuu niin alkaa hirveät sidonta leikit. Ja minä en pidä sidontaleikeistä.

Nainen sitoo miehen itseensä ja pitää tehdä niitä asioita mistä hän pitää ja täytyy koko ajan todistella rakastavansa ja vaikka selkeästi ilmaisen asian sanoin ja teoin niin silti saa kuulla vähän ajan kulutta että minun tunteeni häntä kohtaan on kuitenkin jotain muuta kuin mitä itse olen sanonut ja mitä mieltä itse olen.
Sulla on vaan liian nössö asenne. Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com


Viimeinen muokkaaja, Snadistisadisti pvm 18.1.2007, 23:34, muokattu 1 kertaa

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 15:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Ensin on kova homma iskea nainen kun ne joko on tai esittää vaikeastitavoiteltavaa. Sitten jos ja kun se onnistuu niin alkaa hirveät sidonta leikit.
Älä iske, älä anna sitoa, kannata tasavertaisuutta, tee diili selväksi, ilman porua!

Lainaus:
Nainen sitoo miehen itseensä ja pitää tehdä niitä asioita mistä hän pitää ja täytyy koko ajan todistella rakastavansa ja vaikka selkeästi ilmaisen asian sanoin ja teoin niin silti saa kuulla vähän ajan kulutta että minun tunteeni häntä kohtaan on kuitenkin jotain muuta kuin mitä itse olen sanonut ja mitä mieltä itse olen.
Täytyy sanoa, että sulla on käynyt huono tuuri naisten kanssa, jos sä sanot naiselle, rakastavasi häntä; SINÄ RAKASTAT! eikö ne nyt tajua *tok*?
Sun ei tarvitse todistella yhtään mitään, jos naiset ei jummärrä, se on ihan heidän oma hölmöys, eikö?
Lainaus:

Ainoa vaihtoehto tuolle on ettei nainen kiinnostu ollenkaan, mutta kun #¤%&@£$ noille kahdelle ei tunnu olevan maltillista vaihtoehtoa.

No, tuo tuli ihan selväksi - ainakin mulle, muista en tiedä Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 16:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tulisydän kirjoitti:
jos sä sanot naiselle, rakastavasi häntä; SINÄ RAKASTAT! eikö ne nyt tajua *tok*?

Naiset tuntee miehen ajatukset paremmin kuin mies itse. Mieshän se tuossa on väärässä kun luulee rakastavansa naista tosissaan ja vannoo rakkautta. Vasta kun nainen paljastaa miehelle ettei mies rakastakkaan naista vaikka niin itse luulee, niin totuus valkenee miehelle Exclamation

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 19:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Naiset tuntee miehen ajatukset paremmin kuin mies itse. Mieshän se tuossa on väärässä kun luulee rakastavansa naista tosissaan ja vannoo rakkautta.
Noinkohan on? Enpä oikein usko, Härski, sori....
Härski kirjoitti:

Vasta kun nainen paljastaa miehelle ettei mies rakastakkaan naista vaikka niin itse luulee, niin totuus valkenee miehelle Exclamation
Ai, kuka nainen tuollaista kehtaa väittää? Sori nyt, naiset, mut mä olen sitä mieltä, ettei nainen voi sanoa miehelle, ettei mies rakasta häntä. Kun hän kuitenkin sen sanoin teoin ja muulla tavalla tuo esiin. Mies on, yleisesti karuhko, eikä välttämättä taivu lepertelyyn. Uskokaa siis naiset se, jos miehenne sanoo teitä rakastavansa, niin hän myös rakastaa!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 19:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Tulisydän kirjoitti:
... Uskokaa siis naiset se, jos miehenne sanoo teitä rakastavansa, niin hän myös rakastaa!


Eikä sitä tarvi jokapäivä todistella, mies kertoo sitten jos tilanne muuttuu Laughing Laughing

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 23:29  Vastaa lainaamalla viestiä






mikään ei ole yliarvostetumpaa kuin huono nainti, eikä mikään ole aliarvostetumpaa kuin hyvä paskalla käynti.
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 23:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Anonymous kirjoitti:
mikään ei ole yliarvostetumpaa kuin huono nainti, eikä mikään ole aliarvostetumpaa kuin hyvä paskalla käynti.
Wanha runqqari tilittää... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 23:36  Vastaa lainaamalla viestiä






^ehei! Nuori!
Takaisin alkuun
Jormaboy
LähetäLähetetty: 20.7.2009, 13:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 05 Kes 2008
Viestejä: 17

Härski kirjoitti:

Vasta kun nainen paljastaa miehelle ettei mies rakastakkaan naista vaikka niin itse luulee, niin totuus valkenee miehelle Exclamation
... ja niin se rakkaus realistuu joksikin muuksi, kuten vastuuksi suhteen ylläpidosta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker